Heyyyy Guysss!!!
Ik ga nu dus de vragen van de Q/A beantwoorden!! YAYY
Hier komen de vragen 😏=
Hoe kwam je op het idee van dit boek?
- Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik op het idee van dit boek kam. Ik wilde bij mijn vorige boeken eigenlijk al meer muziek er in doen maar heb besloten dit niet te doen omdat het verhaal totaal niet over muziek ging. Ik hou zelf echt heel erg van muziek dus daarom wilde ik het zo graag in mijn boeken, maar doordat ik het dus niet in mijn andere boeken heb gedaan besloot ik om een nieuw boek te maken waarin muziek juist een van de belangrijkste dingen was.
Kan je zelf zingen?
- Ik zing best vaak haha, maar de vraag is nu inderdaad of ik het wel echt kan :') Ik heb al van veel mensen gehoord dat ze vinden dat ik kan zingen, en vind zelf af en toe ook wel dat het leuk klinkt, maar als ik het dan opneem dan schik ik me echt rot! Hahah dus Op de vraag: Kan je zingen? Is het antwoord eigenlijk: ja, als het maar niet op camera komt/word opgenomen.
Welk personage in dit boek vind je het leukste?
- Ik denk dat ik Austin het leukste personage vind omdat hij gewoon heel kinderlijk is. Ook is hij een goede vriend en komt voor Hailey op. Naast Austin vind ik Tyler, Jason en, oke jullie gaan me nu haten, Jace ook wel leuk. Jace is namelijk echt de bad boy en doet wat hij wilt. Dit maakt zijn personage juist net iets anders van de rest van de personages. Jason is eerder een soort van broer en Tyler is een van zijn vrienden die veel grappen uit haalt dus daarom vind ik hun leuk.
En welke personage uit dit boek lijkt het meeste op jouzelf?
- Uhm... Ik denk dat Nicky het meest op mij lijkt aangezien ik van eten houdt, uhm alleen ongezond ahhaah ik haaaat gezond eten 😅en als het op zingen aankomt ben ik zelf echt heeeel erg verlegen. Ik zing echt alleen maar voor mensen die ik echt goed ken of waar ik me comfortabel bij voel. Ik zou dan ook echt nooit op een podium staan om te zingen, al hoewel ik al wel een paar keer in een groep op het podium heb moeten staan om te zingen en toen ik in groep 7 zat heb ik een keer een solo stukje moeten zingen voor heel de school, maar ik zou het nu echt niet doen aangezien ik bang ben voor negatieve reacties van de mensen :$
Hoe ben je op de naam 'Just lucky' gekomen?
- Ik weet eigenlijk niet echt hoe ik op de naam ben gekomen, het was denk ik de manier waarop Hailey opeens zo populair is geworden met haar muziek...
Welke personage vindt jij het minst leuk?
- Qua karakter vind ik Stacy het minst leuk. Als ze echt iemand zou zijn die ik ken zou ik haar persoonlijk echt haten, al hoewel haar personage wel leuk is om te schrijven. Haar personage is heel leuk om te schrijven omdat ze echt zo'n bitch is, die achter haar vriendin der rug met haar vriendje zoende en dat soort sh*t. Ik kan echt niet tegen dat soort mensen maar met schrijven is het heel leuk omdat het net weer iets anders is dan alle andere karakters.
Welk personage lijk totaal niet op jou?
- Als ik het zelf zo bekijk vind ik dat Stacy het mist op mij lijkt. Oké ik kan ook af en toe echt een ongelovige bitch zijn, en dat geef ik ook echt toe, maar ik zou mijn vrienden niet zo bedriegen. Naast Stacy vind ik dat Hailey ook niet echt op mij lijkt aangezien Hailey juist zo'n iemand is die heel makkelijk vrienden maakt. Ik ben dat daarentegen echt niet. In het begin ben ik echt gewoon best verlegen, en als je me kent dan zie je pas echt hoe gek ik af en toe kan zijn haha.
Wat is je naam?
- Ik vertel liever niet wat mijn naam is doordat er ook wat mensen van mijn school op wattpad zitten, en ik liever niet wil hebben dat iedereen mijn naam weet en dat dit account van mij is aangezien ze dan de hele tijd gaan vragen wanneer er weer een update komt, of me juis voor schut zetten. Sorry 😊 misschien dat ik het uiteindelijk nog wel een keer vertel😁
JE LEEST
Just lucky?
RomanceHet zal je maar gebeuren.. De ene dag ben je een normaal meisje en ga je naar school en de andere dag ben je beroemd. Dit gebeurd Hailey Benson. Hailey is een meisje met een passie voor muziek. Het liefst loopt ze heel de dag te zingen terwijl ze o...