Sharing Unfortunate Kiss

3.5K 228 537
                                    

"Fazla yumuşak davrandın?"

Levi elinde tuttuğu fincanını masaya koydu.Bir yandan haritaya dikkatle bakan arkadaşını izliyordu.Onun tanıdığı Erwin daha korkutucu ve ağzı sıkı bir adamdı.Babasının teorisini,bir anda hiç tanımadığı bir kadına söylemesi garibine gitmişti.

Erwin böyle bir tepki alacağını biliyordu.Nina birşey anlatmamasına rağmen onu zindandan çıkartmış,yukarıdaki odalardan birinde kalabileceğini söylemişti.Yaralarıyla ilgilenmesi içinse bir asker göndermişti.

"Ben de tam tersini senin için düşünüyordum Levi.Sence de fazla zorlamamış mısın?"

Levi omuzlarını silkti.Önemli olan genç kadının hafızasını yerine getirmekti.Uygulanan metodutun pek bir önemi yoktu.Sonuç olarak genç kadının hafızası yerine gelmişti.Hafızasını kazandıktan sonra attığı tekme ise titan şüphesini ortadan kaldırmak içindi.Eğer bir titan olsaydı o kadar kanın içinde çoktan dönüşürdü.

Erwin sorusuna karşılık alamayınca gözlerini haritadan kaldırıp arkadaşına baktı.Genç adamın da ona baktığını gördü.Birbirlerine tek kelime etmeden bakıyorlardı.Erwin,arkadaşının söylemek isteyeceği birşey olduğunu anlamıştı.Bu yüzden sessiz kalmaya devam etti ne de olsa Levi en sonunda konuşacaktı.

"Kızdan hoşlandın mı?Başka türlü bu kadar yumuşak davranmanı anlamadım."

Erwin şaşırarak kaşlarını yukarı kaldırdı.Levi'dan böyle bir cümle duymak ilgisini çekmişti.Alacağı cevap ne olursa olsun böyle bir cümle duymayı beklemiyordu.Elinde tuttuğu kalemi masaya bıraktı."İnkar edemem,Bayan Maritz çok hoş bir kadın."

Levi,arkadaşının suratına dikkatlice bakıyordu.Onunla dalga geçip geçmediği anlamaya çalıştı.Erwin'in önceden Marie adında bir kadına aşık olduğunu ama kariyeri doğrultusunda aşkından vazgeçtiğini biliyordu.Bu yüzden kafası karışmıştı çünkü Erwin her ne kadar sert bir adam olsa da romantik duygular besleyebilen bir adamdı.

"Ancak hayır,sandığın gibi bir durum yok Levi."Erwin önündeki haritaya bakmaya devam etti."O kadın,acıyla konuşturup;korkuyla sindirebileceğin biri değil.Kendi isteğiyle anlatacağına eminim."

"Yine kumar oynuyorsun."dedi Levi sinirle."Sen ve şu kumarın..Onca koşuşturmadan sonra geldiğimiz tek yer hiçliğin ortası.Kan gölünün üstünde durmaktan bıktım Erwin."Levi,uzun zaman sonra ilk defa duygularını belli eden bir cümle kurmuştu.Nina'nın söylediği cümle hala kafasını kurcalıyordu.Tek bir cümle onu uyutmamış,derin düşüncelere sürüklemişti.Hergün tuttuğu bıçaklarını,giydiği üniformasını sorgulamıştı.İki yakın arkadaşının ölümünden sonra Erwin'e sadık bir asker olmuş,önüne gelen devleri kesmiş,elleri,çizmeleri kana bulanmıştı.İçten içe genç kadına lanet etti.

//

Petra gülümseyerek önünde duran uzun,karamel rengi saçları tarıyordu.Önünde duran saçlar bir süredir yıkanmadığı için birbirine karışmış olsa da sabırla uğraşmış ve en sonunda başarmıştı.
Nina dökülen saçlarına ve Petra'nın aynadaki yansımasına baktı.Kızıl saçlı sevecen kız ona bir anne misali yaklaşıyor,canını acıtmadan saçını tarıyordu.Saçlarını yıllardır ilk defa biri tarıyordu.İçinde aniden bir ağlama hissi gelse de yutkunarak kendini toparladı.

"Hem teşekkür ederim hem de özür dilerim.Seni uğraştırdım."

Petra omuzlarını silki.Aslında genç kadına yardım ederek o da içten içe özür diliyordu.Onu kıskanmış,hakkında kötü düşünmüştü.Onun,yaralanmış yüzüne,solmuş tenine,sargılı bileklerineve tarak dahi tutamayan ellerini görünce kendine bir kez daha kızdı.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin