Nina önünde duran hücrenin yıkılmış haline bakıyordu.Hange'ye Eren'i böyle bir hücrede tutarlarsa onun kaçacağı ile ilgili uzun bir konuşma yapmıştı ama Komutan onu pek dikkate almamıştı.İşin komik tarafı ise Eren'in kendi ağzı ile zaten kaçacağını söylemesiydi.
Onun,Zeke'i bulmaya gittiğini biliyordu.Bu açık gerçekti ancak Nina'nın içinde oldukça kötü bir his vardı.Birincisi Zeke'in başında nöbet bekleyen Levi'dı.Eğer Kurucu Titan güçlerini elde etmek istiyorlarsa Levi'ın önüne gçemeleri gerekiyordu.Eren'in ona karşı bu kadar büyük bir ihaneti tam gözlerinin önünde yapmaya cesaret edebilir miydi emin değildi.Öte yandan Zeke vardı.Her zaman Levi ile dövüşe tutuşan ama asla galip gelemeyen.Fakat istediklerini gerçekleştirmeleri için Levi'ı yenmeleri gerektiğini biliyordu.
Nina sırtını duvarda dayamış;hissettiği baş ağrısıyla elleriyle kafasını tutmuştu.Dizlerinin üzerine çökmekte buldu çareyi.Şu an hiçbir şey düşünecek kadar zinde hissetmiyordu kendini.Çok yorgundu,olacakları kaldıramayacaktı.Parmaklarına dolanan saçlarını sıkmaya,çekmeye başlamıştı.Kendine ne yaptığını,nasıl bir planın parçası olduğunu soruyordu.Ama başka bir çaresi var mıydı bilmiyordu.Eldia için bir gelecek var mıydı?Dökülen kan son bulacak mıydı?Yoksa her şey daha da mı kötüye gidiyordu bunun kararını verme yetkisi onda değildi.
Bir vicdanı olması belki de onu şu an güçsüz kılan tek etkendi.Bir yalanın parçası olmayı seçmek ve ona gerçek gibi davranmak istemiyordu.Çünkü Keşif Birliğinin yaptığı şey tam olarak buydu.
"Teğmen Maritz."
Ona seslenen kadını bir süre sonra farkettiğinde ellerini başından çekti.Korkak bir zavallı gibi ya da psikolojik anlamda tam olarak biri gibi gözüktüğünün farklındaydı.Dizlerinin üstünden kalmış;elleriyle üniformasını ve saçlarını düzeltmişti.
"Efendim Hitch?"dedi tok bir sesle.
Hitch'in yeşil gözleri bir süre onun üstü olan Teğmen'i süzdü.Yorgun ve bitkindi;günlerdir uyku uyumamış olduğu çok belliydi.Yine de gözlerindeki keskin ve kararlı duruş onun güçlü durmasını sağladığını düşünmüştü.Elleri ile yukarıyı gösterdi.
"Sizi çağırmamı söylediler,herkes yukarıda."
Nina'nın kaşları hızla çatılırken Hitch'e teşekkür etmiş ve hızla merdivenlerden yukarı çıkmıştı.Böyle bir durumda çağırılıyorsa bunun iyiye alamet olmadığını çok iyi biliyordu.Tahta kapıyı hızla çalmış ve odadan gelen emirle içeri girmişt.Kalabalık bir asker topluluğu ile karşılaşında ilk tepkisi tuttuğu nefesi vermek olmuştu.
Keşif Birliği ile Askeri Polisi karşı karşıya görmesi ile birlikte Komutan'ı olan Nile Dok'un hemen arkasında yerini almıştı.Ne olduğunu çok iyi biliyordu ve kaçınılmaz bir sondu.Marley ordusunun güçlü olmasının sebebi aralarında bölünmeler olmadan tek bir topluluktan hareket etmeleriydi.Örneğin Eldialı olmasına rağmen Zeke'den ya da Pieck'den emir alan düşük rütbeli askerler bu duruma karşı çıkmıyorlardı.Çünkü tek bir amaçları vardı;düşmanı def etmek.
Fakat Paradis birliklerinin en zayıf belki de hiç askeri olarak davranmayan yanları birbirleri ile sürekli kavga etmeleriydi.Bu ağız dalaşı bile o kadar acemice ve profesyonel değildi ki dışardan bakan biri için alay konusu olabilirdi.
Nile Dok Eren konusunda onları uyardıklarını bildiriyordu.Haklıydı ki Nile Nina'ya da kısa bir bakış atmıştı.Yeageristler ordunun en üst kademesindeki kişiyi Zacherias'a suikat düzenlemiş ve bunda başarılı olmuşlardı.Yeageristlerin hepsinin Keşif Birliği üyesi olması ise Hange'yi direkt hedef tahtası haline getiriyordu.
Ancak içeri giren Pixis ile birlikte bu anlamsız kavga sona ermişti.Deneyimli Komutan durum değerlendirmesi yapıyor,Levi'ın yanında kaç adam var;Historia güvende mi bunları teyit ettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Search for God//Attack on Titan
FanfictionLevi Ackerman x Oc Reiner Braun x Oc Hafızasını kaybetmiş bir kadın,eski bir suçlu,yeni bir asker (i don't have any characters except my OC)