Wings of Freedom

338 17 14
                                    

Hikayenin bundan sonraki kısmı manga spoilerı içermektedir.

Mühimmatların olduğu noktaya geldiklerinde Connie,Jean ve Reiner uçağı çekiyorlardı.Nina ve Mikasa bir yandan işlerine yarayacak olan silahları bir kenara ayırıyorlardı.Bu noktada ne yapabileceklerini hiçbiri bilmiyordu ancak devam etmek ellerinde kalan son seçenekti.

Nina elindeki kağıda birşeyler karalarken gözleri bir süreliğine uzakta oturan Annie'yi buldu.Sarışın kadın hiçbir şey yapmadan öylece bekliyor ve uzakları izliyordu.

Mikasa onun baktığını noktayı farkettiğinde Annie'nin yanına varmıştı.İki kadın ne yapacakları konusunda tartışıyorlardı.Nina'nın ise bu durum için vakti yoktu.Sızlayan yarasına rağmen işini yapmaya devam ediyordu.İlerleme konusunda o kadar gözü kararmıştı ki vücudundaki ağrıyı dahi hissedemez olmuştu.

Omzuna değen el ile birlikte genç kadın düşüncelerinden ayrıldı.Ona dokunan kişiyi bulduğunda kaşlarını çatmıştı.Armin gergin bir şekilde ona bakıyordu."Teğmen,içeride sizi çağırıyorlar."

Nina elindeki listeye bakarken başını salladı.Neden çağırdaklarını az çok tahmin edebiliyordu."Hemen geliyorum."dedi hızlıca.Kağıdı Mikasa'ya teslim etmiş,mühimmat kontrolüne bu şekilde devam etmesini belirtmişti.

Genç kadın koşar adımlarla gemiye girdiğinde hangi kamaradan ses geldiğini bulamaya çalışıyordu.Yelena'nın sesini duyduğunda açık kapıdan içeri baktı.Sarışın kadın kolunda sargı ve tamamen yıkılmış bir şekilde Eren'in planını anlatıyordu.

Marley ittifaki olan ülkelerin Paradis'i olası işgalinden bahsediyordu.Olası durumda Karypua Liman'ından başlamaları en büyük olasılık olduğunu belirtmişti.

Nina kollarını göğsünde birleştirirken sinirli bakışlarını Yelena'ya yöneltti.Zamanında onların planına hizmet etmeleri için Eren ile birlikte onu zorlamaları aklına gelmişti.Yelena kendi ağzıyla her şeyi Eren'e söylemesi Nina'ya büyük bir öfke vermişti.

"Sen de daha hiçbir askeri zekası olmayan genç bir askere tüm kritik noktaları öylece söyledin mi?"

Nina birden konuşurken herkes ona bakmıştı.Levi da başını çevirirken Nina'nın ise kimse umrunda değildi.Yelena onun bu öfkeli bakışlarında yatan sebebi biliyordu.Yelena bir zamanlar kendine o kadar çok güveniyordu ki arkasından geleceklerini göremeyecek kadar kör olmuştu.Genç kadın hüzünle başını öne eğdi.

"Ana deniz kuvvetleri yok olmuş bir ülkenin öyle bir ekonomiyle yeni bir ordu kuramayacağını belirttim.Ama kuzeydeki hava kuvvetlerini belirtmeyi es geçmedim.Büyük ihtimalle orası Eren'in hedeflediği yer."

Nina cebindeki haritayı çıkartırken Yelena'nın söylediği noktalara bakıyordu.Gerçekten de Eren'in varacağı en mantıklı nokta orasıydı.Çok uzak sayılmazlardı,bu demek oluyordu ki ölüm bir noktada onları öylece bekliyordu.

Yelena ise Zeke'nin haklı olduğunu kabul etmelerini istediğini söylüyordu.Hange bir an Nina'ya bakakaldı.Onun,Zeke'nin planını devam ettirmek için Marley'e gittiğini biliyordu.Keşif Birliği'nin Komutanı mutsuz ama en içten düşencesiyle birlikte Zeke'in planının en mantıklı olduğunu itiraf etmekten kendini alıkoyamadı.

Nina için ise kimin haklı kimin haksız olduğunun bir önemi yoktu.Kendisini de inanılmaz derece haksız görüyordu.Çevresindeki hiç kimseyi savunacak durumu kalmamıştı.Elindeki harita ile birlikte gemiyi hızla terketmişti.

Tekrar diğerlerinin yanına geldiginde Mikasa ona teçhizatı uzatmıştı.Nina zorlukla teçhizatını bedenine yerleştirirken Mikasa onu dikkatle izliyordu."İyi misiniz Teğmen?"diye sordu merakla.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin