Ik stond voor de spiegel en keek naar mijn outfit. Ik had een t-shirt aan wat tot mijn navel kwam met Blue Jeans erop. Verder had ik nog skinny jeans aan en een paar sneakers. Vanavond zou ik samen met Nicky naar hun concert gaan en we zouden over een uur naar de concertzaal vertrekken. Ik knikte goedkeurend naar mijn spiegelbeeld en liep naar de badkamer om mezelf op te maken. Ik probeerde mijn make-up zo neutraal mogelijk te houden. Toen mijn make-up gedaan was begon ik mijn haar te föhnen. Doordat ik mijn haar net had gewassen was het nog nat. Ik föhnde mijn haar totdat het nog een beetje vochtig was en liet het verder gewoon uit zichzelf drogen. Ik pakte alle spullen die ik nodig zou hebben deze avond en stopte ze in mijn handtas.
Ik liep naar beneden en at nog snel even wat. Mijn vader was op zijn werk aangezien het vrijdag was. Ik nam een bak met chips mee naar de woonkamer en ging op de bank zitten. Ik zette de televisie aan en zag dat Catfish bezig was op MTV. Catfish is een programma waarbij 2 mannen mensen helpen die een internet relatie hebben maar niet weten of de persoon met wie ze een relatie hebben wel echt de persoon is wie ze denken. Vaak is het namelijk niet zo en hebben ze gewoon hun profielfoto van het internet en er maar een naam bij verzonnen en doen zich dan voor als iemand anders. Ik keek de episode af van Catfish en toen het afgelopen was stond ik op en liep weer naar de keuken en deed het bakje waar mijn chips in had gezeten in de vaatwasser. Nadat ik dat gedaan had liep ik naar de gang en deed mijn jas aan. Ik keek nog even of alle ramen dicht waren en zette als laatst de televisie uit.
Ik checkte nog een keer of ik alles had en liep toen naar buiten en draaide de voordeur op slot. Ik ging daarna lopend naar het huis van Nicky aangezien het niet al te ver is. Toen ik bij Nicky haar huis was aangekomen ging de deur al open voordat ik aan belde. Nicky trok me meteen mee naar binnen en rende naar haar kamer. "Oke, welk t-shirt? De rode of de blauwe?" Ik keek even welk t-shirt leuker stond bij haar ogen. "Blauw. Sowieso blauw." Nicky grinnikte en trok het blauwe t-shirt, met het logo van Blue Jeans erop, aan. "Oke, we gaan nog even wat drinken en dan kunnen we gaan!!"
~
4 uur later was het dan eindelijk zo ver. We zaten in onze stoelen. Jammer genoeg zaten we op een balkon waardoor we dichtbij het podium zaten. Maar ik was al heel erg blij dat we überhaupt bij het concert waren.
"Dit is zo geweldig!!" Riep Nicky naar me. Ik grinnikte. "Ja, inderdaad! En dat terwijl het concert nog niet eens is begonnen!" Ook Nicky moest lachen. Opeens gingen alle lichten uit en hoorde we dat er op de drums werd geslagen. Nicky begon keihard te gillen en stootte me aan. Ik begon te klappen en gilde de longen uit mijn lijf.
~
Ik hoorde het geluid van het nieuwste nummer van Blue Jeans : Drag me down ( A/N: jaja, vsn one direction hahah echt een geweldig nummer)
"I've got fire for a heart
I'm not scared of the dark
You've never seen it look so easy"Ik kreeg iets in mijn handen gedrukt maar had geen idee wat het was en had ook geen zin om te kijken omdat het me niet echt belangrijk leek ik was tenslotte bij een concert en mijn idolen stonden gewoon op het podium te zingen. Ik zong zachtjes mee en genoot zo erg van het liedje.
"I got a river for a soul
And baby you're a boat
Baby you're my only reason"Ik keek naar Nicky en zag dat ze luidkeels aan het meezingen was.
"If I didn't have you there would be nothing left
The shell of a man who could never be his best
If I didn't have you, I'd never see the sun
You taught me how to be someone, yeah"Ik hoorde dat het refrein er bijna aankwam en bereidde mezelf alvast voor.
Je hoorde de bas en de piano door de concertzaal dreunen.
Ik zong het liedje verder mee en toen ik uiteindelijk de laatste klanken van het lied hoorden vond ik het echt heel erg jammer dat het afgelopen was. Ik keek nu pas naar mijn hand en zag dat het voorwerp wat me aangegeven was een microfoon was. Mijn ogen werden groot en ik gaf de microfoon heel snel door aan het meisje wat naast Nicky zat.
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...