Het tour leven was anders dan ik gedacht had. Ik had eigenlijk verwacht dat het bijna elke dag feesten was en een heel erg drukke dagindeling. Ik had verwacht dat ik elke dag wel iemand weer terug naar de tourbus of een hotel moest slepen omdat ze helemaal bezopen waren en niet meer wisten hoe ze moesten lopen. Ik had verwacht dat ik uiteindelijk een soort van moeder zou zijn. Uiteindelijk bleek dit dus totaal niet het geval te zijn. Het was juist het tegenovergestelde iedereen ging vroeg naar bed en het kwam zelden voor dat er iemand dronken was. Als het al zo was dat er iemand dronken was dan konden ze tenminste nog gewoon lopen, en gelukkig was er niemand vervelend dronken.
We waren nu al een maand mee op tour en als band zijnde hadden we er al heel veel fans bijgekregen en elk optreden was weer een feest. Op dit moment zitten we in een tourbus, onderweg naar Nederland.
"Waar is het concert precies?" vroeg ik zonder mijn blik van mijn telefoon af te wenden. "Nederland." kreeg ik als antwoord terug van Tristan. Ik zuchtte en rolde mijn ogen. "No sh*t... Ik bedoelde welke stad, jij sukkel..." Tristan zuchtte nu ook. "Ik heb geen idee Hail... Vraag het aan Carter, het is tenslotte de tour van zijn band, niet waar?" Ik draaide me om naar Carter, ja om de een of andere reden zit Carter ook bij ons in de bus en ik heb geen idee wat die reden precies is. "Carter? Waar is het volgende concert precies?" Ik wachtte een paar seconde op zijn antwoord. Nadat ik geen antwoord had gekregen stootte ik Carter aan. Hij richtte zijn aandacht eindelijk op mij. "Huh? Vroeg je iets." Ik zuchtte en gooide mijn handen in de lucht. "WAAR IS HET VOLGENDE CONCERT?!" Carter schrok duidelijk van mijn uitval en deinsde een beetje naar achter. "Nederland?" Mijn ogen werden groot en ik drukte mijn kaken op elkaar. "Bad move dude..." hoorde ik Tristan mompelen. Ik voelde mijn bloed gewoon koken op dit moment. "LAAT MAAR!! WORD IK NU ECHT NIET SERIEUS GENOMEN?!" Ik draaide me om en liep naar het gedeelte van de bus waar alle bedden waren. Ik gooide mezelf op mijn bed.
"Wat is er met haar aan de hand?" hoorde ik Carter zachtjes vragen aan Tristan. "Tijd van de maand. Maar het valt mee, ik ken meiden die je letterlijk de ogen hadden uitgekrabd." Dit maakte me alleen maar bozer. "IK HOOR JULLIE NOG!!"
~
Toen we eindelijk in Nederland aan waren gekomen zag ik dat we in Amsterdam waren. De bus werd naar de de concerthal gereden en bij de concerthal stond een taxi op ons te wachten. De taxi bracht ons naar het hotel waar we zouden overnachten. Gelukkig hoefde ik mijn hotel kamer niet te delen. Meestal deel ik mijn kamer namelijk met Nicky, maar om de een of andere reden hoefde dat deze keer niet. En daar ben ik blij om... Doordat ik nu mijn maandelijkse, nou ja je weet vast wel wat ik bedoel, heb ben ik echt een bitch. Ik irriteer me overal aan, en heb altijd trek in chocolade....
En nu we het toch over chocolade hebben.... Mmmm
Ik liep naar het mandje met eten en keek of er iets van chocolade in zat. Tot mijn ergernis kwam ik er achter dat er helemaal niks aan chocolade zat in het mandje. Ik kreunde en stond op. Ik kneep mijn ogen dicht en probeerde door de pijn die ik in mijn buik voelde heen te bijten. Ik besloot om bij Carter maar opzoek te gaan naar chocolade.
Ik liep mijn hotel kamer uit en ging naar de kamer van Carter. Ik bonkte op de deur. Toen er na een paar seconde nog niet open was gedaan bonkte ik nog een keer. De deur ging open en Carter stond in de deuropening. Hij had geen t-shirt aan en stond daar alleen maar in zijn boxers.... Normaal gesproken zou ik waarschijnlijk meteen zijn omgedraaid en mijn handen voor mijn ogen geslagen, maar we weten allemaal dat het vandaag niet echt een normale dag is aangezien ik dood ga van de buik pijn.
"Hailey? Wat doe je hier?" mompelde Carter slaperig. "Chocolade..." mompelde ik. Ik duwde Carter aan de kant en liep zijn hotelkamer in. Ik zag de mand al meteen staan. Ik rende er naartoe maar had niet door dat er een tas op de grond lag, en ja je raad het al, ik struikelde eroverheen en viel op de grond. Ik voelde meteen een bonkend gevoel van pijn bij mijn knie. De pijn was niet al te erg maar doordat ik meestal nogal gevoelig ben deze tijd van de maand schoten er meteen tranen in mijn ogen. Ik probeerde de tranen nog weg te slikken maar dit was ter vergeefs. Nog geen minuut later hadden mijn eigen ogen me al verraden en gleden de tranen al over mijn wangen heen.
"Gaat het?" Carter knielde naast me neer. Ik knikte maar tegelijkertijd kwam er een snik uit mijn mond. "Hailey, kijk me aan." Opnieuw schudde ik mijn hoofd en draaide mijn hoofd weg van Carter. Ik voelde een hand op mijn wang en niet veel later een paar vinger op mijn kin. Langzaam draaide hij mijn gezicht naar hem toe. "Waarom ben je aan het huilen." Ik haalde mijn schouders op. "Hailey...." mompelde Carter streng. "Ik weet het niet! I-ik wou gewoon chocolade, maar dat was er niet... En mijn buik doet pijn.... En ik weet niet waarom ik nu aan het janken ben, want m'n knie doet niet eens zo heel erg veel pijn!" Het gesnik werd alleen maar erger. Carter sloeg zijn armen om me heen. Ik snikte nog een paar minuten door, en toen ik eindelijk gestopt was met huilen zuchtte ik diep. "Ulg... Ik heb het gevoel alsof ik door een bus ben aangereden..." Carter grinnikte. "Zal ik je chocolade nu maar pakken?" ik knikte langzaam. Carter stond op en toen besefte ik me eigenlijk pas dat hij nog steeds alleen in zijn boxer liep. Mijn ogen werden groot en ik richtte mijn blik meteen op mijn handen. Ik hoorde de voetstappen weer naar mij komen. Carter ging weer naast me zitten en gaf me een reep chocolade. "Ik geef je er nu nog maar 1 omdat je anders meteen alles gaat opeten, en dan word je misselijk. Als je er morgen nog een nodig hebt moet je maar terug komen." Ik knikte en stond op. "Welterusten Carter..." mompelde ik en begon daarna meteen te gapen. "Welterusten Hail..." zei Carter en hij gaf me een kus op mijn kruin. Ik glimlachte en liep zijn hotelkamer weer uit. Toen ik weer in mijn slaapkamer was begon ik mijn chocolade reep open te maken en at hem op terwijl ik een film ging kijken.
Nadat de film afgelopen was, en mijn chocoladereep allang al op was, ging ik me omkleden en maakte ik me klaar om naar bed te gaan. Toen ik helemaal klaar was stapte ik in bed, en binnen een paar minuten vielen mijn ogen dicht en begon ik rustig te slapen.
************************
Hey guys,
sorry dat het zo lang heeft geduurd... Ik had het zoooo druk met school... de hele week had ik een se-week en deze is nog maar net afgelopen. Gister was ik zoooo moe door al dat geleer en kon dus ook niet fatsoenlijk meer functioneren, ik bedoel ik wou cola over een rijstwafel heen gooien!! Zo zie je maar weer dat te veel leren ook niet al te goed is hahah
Ik zal vanaf nu proberen om weer wat actiever te zijn maar ik binnenkort ook gaan leren voor mijn rijbewijs en ik hem ook nog 2 herkansingen waar ik voor moet gaan leren, ow en ik moet mijn pws nog gaan verbeteren omdat ik dat volgende maand moet presenteren.... Ulggg eind-examen jaar is zooooo druk en veel en ulg...
maar ja ik hoop dat jullie het wat rustiger hebben!
-xxx- love yaaa
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...