extra hoofdstuk 5

2.1K 84 21
                                    

"Xavier kom nu onmiddellijk naar beneden!" Ik bedankte mijn chauffeur die mijn koffers het huis in sleepte. Nou ja wat je er nog een huis van kunt noemen. Vanaf het moment dat we de oprit op reden wist ik al meteen dat ik Xavier niet alleen thuis had moeten laten. Je zou verwachten dat een 17 jarige wel alleen zou kunnen laten, maar blijkbaar had ik het helemaal fout. Oh als Carter dit te horen krijgt....

Ik hoorde wat gemopper van boven komen en al snel volgde het geluid van voetstappen op de trap. Mijn zoon kwam daarna de woonkamer binnen gelopen. Hij keek me onschuldig aan en krabbelde in mijn nek.

"Hey mam...." Ik hield mijn hand op om hem te onderbreken. "Hey mam? Dat is het enige wat je te zeggen hebt?! Ik kom thuis en verwacht dat ik gewoon een normaal huis terug zie maar nee in plaats lijkt het net alsof ik op een kinderboerderij ben aangekomen! En die zien er meestal nog schoner uit dan dit! Als je vader dit hoort..."

Zijn ogen werden groot. "Uh hij hoeft dit toch niet te weten te komen?" Ik kneep mijn ogen samen. "Niet als je nu als de wiedeweerga begint schoon te maken." Xavier's mond viel open. "Dat kan je niet maken! Hoe moet ik dit helemaal alleen gaan opruimen?!" Ik zette mijn hand in mijn zij en fronste.

"En verwacht je dan wel dat ík dat ga doen? Dacht het niet. JIJ hebt deze rommel gemaakt. JIJ was verantwoordelijk over het huis wat een enorm domme fout blijk te zijn omdat dat nog te hoog gegrepen is voor je, dat blijkt maar weer. Dus als je wilt dat je vader hier niets over hoort dan zal ik nu maar een schort en schoonmaakhandschoenen pakken en maar snel aan de slag gaan. Zonder hulp. Alleen jij die het schoon haat maken. Dat zal je leren." Ik draaide me om en pakte een koffer die in de gang stond op. Ik liep naar boven en ging naar de slaapkamer van Carter en mij. Daar zette ik mijn koffer neer. Toen ik al mijn koffer boven had staan begon ik ze uit te pakken en stopte alle spullen in de wasmand. Nadat ik mijn koffer had uitgepakt sprong ik onder de douche en deed een simpel t-shirt aan. Ik maakte mezelf klaar en toen de bel ging liep ik snel naar beneden. Xavier was aan het stofzuigen in de hal en toen ik de voordeur open deed viel het me tot mijn eigen verbazing op dat heel de oprit en de tuin al schoon was gemaakt.

Skyler en Violet stond voor de deur. Ik glimlachte. "Hey, ik zal even mijn jas pakken en dan ben ik klaar om te gaan." Ik draaide me om en pakte mijn jas. "Waar gaan jullie heen?" Ik draaide me om naar Xavier. "We gaan lunchen." Zijn mond viel open. "Tja is was je vanplan om mee te nemen maar jou moest perse een feest geven en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten." Xavier rolde zijn ogen waarop ik mijn tong naar hem uitstak.

~

We kwamen bij het restaurant aan en werden door de ober naar onze tafel gebracht. Ik bestelde een salade en een stokbroodje en Skyler en Violet bestelde allebei kippensoep.

"Dus hoe zit het met de nieuwe kledinglijn? Heb je al de nieuwe collectie helemaal samengesteld?" Skyler begon te glimlachen en keek naar haar dochter. "Ja, eindelijk is het gelukt met wat hulp van mijn rechterhand." Violet begon te blozen en keek naar haar handen. Ik grinnikte en gaf haar een schouder klopje.

"Heb je een foto?" vroeg ik met een grijns. Skyler begon lachend haar hoofd te schudden en liet me een foto zien.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Just lucky?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu