Goodbye

2.4K 194 138
                                    

Nina yatağına uzanmış elinde sallnanan kolyeye bakıyordu.Kendine verilmiş sorumluluk onu strese sokmuştu.İçindeki kötü hisse engel olamıyordu.

Bir gün Petra kapısını çalmış;onu ziyaret etmişti.Aynı zamanda sargılarını çıkarmış ve saçlarını taramıştı.Nina ona ne kadar teşekkür etse az olduğunu dile getirmiş,yapabileceği birşey olup olmadığını sormuştu.Ama sorduğuna pişman olmuştu.

Petra,boynuna asılı kolyeyi çıkarmış,genç kadının avucunun içine yerleştirmişti.Kolyesinin uzun olduğu için 3D manevra aletine engel olabileceğini bu yüzden göreve giderken takmak istemeyeceğini söylemişti.Göreve gitmeyen tek kişi o olduğu için görev bitene kadar kolyeyi onun için saklaması;geri döndüğünde ise ona vermesini istemişti.

Bu görev,Nina için oldukça stresli olacaktı.O,bu tür duygusal durumlarla baş etmekte zorlanan biriydi.Öğrencilik hayatında arkadaşlık kurmamış,Askeri Polis'te görev yaparken ise yapmacık ve menfaat üstünde kurulu ilişkileri olmuştu.O yüzden bu durum onu geriyordu,içine sıkıntı veriyordu.

Kolyeyi yastığının altına koyarken yeni doğan güneşi izlemeye başladı.Yarın büyük gündü.Tüm Keşif Birliği göreve gidecekti.Verilere bakılacak olursa tanıdığı her on kişiden üçü ölecekti.Ve kişisel görüşüne göre bu ölümler tamamen anlamsız,boşa giden bir hayat olacaktı.

Kafasını yastığa geri koyarken aniden açılan kapıyla yerinde zıpladı.Resmen kapısının tekmelediğini söylebilirdi.Gelen kişiyi görünce de bu düşüncesinin doğru olduğunu anladı.

Levi odanın içinme memnun olmayan bir bakış attı.Daha sonra başını,yatakta yatan kadına çevirdi. Onun,omzuna dökülen saçlarına,morarmış göz altlarına baktı.Gece uyuyamadığı her halinden belliydi.

Nina hiçbirşey dememek için dilini ısırıyordu.Levi'ın onu dikkatlice izlediğini görmüştü.Eğer birşey söylerse sert bir tepkiyle karşılaşabilirdi.Gülmemek için yanağın kenarını sertçe ısırdı.En son konuşmalarının ardından çok zaman geçmişti.

"Kaptan."

Levi bakışlarını ondan çekip kapıya doğru yöneldi.Konuşmak için ağzını açtı ama karşısındaki ondan önce davranmıştı.

"Dayanamayıp odama geleceğinizi biliyorum."

Levi duyduğu neşeli sesle bir anda yerinde çivilense de kendini toparladı.Eli kapı kolundaydı."Üstünü giyin,Erwin bizi bekliyor."

Genç kadın yatağından hızla kalkarak sandalyesinin üstünde duran kıyafetlere yöneldi.Levi ise hala odada bekliyordu.Yüzü kapıya dönüktü bu yüzden Nina onun ne halde olduğunu göremiyordu ama sinirlendiğine emindi.

"Kaptan izin verirseniz,üstümü giymem gerekiyor."Sesi hala neşeliydi ve parmakları üstündeki pijamanın askısındaydı.Nina onunla sadece eğleniyordu.Onu kızdırmak hoşuna gidiyordu çünkü psikolojik olarak ona üstünlük sağlamak istiyordu.Kendisinin isteğiyle de olsa yaşadığı işkencenin etkisini üstünden bu şekilde atmak istiyordu.

Ama hiç beklemediği bir şekilde boğazına yapışan el ile duvara yapışmıştı.Levi elinin altındaki ince boynu fazla sıkmasa da tehditkar bir biçimde tutuyordu.Nina'nın böyle birşey beklemediği apaçık ortaydı,gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

Karşısındaki beden ondan uzun olduğu için Levi,genç kadının yüzünü kendine doğru çekti."Sırf sana bir soru sordum diye gardımı düşüreceğimi mi sandın?"

Nina'nın nefesi kesilmemişti çünkü boğazı sıkıca tutulmuyordu.İstese boynundaki eli geri çekerdi ama yapmadı.Zaten kendisine yakın duran yüzde daha çok yaklaştı.Genç adamın bedenine sokulmuştu.Bacağının tekini genç adamın bacaklarının arasına değdiriyordu.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin