Toen ik wakker werd viel me meteen op dat ik niet meer op de bank lag maar in mijn bed. Ik glimlachte en stapte uit bed en ging vervolgens naar de badkamer om mijn make-up eraf te halen. Toen ik mijn make-up eraf had gehaald liep ik mijn kamer weer in en zag ik dat het 1 uur 's nachts was. Ik zuchtte en liep weer naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Ik besloot om nog even naar beneden te gaan om een glas met water te pakken. Toen ik beneden kwam waren alle lichten uit, ik wist daardoor al meteen dat mijn vader ook was gaan slapen en ik hem pas in de ochtend kon zien. Ik klom weer via de trap naar boven met het glas water in mijn hand. Ik kroop meteen weer in mijn bed en voelde mijn ogen al meteen dichtvallen.
~
De volgende dag werd ik wakker door het zonlicht wat in mijn gezicht scheen. Ik kreunde en trok de dekens over mijn hoofd heen. Ik draaide me om en probeerde om weer in slaap te komen. Toen dit na een kwartier nog net was gelukt zuchtte ik diep en gooide de dekens van me af.
"Are you kidding me...." mompelde ik terwijl ik langzaam rechtop ging zitten en daarna in mijn ogen wreef. "Kan ik eindelijk uitslapen zonder ook maar door iemand wakker gemaakt te woren, en dan word ik natuurlijk weer wakker door de zon. Ulg... Dit gebeurt ook echt alleen bij mij...." ik stapte mijn bed uit en trok de gordijnen dicht. Ik draaide me om en pakte een vast en mijn pantoffels. Ik liep naar beneden en het eerst wat me opviel was de zalige geur van pannenkoeken en bacon. Ik begon meteen te rennen en binnen een paar seconden was ik al in de keuken en zag ik mijn vader bij de bakplaat staan.
"Oh mijn god, het ruikt zo lekker pappie!" Mijn vader draaide zich om en glimlachte. Hij stak zijn armen uit en ik twijfelde geen moment en rende zijn armen in.
"Ik heb het van de allerbeste geleerd, niet waar?" mompelde hij terwijl hij me een kus op mijn kruin gaf. Ik knikte langzaam en een glimlach verscheen meteen op mijn gezicht.
"Ja, dat heb je inderdaad." Ik moest meteen weer terugdenken aan de tijd dat mijn moeder dat altijd deed. Elke zondag ochtend maakte ze om 11 uur wakker en dan gingen we met het hele gezin ontbijten. Ik, mijn vader, mijn moeder en Kimberly ( mijn zusje). Eigenlijk waren de weekenden bij ons altijd wel gezellig. Op vrijdag begonnen we altijd met een filmavond en zaterdag probeerde we altijd wel iets leuks te gaan doen. Soms maakte we alleen maar een simpele wandeling door het bos, en soms gingen we ook naar de bios of een attractiepark. En op zondagen gingen we dus altijd met z'n alle ontbijten. "Ik heb je gemist pappie..." mompelde ik.
Mijn vader gaf me een kus op mijn voorhoofd. "Ik jou ook baby girl, ik heb jou ook zo erg gemist...." Ik zuchtte diep en genoot van de omhelzing. Tot nu toe ad ik het eigenlijk helemaal niet doorgehad hoe erg ik mijn vader had gemist, maar nu sloeg het echt in als een bom. En dat terwijl ik over een par dagen alweer weg moet....
"Kom, laten we dit maar opeten voordat het koud is, en daarna mag jij kiezen wat we vandaag heel de dag gaan doen." Ik knikte en liep achter mijn vader aan terwijl hij de borden mee nam naar de keukentafel. We gingen samen aan tafel zitten.
"En hoe is de tour tot nu toe?" vroeg mijn vader. Ik glimlachte bij de herinneringen. "Het is geweldig! De bandleden van Blue Jeans zijn echt geweldig! Ik had natuurlijk al verwacht dat ze aardig zouden zijn maar ze voelen nu gewoon net aan als familie, en de jongens die bij mij in de band zitten ook natuurlijk. Dat kan ook niet anders aangezien ik ze bijna 24 uur per dag zie! En het is natuurlijk ook echt super leuk dat ik Nicky elke dag zie! Wat ik wel jammer vind is dat ik Austin heel weinig zie. En nu ik het toch over Austin heb h-" Mijn vader begon te lachen.
"Prinsesje van me, doe even rustig aan en probeer te ademen terwijl je praat. Je bent helemaal aan het ratelen." Ik grinnikte en voelde mijn wangen warm worden. "Sorry... Maar waar was ik..... Oh ja! Austin verhuist naar Miami. Hij heeft daar een baan aangeboden gekregen bij een modellenbureau. Niet als model maar als lichtmannetje. Hij moet ook het podium opzetten enzo." Mijn vader glimlachte. "Dat is super! Ik ben blij dat hij die baan heeft aangenomen! De jongen verdiend het." Ik knikte.
~
Nadat we ons eten op hebben gegeten hebben we bijgekletst. Ik vertelde mijn vader over de optredens die ik al heb gedaan, niet dat dat er veel waren maar toch. Mijn vader vertelde me over zijn werk. En zo hebben we onze middag eigenlijk alleen maar door gebracht.
*************************************
Olla. Bonjour. Hallo. Hello.
Ik ben er weer!!! Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!
-xxx- love yaaa
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...