Doing This For You

2.6K 217 148
                                    

Hikayenin gidişatı açısından birkaç değişiklik yaptım.Umarım beğenirsiniz,teşekkürler💚💚

"Maritz,Nina!Yemek hazır!"

Nina elinde tuttuğu kalemi sallıyor bir yandan da önündeki kitaba bakıyordu.Önünde duran rakamlar ona karmaşık geliyordu.Birden kalemi sallamayı bırakıp kağıdı karalamaya başladı.İşlemi anlayabilmesi için rakamları tekrar yazması gerektiğini düşünmüştü.Sayılar o kadar üst üste yığılmışt ki bunları toplamanın imkansız olduğunu anlamıştı.Basite indirgemek için bir işlem,formül,kısayol olduğuna emindi.

Kapı hızla açılırken dokuz,on yaşlarında bir çocuk odaya girdi.Yüzündeki gülümsemesi,keskin yüz hatlarıyla uyumluydu.İleride yakışıklı bir çocuk olacağı şimdiden belliydi.Bunun farkında olacaktı ki kumral-kızıl saçlarını geriye doğru atmıştı.

Erkek çocuk,sadece mum ışığıyla aydınlayan loş odaya bir adım attı.Eli kalem tutan kızın yine bir işler peşinde olduğunu biliyordu.İşaret parmağını kıza doğru uzattı ve gülmeye başladı.O kadar çok gülüyordu ki sanki anormal derecede komik birşey görmüş gibiydi.

"Ne var Maritz?"Elindeki kalemi masaya bırakmış,parmaklarını ıslatıp mumu söndürmüştü."Ben senin ablanım hatırlarsan?"Ayağa kalktığında karşısındaki çocuktan uzun olmuştu.Aralarındaki boy farkı on santimi buluyordu.

Küçük çocuk parmaklarının ucunda durup boylarını eşitlemeyi başarmıştı.Yüzündeki gülümseme hala gitmemişti.Onu kızdırmayı sevdiği belliydi."Yine babamın kitaplarını gizlice çaldın mı?"dedi fısıldayarak.

"Çalmak zaten gizlice olur,küçük kardeşim."dedi elini erkek kardeşininin omzuna koyarken."Ayrıca çalmadım,babam izin verdi."

Küçük çocuk omzunu silkeledi.Ablasının çok bilmiş olduğunu söylenip duruyordu.Merdivenlerden yine kavga ederek inmişlerdi.Yemek yemeye alt kata indiklerinde,onlara sahte bir kızgınlıkla bakan annelerini görmüşlerdi.İki kardeş,annelerinin yüz ifadesini görünce birbirlerine bakıp dil çıkarmışlardı.

"Nina."Küçük kız bakışlarını kardeşinden çekip,tabaklarını masaya dizen adama bakmıştı.Genç adam gözlüklerinin ardından kızına bakıyordu.Başını onaylamaz bir şekilde sallamıştı."Senin gibi güzel bir kız dil çıkarmamalı."

Nina utançla kafasını eğmiş;ellerini önünde birleştirmişti.Sessizce sandalyeye otururken önündeki yemeği yemek için bekliyordu.Kardeşi ise zafer kazanmış bir ifadeyle gülüyordu.Ancak babasının bakışlarıyla karşılaştığında yüzündeki sırıtma silinmişti.

"Genç adam,senin de hareketlerini kontrol etmen gerekiyor.Ayrıca aranızda bir yaş dahi olsa o senin ablan.Nina'ya saygı göstermeyi öğrenmelisin."Genç anne-baban çocuklarının sürekli kavga etmesini endişeyle izliyordu.Her ne kadar Nina,sözünü esirgemeyen bir abla olsa da erkek kardeşinin bazı davranışlarını sineye çekiyordu.Özellikle küçük kardeşi ona vurduğunda ya da birşey fırlattığında hiç ses çıkarmıyor;yaptığı işe devam ediyordu.

Erkek kardeş,samimi olmayan bir tavırla ablasından özür dilerken önündeki çorbayı hızla içmeye başlamıştı.Nina ise sakin tavırla çorbasını içiyordu ve kimseyle göz teması kurmuyordu.Sol eliyle yemek yediği için kardeşi ile sürekli dirseği çarpşıyordu bu yüzden çorbasını her içmeye çalıştığında döküyordu.

"Maritz."dedi annesi otoriter bir tavırla."Ablan ile yer değiştirin."

Maritz,annesinin dediği cümleyi görmezden gelmiş,hareketlerine daha hızlı bir şekilde devam etmişti.Nina biraz daha sağa kayarak ve bedeninin sıkıştırarak çorbasını içmeye devam ediyordu.O sırada babaları da yer değiştirmelerini söylemiş ancak ikisi de duymazlıktan gelmişti.

Search for God//Attack on TitanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin