HOOFDSTUK24

2.7K 142 14
                                    

Het was ons gelukt om de taarten ongezien de concerthal weer in te krijgen. We verstopte ze meteen op een plek waar hopelijk niemand zou kijken anders hadden we voor niets al deze moeite gedaan. Ondertussen was Blue Jeans nu aan het optreden en waren wij ons aan het klaarmaken aangezien er vandaag voor het eerst werd gezegd dat onze band Illusions in het voor programma staat van hun volgende tour die over en maand start. Wat ze niet wisten is dat ik samen met Nicky een taart in hun gezicht zou gaan gooien.

"Nicky en Hailey van Illusions nu naar de kleedkamer!" Ik keek Nicky aan en we renden naar onze kleedkamer. Daar hing al een outfit klaar met mijn naam op. Ik grinnikte en trok het aan. Ik was blij dat het niet ban die naaldhakken waren aangezien ik daar echt niet op kan lopen, en al helemaal niet op rennen dus dan was ons plan al meteen mislukt, maar gelukkig is dat niet zo!
Nadat we onze kleding aan hadden moesten we ons haar laten doen en onze make-up. Toen we helemaal klaar waren keek ik in de spiegel en mijn mond viel open. Mijn haar was gekruld en mijn make-up was simpel maar toch heel mooi. Ik keek Nicky aan en mijn mond zakte open toen ik haar zag. Ze zag er ook echt heel leuk uit. Haar haar was gestyled en ze had iets meer make-up op dan dat ik had, maar het stond haar geweldig.

"Over een kwartier en dan moeten jullie het podium op." riep een back stage vrouw. Ik keek Nicky aan en grinnikte. "Dit gaat nog eens interessant worden, denk je niet?" Nicky knikte.

Een kwartier later zaten we verstopt in een kast, wachtend op de back stage vrouw om ons weer te roepen. Ze keek nooit echt ver de kleedkamer in dus ze zou het waarschijnlijk niet eens merken dat we er niet waren. Nadat ze opnieuw had geroepen dat we naar het podium moesten komen bleven we nog een minuut zitten en liepen daarna naar de kast waar we de taarten stonden. we pakte ze en zette ze op een tafeltje waar wieltjes onder zaten. we zette alle taarten er op en rolde het tafeltje uit de kleedkamer, in de richting van het podium. Hoe dichter we bij het podium kwamen hoe harder het gegil van alle fans van Blue Jeans werd.

"Uhm... Moesten jullie Nicky en Hailey niet meenemen?" hoorde ik Carter zeggen.

"Uhm... dat was inderdaad de bedoeling, maar ik heb geen idee waar ze zijn." zei Tristan awkward. Ik grinnikte. Ik ging op het tafeltje zitten en stak mijn duimen op, ter teken dat ik klaar voor de strijd was. Nicky knikte en begon te rennen. Ze reed het tafeltje het podium op. Ik pakte snel een taart beet en gooide het naar Tristan. Ik raakte hem vol in zijn gezicht. Brad keek me met open mond aan. Ik gaf hem een knipoog en gooide de volgende taart. Links van me zag ik Carter staan. Ik grijnsde en toen hij dat zag pakte hij Bruno bij zijn schouders beet en gebruikte hem als schild. Ik bleef rustig afwachten terwijl Nicky bezig was om alle andere te bekogelen.

"Hailey, ik meen het als je die taart gooit hé!" riep Carter. Ik begon te lachen. "En wat dan?" Ik gooide de taart en hij kwam vol in Bruno zijn gezicht. Ik gooide mijn vuist in de lucht. "BAM! In your face!" Bruno zuchtte diep en ging opzij waardoor Carter vol in het zicht kwam. Ik pakte de laatste taart en gooide hem. Hij kwam vol op Carter zijn hoofd. Ik grinnikte en sprong van het tafeltje af. Toen ik neer kwam op het podium werd ik opeens vast gepakt door tristan. Hij pakte een stuk kapot gevallen taart van het podium af en smeerde het in mijn gezicht. Ik gaf en kleine gil en begon daarna hard te lachen. Toen Tristan uiteindelijk zijn hand weg trok grijsde hij naar me. "Dat is wat je krijgt als je mijn haar verpest." Ik likte mijn lippen af en glimlachte. "Mmm... lekker aardbeien!" Tristan sloeg zijn hand tegen zijn hoofd. "Nevermind... Je vind het alleen maar leuk." ik knikte uitbundig.

"Oke, nu we dat ook weer gehad hebben... Dit is de band Illusions! Zij zullen bij onze volgende tour in het voorprogramma spelen!"

*****************************

hey guys!

sorry dat de update zo lang duurde en dat het zo'n kort en saai hoofdstuk is. Ik zal eerlijk bekennen ik heb totaal geen inspiratie meer voor dit boek en het is dus ook heel moeilijk en vervelend om een hoofdstuk te schrijven aangezien ik niks kan verzinnen....

anyway, ik hoop dat jullie het toch wel een beetje leuk vonden en ik zal volgende week wel weer een hoofdstuk plaatsen xxx



Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu