HOOFDSTUK14

3K 165 17
                                    

Toen ik weer bij de tribune aankwam keek Nicky me vragend aan. Ik haalde mijn schouders op. "Waarom duurde het zo lang?" "Austin had me opgesloten in een van de meisjes kleedkamers terwijl er een paar cheerleaders in zaten..." Nicky's ogen werden groot. "Toch niet..." Ik schudde mijn hoofd. "Nee gelukkig waren het niet cheerleaders van mijn oude school, dat zou heel erg gênant zijn geweest. Ik ga trouwens even succes zeggen tegen Austin en dan geef ik hem meteen even een klap tegen zijn hoofd." Nicky stak haar duim op en grinnikte. Ik liep de tribune weer af en zag dat Austin nog niet op het veld was, zijn hele team was er nog niet. Ik ging maar bij het andere team kijken. Ik bleef langs de zijlijn staan en keek toe hoe de voetbalspelers aan het opwarmen waren. Ze rende rondjes over het veld en speelde met elkaar over. Het was eigenlijk wel grappig om te zien. Ik voelde opeens mijn mobiel in mijn broekzak trillen en pakte hem uit mijn broekzak. Het was een smsje van Nicky.

Nicky: kan je zo een flesje drinken voor me halen? x

Ik rolde mijn ogen en wilde net antwoorden toen ik opeens opzij werd geduwd. Ik schrok me rot maar waar ik nog erger van schrok was een bal die een paar seconden later vlak langs mijn hoofd vloog. Als ik niet opzij was geduwd was die vol in mijn gezicht gekomen. Ik keek opzij en zag een meisje staan. Ze was waarschijnlijk net zo oud als mij en had bruin haar. Ze had ook bruine ogen. Ze glimlachte naar me en draaide zich toen om. "Jayden! Kijk een beetje uit waar je schiet!" ze draaide zich weer naar mij toe. "Gaat het?" Ik glimlachte. "Ja, het gaat. Dankje trouwens." Het meisje lachte. "Ik ben Kaitlynn, en die gast daar die bijna een bal tegen je hoofd heeft getrapt is mijn vriendje Jayden." De jongen kwam naar ons toe gerent. Hij was echt heel knap! Dat geef ik toe. Hij paste ook wel heel erg goed bij Kaitlynn en je zag ook echt dat hij om haar gaf. "Hey babe." zei hij tegen Kaitlynn. Hij begon voorover te leunen om haar een zoen te geven. "babe me niet! Eerst sorry zeggen, dan krijg je misschien een zoen." Jayden draaide zich naar mij toe. "Het spijt me dat ik de voetbal bijna tegen je hoofd aan trapte, het ging perongeluk. Maar bekijk het van de goede kant! Je hebt mij nu wel ontmoet! Daar word iedereen blij van." Hij keek grijnzend naar Kaitlynn, en voordat ze iets kon zeggen drukte hij zijn lippen op die van haar en trok zo snel mogelijk terug om vervolgens weer snel weg te rennen.
Ik begon te grinniken. "Jullie passen goed bij elkaar." Kaitlynn keek me heel blij aan. "Vind je dat echt?" Ik knikte meteen. "Ja, je kan aan de manier waarop hij op jou reageert zien dat hij jou heel erg leuk vind."Kaitlynn begon te blozen. Ik grinnikte. "En ik kan aan jouw reactie ook zien dat jij hem ook heel erg leuk vindt dus ja jullie passen goed bij elkaar." Kaitlynn keek blozen naar de grond. "Dankje. Hij doet zich wel stoer voor, en soms word ik er helemaal gek van, maar ik weet dat hij vanbinnen eigenlijk een zacht ei is. Zijn hart zit op de goede plek." Ik knikte. "Ik ken het.... Jammer genoeg is het bij mij toen anders gelopen en had ik hem toch anders ingeschat maar ach, ik heb er tenminste iets van geleerd dus tja." Er werd opeens hard gefloten. Kaitlynn en ik keken allebei om en zagen dat haar team bij elkaar stond. "Kaitlynn, kom hier heen!" riep een jongen. "Ja ja Luke, ik kom er al aan! Rustig aan jeez..." Kaitlynn draaide zich weer naar mij om. "Ik moet gaan... Ik zie je misschien dalijk wel weer!" ze rende weg. Ik bleef staan en zag dat het team van Austin dan eindelijk uit de kleedkamers kwam en begon warm te lopen. Ik liep het veld op en ging meteen naar Austin toe. "Succes hè zometeen, en stel me niet teleur." Ik gaf hem een knuffel en liep toen weer over het veld heen, terug naar de zijkant van het veld. Onderweg werd ik opeens vast gepakt aan mijn arm. "En ik? Wens je mij geen succes?" Ik draaide me om en fronste. "Uhm nou voorheen zei je iedere keer dat je geen succes nodig had als ik je succes wenste, dus waarom heb je het nu wel nodig dan?" Jace wreef met zijn hand in zijn nek en leek even na te denken. Hij wilde net wat zeggen toen ik hem voor was. "Weetje, zeg er maar niks op. Ik ben weg hier." Ik draaide me op mijn hielen om en rende naar de tribune toe. Ik ging naast Nicky zitten en hield mijn mond. Ik voelde dat Nicky en Cayden beide naar mij aan het kijken waren, wachtend op een uitleg, Nicky kende het verhaal natuurlijk wel en wachtte totdat ik er zelf klaar voor was om het me te vertellen. "Gaat het?" vroeg Nicky alleen maar. Ik knikte en deed verder niks....

**************************

Hey guys!

Ik weet dat het hoofdstuk heel raar eindigt maar ik had geen zin meer om te schrijven aangezien ik een heel druk weekend heb gehad, maar ik wilde toch nog wel een hoofdstuk plaatsen.

Oke alle 5 seconds of summer fans:

hebben jullie de officiële videoclip gezien van She's kinda hot?! Hij is namelijk echt geweldig!!!!! ladhweoifhwfFE ik ging echt helemaal uit mijn dak toen ik zag dat hij uit was en omg ik ben nogsteeds een beetje druk ervan hahhaha xd

oke dat wilde ik even delen haah

-xxx- love yaaa

Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu