On beş dakikadır tel tokanın,kapıya yaptığı çızırtı sesini duyan Levi sinirle yere çömelmiş kadını ittirdi.Nina poposunun üstüne düştüğü için canı acımıştı.Bir yandan kalçasını tutarken diğer yandan ayağa kalkmaya çalışıyordu.Levi tek ayağını kaldırıp kapıya bir tekme attı.Tahta kapı gürültülü biçimde açılırken genç kadının gözleri büyümüş ve bağırmıştı.
"Ne var?"dedi umursamayarak."Kaç dakikadır kapıyı açamadın,başım ağrıdı."
Nina onun bu tepkisine istemsizce gözlerini devirdi.Eve doğru bir adım attığında ise yerinde donakaldı.Levi'nin de ondan bir farkı varmış gibi gözükmüyordu.İkisi de şaşkın bir biçimde kapının girişindeki kan izine bakıyordu.
Evin içine bir adım atıp kapıyı ardılarından kapattılar.Levi yere eğilip,kan izlerine dokundu.Kurumuştu ve üstünden çok zaman geçtiği renginden belliydi.Aslında kan izleri demek yanlış olurdu.Zeminde neredeyse bir kan gölü vardı.Birini burada can çekişene kadar yattığı belliydi.
Levi arkasında hareketsiz duran kadına döndü.Gözleri korkuyla bakıyordu ve transa girmiş gibiydi.Ayağa kalkıp onu omuzlarından hafifçe sarstı.Nina yavaşça kendine gelirken başını iki yana salladı.
Sandalyeye otururken cebindeki sigarayı çıkardı.Kibritle yakarken ufak bir nefes aldı.Elini alaycı bir halde havaya kaldırdı.
"Görüyorsunuz değil mi Kaptan?"
Levi onun ne demek istediğini anlamamıştı.Bakışları tekrar kırmızı zemine gitti.
"Duvarların içi de olsa dışı da olsa hayattan her yerde cehennem gibi.Siz-"sigarasından derin bir nefes almıştı."Siz de yeraltında cehennemi yaşamadınız mı?"
Nina sinirle ayağa kalkıp masanın üstündeki küllüğe sigarasını bıraktı.Evinin diğer odasına hızla yürüdü.Her taraf düzenli duruyordu.Gardırobunu açıp elbiselerini bir kenara fırlattı.Birşeyler aradığı belliydi.Levi duvara yaslanmış onu izliyordu.
"İşte silahım."dedi tabancasına sarılırken.Silahı yatağının üstüne fırlattı.Kurşun kutusunu da bir kenara koyarken hala aradığü şeyi bulamamıştı.İki elini havaya kaldırıp sinirle yere vurdu.O kadar sinirlenmişti ki istemsizce gülüyordu.
Levi ayağının ucuyla dürtse de genç kadın tepki vermemişti."Oi.Ne oldu?"
Nina dizlerinin üstünden kalkıp dağıttığı odasının haline baktı."Buraya sakladığım kitaplarım vardı."dedi sakince."Yoklar,biri almış."
Evin kapısını ilk gördüklerinde herhangi bir zorlama olmadığını görmüşlerdi.Kapı içerden açılmıştı ve istek doğrultusunda kapanmıştı.Yerdeki kan hariç evin her tarafı düzenli ve temizdi.
Nina başına gelecekleri bilseydi evet demeyeceğini bir teklife balıklama atlamıştı.Bu gece Jean ile birlikge burada kalacakları için evi temizlemesi gerektiğini belirtmişti ama yaklaşık iki saattir aralıksız temizlik yapıyordu.Levi'nin bacağı yaralı olduğu için masaya oturmuş çayını içiyor;yerdeki kanı çıkarmaya çalışan kadını izliyordu.Her silişinde zemin kırmızıdan pembeye daha sonra kendini rengine gelmeye başlamıştı.
"Hiçbirşey söylemiyorsunuz Kaptan."
Nina da işini bitirmiş kendine çayını koyuyordu.Tekrar bir sigara daha yakmıştı.Sigarasının kokusundan Levi'ın rahatsız olduğunu anlamıştı ama şu an onu umursayacak hali yoktu.
"Bir noktada yalan söylüyorsun."Levi yavaş adımlarla yerinden kalkmıştı.Nina yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.
"Bir zamanlar yerde yatanın sen olduğunu iddaa ediyorsan-"elini genç kadının boğazının üstüne getirmişti."Tam buralarda bir iz olması gerekmez mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Search for God//Attack on Titan
FanfictionLevi Ackerman x Oc Reiner Braun x Oc Hafızasını kaybetmiş bir kadın,eski bir suçlu,yeni bir asker (i don't have any characters except my OC)