Toen ik de volgende dag wakker werd door mijn mobiel die afging. Ik had de wekker op tril stand staan. Iets waar ik wakker van word terwijl Nicky gewoon door kan blijven slapen. Ik zette mijn wekker uit en stapte uit bed. Ik voelde de koude grond onder mijn voeten. Ik liep snel naar mijn koffer en pakte er een paar sokken uit. Ik pakte meteen een beige broek en een blouse met bloemetjes erop uit mijn koffer. Als laatste pakte ik ook nog een leren jasje, armbanden en een zonnebril. Ik nam alles mee naar de badkamer ( ik nam natuurlijk ook lingerie mee) en deed de deur achter me dicht en op slot. Toen ik de deur op slot had gedraaid draaide ik aan de douche knop en het water begon te stromen. Met de andere knop regelde ik de temperatuur, terwijl het water langzaam warmer werd kleedde ik mezelf uit en stapte daarna onder de douche.
~
Ik was klaar met ontbijten en het enige wat ik nu nog maar hoefde te doen was wachten op Nicky aangezien ik zelf echt al alles gedaan had en alles in mijn tas had zitten voor de eerste schooldag op mijn nieuwe school. Ik keek op de klok en zag dat we over 5 minuten moesten vertrekken. Jason was al weg omdat hij training had. "Nicky schiet nu op! Ik wil niet te laat komen op mijn eerste dag! Morgen mag je zo langzaam doen als je wilt maar als ik te laat ben word het zo awkward!" "Ja ja ja, ik ben.... Klaar!!" Ze stond op en rende zo ongeveer langs me heen, naar haar auto toe. Ik begon te lachen en rende achter haar aan nadat ik de voordeur dicht had gedaan. We stapte de auto in en Nicky deed meteen de radio aan.
Toen we bij de school aankwamen liep ik samen met Nicky naar binnen. Ik voelde gewoon hoe iedereen me aanstaarde en rechtte mijn rug. Nicky had niks door, of misschien wel maar ze liet het in ieder geval niet merken en liep gewoon door. "Ik zal wel met je meelopen naar de balie, en dan help ik je met het vinden van je locker." Ik begon te lachen. "Ik had ook niks anders verwacht." We liepen samen naar de balie waar een vrouw ,van misschien net 20, zat. "Hey gigi!" Zei Nicky heel blij. De vrouw keek op en begon meteen te lachen. "Hey Nicky! Hoe is ty?" "Goed! Oe ben je al bij die nieuwe schoenenwinkel in het winkelcentrum geweest? Ze hebben daar zulke gave schoenen! Kijk ik heb deze er gekocht!" Nicky pakte mijn schoener vast en stak haar ene been in de lucht. Ze had bordeaux rode pumps aan en ze waren echt super gaaf. "Omg! Die zijn echt geweldig! Echt perf!" Ik stond maar een beetje ongemakkelijk tussen Nicky en Gigi in en wachtte totdat ze eindelijk klaar waren met uhm de girls talk ofzo. Na 3 minuten waren ze gelukkig klaar. "Oh Gi dit is Hailey, mijn beste vriendin. Ze is hier nieuw dus ze heeft haar rooster nodig." "Oh oke, hey gurl! Wat is je achternaam en je klas?" "Uhm mijn achternaam is Benson en ik zit volgens mij in klas 4A." Gigi keek even in een bak en pakte toen een brief. "Hier is je rooster, en hier-" gigi draaide zich om en pakte een sleutel. "Is je locker sleutel. " Ik pakte mijn rooster en mijn locker sleutel aan. "Dankjewel!" zei ik met een glimlach. "Geen dank hoor meis. Oh en welkom hier op school." Er verscheen een grote smile op mijn gezicht. "Dankje!" Nicky zei ook gedag tegen Gigi en sleurde me toen mee naar... ik heb eigenlijk geen idee waar we heen gaan. "Waar gaan we heen?" Nicky bleef gewoon door lopen. "Nou, we gaan eerst naar je locker en dan breng ik je naar je les." Ik knikte en liep gewoon achter haar aan.
~
Ik stond voor het klas lokaal. Jammer genoeg heb ik maar 3 dezelfde lessen als Nicky. En dit uur had ik niet met haar. Nicky had me af gezet en was daarna meteen naar haar eigen les gegaan dus nu stond ik alleen in een lege gang. Ik ademde diep in en deed de deur van het klaslokaal rustig open. Ik sloot de deur meteen weer en toen ik me om draaide zag ik dat iedereen naar me aan het kijken was. De lerares die voor de klas stond gaf me een warme glimlach, die ik meteen terug beantwoordde. Gelukkig is het eerste les uur dat ik heb niet hetzelfde als op mijn oude school altijd was. De leraren keken de nieuwe leerling meestal heel chagrijnig aan en wezen een plek aan waar ze moesten zitten. Meestal was er nog maar een plek over, de plek naast een van de meest arrogante jongens van de school. En geloof me , dan ben je niet blij... Oke, ik zat dan wel naast de meest arrogante jongen van school, ook wel bekend als Jace, maar ja dat was mijn vriendje.
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...