2.

692 14 5
                                    

Ollin Pov:

"Saisinks mä sun snapin ku vaikutat tosi kivalta tyypiltä?" kysyn tuolta. "Joo s-se on a.kaunisvesi" Aleksi vastaa. "Okei addaan sut myöhemmin" sanon. "Juu. Voiks muute kertoo mis tääl on ruotsin luokka tai mikä onkaan?" tuo suloinen vaaleatukkainen pörröpää kysyy. "Joo voin mä. Seuraa mua." vastaan.

Kävelemme vierekkäin kohti ruotsin luokkaa. "Noh osaatskos sanoo ruottiks 'Minun nimeni on Aleksi.'' kysyn naurahtaen. "Jag heter Aleksi" tuo vastaa. Pian kuitenkin sanomme heipat ja käännymme eri suuntiin ja menemme omille tunneille.

Ihastuin juuri ihmiseen, jota en ees tunne kunnolla. Olli helvetti tsemppaa nyt vähän.

*Timeskip 6h*
Aleksin Pov:

Koulu loppui vihdoin ja on jo perjantai. Ma -To teimme vain muuttojuttuja niin tulin vasta tänään kouluun. Huomaan kun kaksi poikaa lähestyvät minua. "Vitun homo" toinen noista sanoo ja potkaisee minua. "Ai saatana" huudan niin kovaa kun voin. Huomaan Ollin juoksevan minun luo. "Painukaa vittuun" Olli huutaa noille. Alan itkemään ja Olli ottaa minut halaukseen. "Shh Aleksi kaikki on hyvin" tuo sanoo. Olli on niin ihana ja huolehtivainen. "V-voiks tulla m-meille" kysyn ujosti. "Tottakai voin" hän vastaa.

Olemme vihdoin taloni ovella, joten avaan oven ja päästän Ollin ensimmäisenä sisälle. Riisumme takit ja menemme huoneeseeni. "Onks sua kiusattu aikasemmin?" Olli kysyy. "On ja paljonki. Mua on haukuttu tosi paljon ja potkittu, lyöty yms." vastaan ja alan itkeä taas. "Menetin mun iskän noin vuosi sitten ja sen jälkeen kaikki on menny päin persettä" jatkan ja itken vain enemmän. Olli kaappaa minut haliin. "Tästä eteenpäin sun ei tarvi kestää kaikkea paskaa yksin. Mä oon aina auttamas sua" Ollu sanoo. Rakastan tuota jätkää.

Okei Aleksi nyt sä kerrot sille käy mitä käy. "Olli tiiän et tää voi olla todella outoo mut mä oon ihan kuses suhun..."
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 282. Joo tota en tiiä sitte yhtään mistään mitään ja täällä voi olla kirjotusvirheitä.

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now