HOOFDSTUK20

3.5K 142 15
                                    

Het was na schooltijd en ik stond voor mijn kledingkast, zoekend naar de perfecte outfit voor het optreden. Uiteindelijk zag ik een leuk rood rokje en deed dat aan. Ik keek verder naar een leuk truitje wat ik erop kon doen en pakte niet veel later een zwart met wit gestreept t-shirt. Om de outfit helemaal af te maken knoopte ik een spijkerjasje om mijn middel. Net voordat ik mijn outfit ging uitzoeken had ik gedoushed waardoor mijn haar nog helemaal nat was en mijn make-up helemaal over mijn gezicht gespreid was. Ik haalde de resten van de make-up van mijn gezicht en begon mijn haar te föhnen. Nadat ik mijn haar had geföhnd begon ik het te krullen en ging daarna meteen mijn make-up opnieuw opdoen.

Toen ik helemaal klaar was dronk ik nog even snel een glas water en keek op de lijst met liedjes die we vandaag zouden gaan doen:

1. Heart Attack, Demi Lovato

2. Gravity, Against the current

3. Another you, een eigen geschreven nummer.

4. Paralyzed, against the current.

5. impossible, shontelle

6. radioactive, imagine dragons.

We zouden voor de eerste keer optreden niet al te veel nummers doen aangezien het ons aller eerste optreden is. Ik wilde net op de bank gaan zitten om nog een beetje te relaxen voordat ik weg moest gaan maar schrok op toen ik mijn telefoon af hoorde gaan. Ik keek naar de afbeelding die op mijn display was verschenen en zag dat het Nicky was. Ik nam snel op. "Hey Nicky, wat is er? We hebben nog een 1,5 uur en dan hoeven we pas te vertrekken." Ik hoorde Nicky aan de andere kant van de lijn buitenadem antwoorden. "Ja, dat weet ik.... Maar ik heb helemaal niks om aan te doen." Ik grinnikte. "Oke, ik zal wel wat kleding mee nemen en dan zoeken we samen iets uit." Ik hoorde Nicky opgelucht zuchten. "Oke, tot zo dan maar. Ik ga mijn haar maar eens even föhnen." We zeiden elkaar gedag en hingen allebei op. Ik pakte al mijn spullen die ik nodig had voor het optreden en ging lopend naar Nicky's huis.

~

Rond een uur of half 7 waren we met z'n alle bij het café waar we zouden gaan optreden. Ik zag aan Nicky dat ze echt heel erg zenuwachtig was. Ik legde mijn hand op haar schouder. "Blijf ademen Nick." Nicky knikte naar me. "Oke, als ik dit overleef hè dan gaan we morgen uiteten, of naar de mac of whatever... We gaan gewoon ergens eten ofso... " Ik knikte uitbundig. Dat was echt een geweldig idee!

Tristan kwam opeens grijnzend naar ons toe gelopen. "En zijn jullie er klaar voor?" Ik knikte en Nicky knikte heel erg langzaam. "Ik denk het wel ja..." mompelde ze er nog eens zachtjes achteraan.

"Awh, Nick! Ik sta achter je, en als je faalt al ik het filmen zodat je er uiteindelijk nog om kan lachen." Nicky keek Tristan boos aan. "Als je dat doet hè Tristan, dan verzin ik nog wel iets waarmee ik je terug kan krijgen. En geloof me je wilt niet weten wat ik doe als ik echt boos ben." Tristan deed een stap achteruit en gooide z'n handen in de lucht. "Oke, oke. Je hoeft niet meteen in de aanval te springen. Ik maakte maar een grapje." Nicky keek hem nogsteeds boos aan. "Ik heb nu geen tijd voor grapjes! Ik plas bijna in m'n fucking broek zo bang ben ik en hier sta jij leuk grapjes te maken." Ze draaide zicht daarna om en liep weg. Tristan keek een beetje verbaasd naar mij en ik haalde mijn schouders op. "Ze is... gewoon zenuwachtig denk ik..." Tristan knikte langzaam. "Note to self: maak geen grapjes over iets voor het optreden, anders flipt Nicky hem... Beter nog praat aar helemaal niet tegen haar. Dan is iedereen blij en blijven we allemaal leven." Ik grinnikte. "Ik ga maar even bij haar kijken." Hierna draaide ik me om en rende in de richting waar Nicky ook naartoe was gerent. Ik zag haar uiteindelijk op een bankje zitten. Ik ging naast haar zitten en wreef over haar rug. "Je weet dat je niet hoeft te zingen toch? Ik wil het namelijk ook wel doen." Nicky schudde haar hoofd. "Ik wil het zelf doen, aangezien ik het anders waarschijnlijk echt nooit ga doen." Ik knikte. "Dat snap ik oké laten we dan afspreken dat je naar mij kijkt oké? Kijk naar mij en concentreer je niet op het publiek. Ik weet at je het kunt en we gaan er gewoon een geweldig optreden van maken!" Nicky knikte glimlachend.

We liepen weer naar het café toe en toen we er aan kwamen stonden Tristan, Bruce en Brad weer op ons te wachten. "Zijn jullie er klaar voor?" Ik keek naar Nicky en die knikte heel erg langzaam naar me. Ik draaide m'n hoofd weer om naar de jongens en knikte ook. "Jepp, wij zijn er klaar voor. Nu de grote vraag: Zijn jullie er ook klaar voor?" Ik zag dat Tristan zijn ogen begon te rollen. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Natuurlijk ben ik er klaar voor, ik ben geboren voor deze dag!" zei Tristan terwijl hij een hairflip deed, wat er nogal gek uitzag aangezien hij zelf niet lang genoeg haar had hiervoor.

"Pff, tuurlijk. Droom maar verder Tristan. Gister zij je nog dat je geboren was voor de hamburgers omdat je ze moest promoten of wat dan ook." Zei Bruce. "Hey! Hamburgers zijn gewoon de beste man! Ik sweer ik ben daar ook echt voor geboren!" Hierdoor moest ik lachen. "Jongens geboren voor het eten en promoten van hamburgers! Dat zou nog eens triest zijn." mompelde ik in de hoop dat hij het niet hoorde. "Dat is niet triest, dat is gewoon geweldig! Alleen maar hamburgers eten, wie wilt dat nu niet?!" Riep Tristan. "Uhm, vegetariërs?" antwoordde Nicky. "En het is trouwens wel triest dat je hier alleen maar bent op de aarde voor het eten van hamburgers en verder niets." Tristan rolde zijn ogen. "Whatever. Ik heb geen zin in deze discussie." Bruce begon nu keihard te lachen en klopte Tristan op zijn schouder. "Het geeft niet man, het is totaal niet gênant dat je een discussie ebt verloren van een meid, we hebben het allemaal wel een keer meegemaakt. En je ook al wel vaker van mij en Brad verloren dus het geeft niet!" Tristan stak zijn middelvinger op naar Bruce. Brad begon zich nu ook in het gesprek te mengen. "Oke, we hebben nog een half uur. Ga je alvast voorbereiden en dan kunnen we zo beginnen." We knikte allemaal. Ik ging zelf even ergens zitten en ging naar muziek luisteren om mezelf te ontspannen. Verder had ik eigenlijk geen idee hoe de andere zich gingen voorbereiden maar daar maakte ik me eigenlijk ook geen zorgen over. Het zou toch wel goed komen en we zouden echt geweldig gaan spelen, zo'n gevoel had ik gewoon.

*******************

Ik ben zo trots op mezelf! Gewoon voor de 2e keer deze week dat ik iets upload!! WOW! Anyway, ik heb geen zin om nu nog de character talk te gaan doen maar doe deze volgende keer sowieso wel! Je kan hier ook nog vragen voor neer zetten in de reactie, zet hier dan wel even bij voor wie het is!

Ik heb geen idee wanneer ik weer iets ga plaatsen aangezien ik het weer wat drukker krijg met school, en ik ben maandag jarig♥jeejj!

Ik probeer zo snel mogelijk weer iets te plaatsen enzo!

-xxx- love yaaa




Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu