Continent

1.7K 153 150
                                    

Not:Olay sırasına göre gittiğim için belirtmek istedim.3. sezondan ve mangadan(önemsiz ve ufak)spoiler var.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Acemi Askerler uykuya dalmıştı.Nina her ne kadar yorgun olsa da uyumak istemiyordu.Daha doğru uykusunda ölmek istemiyordu.Depo gibi bir odaya girmiş;uyumamak için tek başına sigara içiyordu.Yere oturmuştu,önündeki tek mum odayı aydınlatıyordu.

Kapının açılma sesini duysa da kafasını çevirmedi.Daha nöbet saati gelmemişti.Bu yüzden,burada tek başına sigara içiyorken,bir kişinin gelme ihtimali olduğu biliyordu.

Elindeki sigarayı yerde söndürüp sarışın adama doğru fırlattı."Gelmene çok şaşırdım."dedi alayla gülerek.

Genç adam kendisine doğru fırlatılan sigarayı eliyle uzaklaştırdı.Yavaş adımlarla ona doğru yaklaştı;Nina'nın sırtını dayadığı tahta kasanın üstüne oturdu.Az önce Bertholtd'un dediklerini düşünüyordu.Arkadaşını dikkatini çeken herşey onun da gözüne çarpmıştı.Bu nasıl bir tesadüftü bilmiyordu ama Nina'da bir farklılık olduğu,buradaki herkesten daha değişik bir konumda olduğu belliydi.Söze nasıl gireceğini kararlaştırmıştı ama genç kadını görünce tüm söyleceklerini unutmuştu.

"Bu gece ölecekmişim gibi hissediyorum."Nina kısık sesle konuştu.Başını genç adamın bacağına yaslamıştı.Ondan çekinmiyor;yaptığı davranışları iki defa düşünmüyordu.Reiner ise tek elini genç kadının saçlarına götürmüş;sessizce onu dinliyordu.Nina derin bir nefes alarak konuştu."Duvar düşmediyse burası cehenneme dönüşecek demektir."

Sarışın adam ona cevap vermiyordu.Başını duvara dayamış ve gözlerini kapatmıştı.Nina'nın söylediği her cümle onu daha da dehşete düşürüyordu.Eğer herşeyi planlasa bile herşey bu kadar rast gitmezdi.

"Olacakları söylüyorum."Nina'nın sesi güçsüz çıkmıştı."Ben..bir şekilde olaylar çözülür sanmıştım.Böyle birşeyle karşılaşacağımı sanmamıştım.Hazır değilmişim."

Nina ayağa kalktı.Teçhizatını düzeltiyordu.Kalan bıçak sayısı çok sayısı çok azdı.Bu kadar azalmış bıçakla ve uyguladığı fazla güçten dolayı kırdığı bıçaklarla ancak birkaç titanı öldürebilirdi.

"Büyük ihtimalle bugün öleceğim."Nina konuşurken hafifçe omzunu silkmişti.Herşeyi kabullenmiş bir hali vardı.Reiner'ın açılan gözleri tepkisizce onu izliyordu.Nina'nın söylediği cümlelerden etkilenmiş gözükmüyordu.

"Fazla karamsarsın."Reiner en sonunda sessizliğini bozmuştu.Sesi çatallı bir o kadar da düşünceli çıkmıştı.Nina ise yorgun bir ifadeyle ona baktı.

"Sen de olduğundan çok sessizsin."

Reiner ona hiç tepki vermeden bakmaya devam ediyordu.Yüzü o kadar ifadesizdi ki ne hissettiği anlaşılmıyordu.Parmaklarını Nina'nın alnına götürdü.Yüzündeki kandan dolayı saçları yapışmıştı.Kahverengi saçları geriye doğru attı.Parmaklarını genç kadının yüzünde gezdiriyordu.

"Tepkisizliğin beni korkutuyor."

"Senin birinden korkacağını sanmıyorum."genç adam düşünceli bir şekilde konuştu.Baş parmağıyla Nina'nın yanağını okşuyordu.Bakışları genç kadının dudaklarındaydı.Derin bir iç çekti.

"Korkuyorum.Senden de,Kaptan Levi'den de."'Bir de Kenny'dedi içinden.Elini,yanağında duran elin üstüne götürdü.

"Korkmana gerek yok.Sana zarar verecek en son kişiyim."Genç adamın diğer eli ayakta duran kadının omzuna gitti."Kaptan Levi gibi sana acıdan çığlık attıracak değilim."

Nina hatırladığı anılarıyla bir anda sessizleşti.Hissettikleri yüzünden kalbi sıkışmaya başlamıştı.Reiner'a itiraz etmek istemişti ama söylenen cümlelerin doğruluğunu biliyordu.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin