Bespectacled Crazy Woman

3.3K 285 170
                                    

"Eren!!"

Levi arkasından gelen sese gözlerini devirdi.Kapı şiddeli biçimde açılırken bir kadın hızla içeri girdi.Eren'e doğru yaklaştı heyecanlı bir şekilde baktı.Onun elini tutmuş,titrek bir sesle konuşmaya başlamıştı.

"Yarınki ilk deneylerimiz için hazır mısın?Çok ilginç materyallerim var.İnan bana canını yakmayacağım."

"Hanji."

Gözlüklü kadın kafasını siyah saçlı adama çevirdi.Demek Levi gelmişti.Tek eli sargılıydı.Üzgün bir surat ifadesine geçti."Özür dilerim."dedi sessizce."Senin yaralanmana sebep oldum."

"Aptal."diye iç geçirdi Levi.Bir görevde her zaman bu tip şeylerin olması mümkündü.Onunla laf dalaşına girmeyecekti.Masanın etrafındaki askerlerine baktı.Hanji'ye oturması söyledi.

Hanji onun bu sakin ifadesinin altında yatan başka birşeyler olduğunu hemen anlamıştı.Genç adamın parmakları çay fincanında dolaştı.Gözleri mum ışığında gezindi.

"Hanji,bir kadın var."

Genç kadının yanakları birden kızardı."Ahh."dedi sabırsızca.Levi onun neden böyle davrandığını anlayınca hızla konuya girdi.

"Şaka yapmanın sırası değil.Maria Surlarının yakınında bulunduğu söyleniyor.Yaşıyor ve hafızası yok.Adını bile zor hatırladı."

Hanji bir anda ciddileşti.Maria duvarı düşeli çok olmuştu.Bu zamana kadar orada canlı yaşayan bir insan yoktu.Bu yüzden açlık sıkıntısı çekilmiş,göçmenler savaşa gönderilip nüfus bilerek azaltılmıştı.

"Levi,bizden başka kim o surlara yaklaşabilir ki?Orada bulunduğuna emin misin?"

Hanji haklıydı.Oralarda insana dair hiçkimse yoktu.Ama bu kadının da insan olduğuna dair şüpheleri vardı.

"Erwin,kadını senin kontrolüne bıraktı.Hafızasını yerine getirmen gerekiyor.Bu arada kadın,eski bir asker.97. Acemi Birliğinden."Daha sonra kendi askerlerine döndü."Sizler kaçıncı birliktendiniz?"

"100. Birlik Kaptan Levi."dedi Petra düşünceler içinde.Demek o kadın sandığından daha büyüktü.Eğer askeriyede hala olsalardı gizemli kadın onların üstü olurdu.

"Ne demek eski asker Levi?"Hanji bir süre düşündü."Asker kaçağı mı?"

Levi çayından bir yudum aldı.Kafasını hayır anlamında salladı."İlk görevinden sonra cesedi bulunamamış.Kayıp yani ölü olarak saymışlar."

Duydukları Hanji'yi daha da meraklandırmıştı.Ölü sanılan bir asker karşılarında kanlı canlı duruyordu."Peki ya ailesi?"

"Yoklar."

Hanji tehlikeli bir şekilde gülümsedi.Bu işte garip bir şeyler olduğunu,o değişik kokuyu çoktak alabilmişti.Ayağa hızla kalktı."Bodrum katta mı?"Levi sessizce başını salladı.

Merdivenlerden hızlıca duyulan ayak sesi ile Nina hızlıca demir parmaklıklara yaklaştı.Onu bir zindana kapatmalarını anlayabiliyordu ve bu yüzden alınmamıştı.Ama hiçbir ışık olmadan onu burada bırakmalarına sinirlenmişti.Birden parmaklarının üstünde başka parmaklar hissetti.Ellerini geri çekmek istese de yapamadı.Karşısındaki çok güçlü olmalıydı.Birden etraf,meşale sayesinde aydınlandı.

Hanji Zöe,kızarmış yanaklarıyla birlikte karşısındaki genç kadına bakıyordu.Ellerinin altındaki parmakları yavaşça okşadı.Nina'nın yüzü tamamen korku kaplamıştı.Biraz daha güç uygulayarak ellerini demir parmaklardan kurtardı.Hücresinin içinde birkaç adım geriye gitti.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin