EPILOOG

2.1K 115 7
                                    

Het is grappig hoe alles kan lopen. Een paar jaar geleden zat ik nog gewoon op school en had geen idee wat ik met mijn leven wilde gaan doen. Als iemand mij toen had verteld dat ik ooit op een dag beroemd zou worden doordat ik in een band zou zitten, dan zou ik waarschijnlijk heel hard lachen. En dan bedoel ik het niet op een aardige manier, ik zou je gewoon vierkant uitlachen.

Het is nu een jaar nadat de tour van The Blue Jeans over was. Na het laatste concert bleek het dus dat Austin er ook was. Hij had zijn vriendin Skyler meegenomen, Skyler is de dochter van zijn baas. Ze hebben al een tijdje verkering en die sukkel heeft me dat niet eens verteld!! Goede beste vriend, niet waar? Hij heeft geluk dat hij mijn enige beste vriend is, en dat Skyler aardig is anders had ik hem eens een volle negeer sessie gegeven. Na het laatste optreden van de tour van The Blue Jeans hebben we er met z'n alle een feest van gemaakt. De week die daarna volgde was niet al te spannend. We hebben wat interviews moeten doen en hebben ook nog wat optredens gegeven. Verder viel het allemaal wel mee en hebben we gewoon lekker uitgerust!


En nu een jaar later is er ook weer heel veel gebeurt. We hebben een jaar lang niet echt opgetreden, of ik kan beter zeggen dat we niet echt grote optredens hebben gedaan voor een hele zaal. We hebben namelijk af en toen wel een interview gedaan en daar een optreden gegeven maar geen grote optredens. In het afgelopen jaar hebben we besloten om verder te gaan. We hebben het hele jaar lang nummers geschreven en hier een goede cd van gemaakt. De platenmaatschappij heeft ons uiteindelijk geholpen en zo hebben we samen een cd opgesteld. Terwijl de cd in de maak was hebben we weer wat interviews gedaan en zo hebben we onze cd gepromoot. Omdat we voor een lange tijd weg zijn geweest hebben we ook nog best veel covers gedaan op ons YouTube kanaal om onze fans op de hoogte te houden en natuurlijk ook omdat we niet wilde dat onze fans ons te erg zouden gaan missen.

Je zal nu wel denken: Ja maar wat is er nu aan de hand? Je verteld nu wel heel erg veel over wat er is gebeurd, maar wat is er nu? Nou dat zal ik nu vertellen.

We hebben onze eigen tour! Ja ja! Je hoort, of uhm... leest, het goed! We hebben onze eigen tour! We gaan onder andere naar de Verenigde Staten, Australië, Europa en nog wel meer! Het is grappig, bij de vorige tour hoefde we zelf eigenlijk niet echt heel erg veel te doen, we waren het voorprogramma en dat stuk moesten we regelen. Nu moeten we een hele show in elkaar zetten. Natuurlijk is dat nog niks vergeleken met wat onze manager doet en de mensen achter de schermen tijdens de show, maar toch het is toch anders.


~

Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Ik pakte hem eruit en zag dat het Carter was die me belde. Met een grote glimlach nam ik op.

"Hallo meneer, kan ik u ergens mee helpen?"

"Mmm, ik ben eigenlijk op zoek naar mijn vriendin, kunt u haar misschien even roepen?" ik tuitte mijn lippen en probeerde niet te grinniken. "Mmmm, nope niet gezien. Misschien kan ik je wel helpen om haar te vinden, of beter nog ik kan ook haar plaats innemen..." mompelde ik verleidelijk in de telefoon. "Dat klinkt als een goed plan..." mompelde Carter terug. Ik grijnsde. "Kijk naar buiten." hoorde ik Carter zeggen. "Waarom? Wat is er buiten?" "Er is daar een verrassing." en meteen daarna hing hij op. Ik fronste en stond op. Ik liep naar het raam en deed de gordijnen open. In de tuin was er met kaarsen een pad gemaakt. Ik knipperde een paar keer en grinnikte. Ik draaide me op en liep mijn kamer uit, de trap af en zo door de woonkamer heen.

"Pap, ik ben even buiten. Ik heb mijn mobiel bij me!" Mijn vader mompelde iets terug als antwoord.

Ik liep snel naar de tuin en volgde het pad met kaarsen. Ik moest een paar minuten lopen maar uiteindelijk stopte het pad en was het enige wat ik nog zag een open veld met in het midden een picknick kleed met kaarsen eromheen. Carter stond bij de kaarsen en keek me recht aan. Mijn mond zakte open. Ik deed mijn mond snel dicht en begon te rennen. Toen ik bijna bij Carter was sprong ik letterlijk in zijn armen, waardoor hij zijn best moest doen om te blijven staan. Toen hij zijn evenwicht weer had gevonden begon hij te grinniken. "Heb je me gemist?" vroeg hij. Ik grinnikte ook en trok zijn hoofd naar me toe. "Shut up." zei ik en drukte zijn lippen op de mijne. De zoen was vol verlangen.

Toen we beide terugtrokken uit de zoen waren we allebei buiten adem. "Dus.... volgens mij heb je me gemist." Ik rolde mijn ogen. "Natuurlijk heb ik je gemist! Je bent mijn vriendje en ik heb je meer dan een maand niet gezien!" Carter gaf een kus op mijn voorhoofd. "Om precies te zijn heb je me gister nog gezien." Ik rolde mijn ogen en gaf Carter een klap tegen zijn schouder. "Ik wil mijn vriend niet op een beeldscherm zien.... Dan kan ik net zo goed een foto van Channing Tatum ophangen en zeggen dat dat mijn vriendje is!" zei ik en gooide mijn handen dramatisch in de lucht.

"Hij is veel te oud voor jou." mompelde Carter met een frons. "Dus? Wat is je punt? Als ik hem toch alleen maar zie op een foto dan hebben we ook geen problemen! En heb je hem gezien hij is HOT, het boeit me dus echt helemaal niets dat hij een stuk ouder is!"  Carter trok een raar gezicht en schudde zijn hoofd. Daarna leunde hij voorover en gaf me een kus op mijn wang. "Oke, er zijn een paar redenen waardoor je geen relatie met Channing Tatum krijgt. 1. Hij is getrouwd en heeft een kind. 2. Hij is een stuk ouder dan dat jij bent en de laatste reden is: Je bent van mij. Je bent mijn prinses en niemand maar dan ook NIEMAND pakt je van me af." Er verscheen meteen een kleine glimlach op mijn gezicht. "AWW.... Je bent schattig als je jaloers bent." mompelde ik en ging op mijn tenen staan en gaf hem weer een zoen op zijn lippen. "Maak je maar geen zorgen hoor, Ik ben helemaal van jou." Carter grijnsde en legde zijn handen om mijn heupen. "Mooi..."


********************************


Dit was de epiloog!! Hierna komen er nog een aantal extra hoofdstukken. Ik weet niet precies hoeveel het er gaan worden, en ik weet ook niet wanneer ik ze ga plaatsen, maar ze komen er wel.

Laat in de reactie achter wat voor extra hoofdstuk jullie willen!!

Dan kan ik hier wat ideeën uit opdoen:)

-xxx- love yaaa ♥









Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu