Claude Duvalier bu yıl mezun olacak acemi birliğine dikkatlice bakıyordu.İçlerinde gerçekten geleceği parlak ya da ilk görevinde titanlar tarafından kafaları kopacak olanlar vardı.Bu,içlerinde bulundukları dünyanın genel akışıydı.
Önündeki deftere notlarını karaladı.İnsan öldürmeyle ilişkili antremanlar her ne kadar notlara etki edilmiyor sanılsa da aslında kritik bir etkisi vardı.Son eğitim döneminde,acemiler mezun olurken;ilk on arasındaki sıralamada büyük bir payı vardı.Notları yakın olan öğrenciler için son bir değerlendirme işe yarıyordu.
Aylaklık eden öğrenciler çoğunlukdaydı.Birbirleriyle antreman yapmak yerine aptalca hareket ediyorlardı.Bazıları ise,işi o kadar ciddiye almışlardı ki;ellerindeki tahta bıçağı sinirle birbirlerine sallıyorlardı.
Tüm bunların dışında,oldukça sakin duran genç bir kadın vardı.Surat ifadesi o kadar sakindi ki sanki tüm sinirleri alınmış gibiydi.Dünya üzerinde kimse onu sinirlendiremezmiş gibi.Buraya geldiğinden beri hiçbir ceza yememiş,bir kavgaya karışmamış,derse geç kalmamıştı.Fazla disiplinliydi herşeyden öte çok dakikti.Antremana tam saatinde geliyor,bittiğinde tam saatinde gidiyordu.Ne çok çalışıyor ne de az.Tam olması gerektiği gibi.
Belki bu yüzden sıralamada dördüncüydü.Eğer diğerlerinin hırsı onda olsaydı;bu disiplinle kesinlikle ilk sırada olurdu.Genç kadını dikkatlice izledi.Eğer askeriyede değil de şehir içinde bir barda görülseydi etrafı erkekler tarafından kuşatılmış olurdu.Güzel yüzünün yanı sıra dikkat çekici bir bedeni vardı.Kimse bunu inkar edemezdi.Ancak bakışlarını yüzüne tekrar çevirdi.Sakin yüzünde inanılmaz bir ifade vardı.Kırık bir ayna gibiydi.Daha savaşı görmemesine rağmen;savaştan dönmüş bir asker gibiydi.
Genç kadının karşısındaki asker,yorgunluğun ve mağlubiyetin getirdiği sinirle arkadaşına tekrar saldırdı.Bıçağı rastgele sallıyor ama denk getiremiyordu.Bir anlığına şansı yaver gitmiş olacaktı ki elindeki bıçak karşısındaki güzel yüzün yanağına değdi.Genç kadın,elini yanağına götürdü.Canı acısa da belli etmemişti.Karşısındaki bedenin hızla arkasına geçti ve güçlü bir tekme savurdu.Takım arkadaşı elindeki tahta bıçakla yere düşerken elindeki bıçağı hızla karşısındaki kadına fırlattı.Ancak diğeri ondan hızlıydı.Bıçağı hava yakalarken tek ayağıyla yerde yatan bedenin üstüne hafifçe bastırdı.Kendi ellerini arkada birleştirdi ve saygıyla selam durdu.
Diğer asker inatla dövüşün bitmediğini söylerken;genç kadın yerdeki ceketini aldı.Antremanları bittiği için ceketini giydi.Ceketinin cebindeki küçük kitabı çıkartı okumaya başladı.Bilmediği ya da anlamadığı kelimelerin altını çizmek için cebindeki kalemi çıkardı.Her zaman yanında bir kalem taşırdı.
Bir süre daha kitabını okumaya devam etti ancak çanın çalmasıylla ayağa kalktı.Kitabını cebine koydu ve sıraya girdi.Herkes gibi sağ elini kalbine doğru götürdü;eğitmenine selam durdu.Gözleri ileriye doğru değil,yere bakıyordu.Bu yüzden kendisini süzen gözleri farketmemişti.
Dağılan grupla birlikte kaldığı kışlaya doğru yöneldi.Ancak bir ses onu durdurdu.Eğitmeniyle göz göze gelince aniden hazır ola geçti.Claude ,genç kadına doğru yöneldi;ona,yemeğini yedikten sonra odasında olmasını söyledi.Aldığı emirle kafasını sallayan genç asker hızla içeri girdi.
//
Genç kadın,duşunu almış ve yemeğini yemişti.Saçını arkadan sıkıca bağlamış,temiz üniformasını giymişti.Eğitmeninin karşısına sivil kıyafetlerle çıkmanın doğru olmayacağını düşünmüştü.Önünde duran kapıyı çaldı ve ismini söyledi.İçeriden gelen 'gel'komutuyla birlikte içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Search for God//Attack on Titan
أدب الهواةLevi Ackerman x Oc Reiner Braun x Oc Hafızasını kaybetmiş bir kadın,eski bir suçlu,yeni bir asker (i don't have any characters except my OC)