HOOFDSTUK 28

2.4K 124 5
                                    

Een aantal dagen later zat ik alweer in Londen. Mijn vader was nog niet thuis en wist dus ook nog niet dat ik er was. Ik zat onderuit gezakt op de bank en keek naar de tv, mijn vader zou waarschijnlijk nog wel een tijdje wegblijven omdat hij op zijn werk is, dus moest ik mezelf nu zien te vermaken. Ik had dus maar een film opgezet, longest ride, en terwijl ik de film aan het kijken was was ik popcorn aan het eten en appte ik met Nicky.

De dagen in Nederland waren heel leuk geweest. Ik heb Austin en Owen weer kunnen treiteren, en oh wat was dat leuk! Ik heb ze echt gemist! Austin is mijn beste vriend, of eigenlijk is hij wel meer dan dat. Hij is echt mijn Partner in Crime, en een broer die ik nooit heb gehad. En Owen... Tja... Owen is gewoon Owen. Hij weet altijd hoe hij me moet laten lachen, oke, niet altijd soms doet hij gewoon iets ontzettend stoms en dan moet ik lachen maar who cares? Hij maakt me gewoon aan het lachen en daar gaat het om! We hebben met z'n drieën een filmmarathon gehouden en zijn de hele nacht doorgegaan. Ook zijn we nog even naar de begraafplaats geweest en heb ik mijn zusje en mijn moeder gedag gezegd, met de belofte dat ik zo snel mogelijk weer terug zou komen. En aan deze belofte ga ik me natuurlijk houden.

Ik keek op mijn mobiel en zag dat het al 6 uur was. Zuchtend stond ik op en ging opzoek naar wat te eten. Na een paar minuten zoeken vond ik dan een blik kippensoep. Ik pakte nog wat brood en begon mijn soep op te eten. Nadat ik mijn avondeten op had liep ik naar mijn kamer en ging in bad zitten. Ik voelde mijn lichaam ontspannen door het warme water en zuchtte opgelucht. Ik heb niet eens doorgehad hoeveel spanning er op mijn lichaam stond maar nu merkte ik het wel degelijk. Ik deed mijn ogen dicht en liet mezelf onderwater zakken. Een tijdje genoot ik van de stilte om me heen. Uiteindelijk duwde ik mezelf weer naar boven omdat ik weer lucht nodig had.
Terwijl ik in bad zat begon ik na te denken. Doordat ik het de laatste tijd zo druk heb gehad heb ik zo weinig aan Jace gedacht. Iets wat ik echt heel fijn vond, maar wat nu 2 keer zo zwaar terug komt.
 Wat is hij nu aan het doen? Is hij nog steeds met Stacy? Heeft hij spijt? Nee.. Vast niet... Als hij spijt had gehad was hij allang naar me toe gekomen, dan stond hij nu te smeken.... Maarja, dat was hij dus duidelijk niet aan het doen. Ik voelde het verdrietige gevoel weer in mijn buik en zuchtte. Ik wilde helemaal niet verdrietig zijn, ik wilde niet aan die eikel denken. Ik haat hem!
Hij heeft me verraden! Ik dacht dat hij anders zou zijn, en dat hij voor me was veranderd aangezien zoveel mensen me al hadden gewaarschuwd voor hem, maar nee hoor ik wilde niet luisteren. Ik wilde niet luisteren, en daardoor zit ik nu in deze sh*t. Domme ik. Domme domme ik. Ik stapte geïrriteerd het bad uit en trok de stop eruit. Daarna begon ik mezelf af te drogen en deed ik een string aan en een t-shirt. Als laatste trok ik aan onesie aan. Ik liep weer naar beneden en ging op de bank zitten. Ik deed de tv aan en ging maar weer tv kijken, maar hield dit niet heel lang vol want na een half uur voelde ik mijn ogen zwaar worden en viel ik in slaap.

*******************************************************

Hey guys!!

Ik ben eindelijk klaar met mijn se week!!! :O

ik hoop dat jullie dit super korte en super saaie hoofdstuk leuk vonden! Ik ben er zelf eerlijk gezegd niet tevreden mee maar ik heb ook totaal geen inspiratie...

-xxx- love yaa




Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu