extra hoofdstuk 3

2K 79 16
                                    


{ WAARSCHUWING: dit hoofdstuk kan nogal ongemakkelijk worden omdat er iets meer seksuele dingen in voor komen, nee ik beschrijf het niet en ga er ook echt niet helemaal op door hoe ze... nou ja je weet wel doen, maar het word gewoon iets intiemer met zoenen. Ik zal de waarschuwing er neerzetten waar dit deel is, en dan kunnen jullie zelf kiezen of jullie het willen lezen of niet.}


{ POV Hailey}

Ik keek naar de foto die ik in mijn handen had. Wat was het toen een mooie dag. De zon scheen en het was lekker warm buiten. Op de foto stond ik samen met Carter. Mijn haar zat in een vlecht met daarin wat bloemen verwerkt en mijn jurk was spierwit. De locatie waar we waren was ook absoluut adem benemend. Dat vond ik toen die dag zelf al en nu besef ik het me nog steeds echt dat ik daar wel ben geweest. Dat ik daar het ja woord heb mogen geven aan mijn man. Die locatie, de jurk, mijn haar, mijn man, mijn familie en iedereen die naar de bruiloft is gekomen, zij hebben me de dag van mijn leven gegeven.

De bruiloft was geweldig, het feest erna was ook heel leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De bruiloft was geweldig, het feest erna was ook heel leuk. De dag na de bruiloft zijn we op honeymoon geweest. We zijn 2 en een halve week weg geweest en hebben heel veel dingen bezocht. We zijn naar Australië, Nieuw-Zeeland en Indonesië geweest. Hier hebben we op het strand gelegen en heel erg genoten van de natuur. Hier hebben we normaal nooit echt de tijd voor als we met onze bands door de landen heen touren. Tuurlijk je kan wel eens iets bezoeken maar je kan niet uren lang door de natuur heen lopen en dan aan het eind van de dag nog een massage nemen en gezellig met z'n tweeën het bed in kan kruipen om vervolgens op je gemakje een film uit te kiezen en tot een uur of 2 's nachts een filmmarathon te houden. Dit konden we nu wel allemaal doen terwijl we heel de tijd van elkaar genoten.

En nu, nu is het al bijna een jaar verder. Ik ben al bijna een jaar lang getrouwd en het is nog altijd geweldig. Ik kan me geen leven zonder Carter voorstellen. Ik was net weer terug aan het denken aan de bruiloft toen ik het gehuil hoorde. Ik stond op en liep snel naar de kamer waar ik Violet had neergelegd. Toen ik de kamer binnen liep en het licht aan deed zag ik de baby van 2 maanden oud in haar bedje liggen. Met een glimlach liep ik naar haar wiegje en tilde haar er voorzichtig uit. Ik begon door de kamer heen te lopend denkend aan wat ze misschien nodig zou hebben. Heeft ze honger? Moet ze verschoont worden? Waarom is dit veel moeilijker dan ik had verwacht?! Toen ik mijn blik op de klok wende en zag hoe laat het was wist is precies wat Violet nodig had. Ik liep naar beneden terwijl ik sussende woordjes in Violet's oor fluisterde. Met Violet in mij handen liep ik naar de koelkast en haalde daar het flesje melk uit. De melk was nog koud, dus liep ik naar de magnetron en warmde het vervolgens op. Na een minuut piepte de magnetron. Ik pakte het flesje uit de magnetron en testte het uit. Ik kwam tot de conclusie dat het precies de goede temperatuur had: niet te warm, ook niet te koud. Zoals ik al zei, precies goed dus. Voorzicht zette ik het flesje aan Violet lippen en keek toe hoe ze gulzig de melk begon op te drinken. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.

Anderhalf uur later lag Violet weer te slapen in de wieg. Ik had de babyfoon naast haar neer gezet zodat als ze aan het huilen was ik het meteen hoorde doordat de andere babyfoon beneden stond. Ondertussen stond de tv aan en was ik aan het rond zappen, opzoek naar een leuke zender. Voordat ik het zelf echt door had hoorde ik de voordeur open gaan. Ik stond op en liep naar de gang toe waar Carter net zijn jas aan het uitdoen was. Er verscheen meteen een grote glimlach op mijn gezicht. Hij draaide zijn hoofd en ook bij hem kwam er gelijk een glimlach op zijn gezicht. Ik liep naar hem toe en sloeg mij armen om hem heen. Je zal nu wel denken, waar komt hij vandaan? Omdat we allemaal wat ouder zijn geworden hebben we besloten dat we minder vaak gingen touren. Ook maakte we minder cd's omdat we naast het optreden ook andere dingen wilden gaan doen. Zoals gewoon een keer rustig op vakantie met je familie. Carter heeft daarom een bar geopend hier in Londen. Zodat hij wel gewoon werk had, en we dus niet de hele dag op elkaars lip zaten, maar dat we elkaar nog wel elke dag zagen. Ik had daarentegen niet echt een baan. Wel deed ik soms vrijwilligerswerk in het ziekenhuis. Gelukkig wist de pers hier niets van anders had dit ook niet gekund.

Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu