Heart

1.3K 119 106
                                    

Genç kız ellerini başının altına almış;dudaklarının arasındaki sigarayla çimlerin üstünde yatıyordu.Gözlerinin kapatmış yüzüne vuran güneş ile ısınıyordu.Uzun zaman sonra keyifli hissediyordu.Bu hissi tatmayalı o kadar zaman olmuştu ki mutlu olduğu için neredeyse suçluluk duyacaktı.

Gözleri kapalı olmasına rağmen hissettiği gölge ile kaşlarını çattı.Dudaklarının arasından alınan sigarayla isyan ederek bağırdı."Sensei.!"

Grisha onaylamaz bir tavırla elinde tuttuğu sigarayı söndürdü.Çıkan dumanlar dolayı öksürmüştü."Bunu nasıl içiyorsun,kendini öldürmeye meraklısın."dedi onaylamaz bir sesle.

Nina gözlerini açarak başında dikilen adama gözlerini devirdi.Onu canlı gördüğü için sevinmişti ama belli etmedi.Zaten yaşadıkları duvarların içinde her an ölümle burun burunalardı.Bu kadar derdin içinde sigaradan ölmek imkansıza yakındı.Yarın öbür gün duvarlar delinip herkes ölebilirdi.

"Bunca zamandır anladığım tek şey ne biliyor musunuz,Sensei?"

Grisha da çimlerin üstüne oturmuş uzaktaki manzarayı izliyordu.Uzun zaman sonra güneş bu ladar etkisini göstermişti.Her taraf aydınlık,pırıl pırıldı.Sessice yanındaki kızı dinliyordu.

Nina bakışlarını gökyüzüne çevirdi.Sonsuz mavilik çok önceden gördüğü hayal gibi hatırladığı suyun rengini hatırlattı.Tek elini başının altından çekip yukarı kaldırdı.Sanki parmaklarını biraz daha uzatsa gökyüzüne değecek gibi hissediyordu.

"Hayat başkaları tarafından alınmaması gereken bir şey.İnsan hayatı önemsizdir ama insanın elinde olan tek şeydir."

Nina kendi sarfettiği cümlelere gülümsedi.Gözlerinin önündeki elinin üstünde olmayan kanları görebiliyordu.Anlamsız bir savaş uğruna aldığı bedenlerin kanları yüzüne damlıyor gibiydi.Anlamsızdı çünkü dünya üzerindeki savaş hiçbir zaman bitmeyecekti.

"Üzüntüyü omuzlamak iyi bir şey."dedi Grisha."Ama henüz çok gençsin."

Nina omuzlarını inatla silkti.Umursuyor gibi bir hali yoktu."Hepsi öldü mü bari?"dedi ses tonunu değiştirerek.

Grisha başını salladı.Rod Reiss'in karısı ve çocuklarını nefretle nasıl öldürdüğünü hatırladı.İnsanlığa sığmayacak şeyler yapmıştı.

//

Karanlık yolda at arabasında dört kişi oturmuş;Hanji'nin konuşmasını dinliyorlardı.Gözlüklü kadın,Erwin'in ona verdiği Reiss ailesi raporuna göre varsayımlarını ortaya koyuyordu.Bir ailenin beş yıl önce nasıl vahşice katledildiğini anlatıyordu.Levi bakışlarını karşısındaki kadına çevirmişti.Nina,konuşulanlarla hiç ilgilenmiyor gibiydi.Başını başka bir yöne çevirmiş;etrafı izliyordu.

Onun bu tavrı Levi'ı şüphelendirmişti çünkü duydukları hiç de normal bilgiler değildi.Atların başında olan Armin dahi dikkatini yoldan çekerek bakışlarını Hanji'ye çevirmiş;anlatılanları dinliyordu.Herkes bir teori ortaya koymasına karşılık genç kadın sıkılmış bir ifade takınmıştı.

Levi onu herkesin içinde soru yağmuruna tutmak istemediği için bu konuyu başka bir zaman konuşmaya karar verdi.Sözü Hanji'den alarak planlarını gözden geçirdiler.Armin,Sasha ve Nina sabit kalıp atış yapacaklar diğerleri ise teçhizatla saldıracaklardı.

Konu bir anda Kenny'e geldi.Nina bakışlarını en sonunda yoldan çekip Levi'a yöneltti.Kendisini izleyen lacivert gözlerdeki endişeyi farkedebiliyordu.Levi hala Kenny ve Nina arasında neler geçtiğini öğrenmemişti."Ne kadar güçlü olduğunu anlamak istiyorsanız."dedi adam.Bunu söylemekten nefret etse de bir kez daha ağzını açtı."Beni düşmanınız olarak düşünün."

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin