Ollin Pov:
"Joo" sanoin itkien. Joonas halasi minua tiukasti. "Ei hätää Olli, sä oot turvassa täällä" Joonas sanoi minulle ja silitti hiuksiani. Nyyhkytin tuota vasten.
"Allu on tulossa tänne" Joonas sanoi. Nyökkäsin ja pyyhin kyyneleeni hupparini hihaan. Menin Joonaksen sohvalle istumaan.
--
Ovikello soi ja pian Aleksi juoksi luokseni ja halasi minua. Vedin tuon syliini ja suutelin allua. Täydellistä. "Täs tulee ulkopuolinen olo" Joonas sanoi. Naurahdin."Mä kutsun kohta Nikon tänne" Joonas sanoi ja kaivoi puhelimensa esiin. Naurahdimme Aleksin kanssa. "Niko tulee" Joonas sanoi. "Toivottavasti se ei sit tuu sillä tavalla" Aleksi sanoi ja repesimme nauramaan. "No vittu kyllä mä voin laittaa sen tulee sillä tavalla" Joonas sanoi ja virnisti. "Joo ei kiitos" sanoin nauraen. "No kyllä vitussa laitan" Joonas sanoi ylpeänä. Voi vittu.
--
Ovikello soi ja Joonas lähti juoksemaan ovelle. Pian tuo käveli Nikon kanssa takaisin ja virnisti minulle ja aleksille. "Joonas ei" sanoin. "Kyllähä" Joonas vastasi ja lähti viemään nikoa kohti huonettansa. Perse.Joonaksen Pov:
(Ok en muista oliks Niko ja porko yhes mut nyt on hehe)
"Jonsku mitä sä teet" Niko kysyi naurahtaen kun laitoin oveni lukkoon. Virnistin vastaukseksi. "Rakas ei me voida nyt ku Olli ja Allu on tuol" Niko sanoi. Katsoin tuota koiranpentuilmeellä. "Fuck. No okei sitte mut mä en oo syypää jos ne alkaa vittuilee tai valittaa" Niko sanoi naurahtaen ja työnsi minut seinää vasten.
Katsoimme toisiamme silmiin ja vedin Nikon suudelmaan. Suudelma kuitenkin muuttui kielariksi. Tunsin Nikon puristavan miehisyyttäni hellästi jolloin huokaisin tuon suuhun. Niko virnisti ja otti minut syliinsä. Tuo heitti minut sängylleni ja repi paitansa helvettiin. Heitin oman paitani myös pois ja vedin Nikon päälleni. Aloin availla Nikon housujen naruja nopeasti. Niko vain naurahti ja potki housunsa pois. Pian tuo repi minun housut pois ja olimme pelkillä boksereilla.
"Onks sul kortsui ja liukkarii?" Niko kysyi. Nyökkäsin ja kaivoin yöpöytäni laatikosta kortsupaketin ja liukkaripurkin. Niko otti bokserinsa pois ja repi myös minun bokserit helvettiin. Niko valmisteli kalunsa tosi toimiin ja pian hän asetti kalunsa reikäni kohdalle. "Ooksä ready?" Niko kysyi. Nyökkäsin ja pian Niko työntyi sisääni. "Aaahhhh!" Huusin. Niko katsoi minua kysyvästi ja nyökkäsin. Pian tuo seksikäs brune alkoi liikkua sisälläni jolloin huokailimme. "Nopeemminhh" huokaisin. Niko alkoi liikkua nopeampaa. "Mmghhh" Niko huokaisi. "Joonash mä tuunhh" Niko sanoi ja laukesi kortsuun. Tuo vetäytyi pois sisältäni ja heitti kortsun pois. Pian Nikon pää oli haaroissani ja tuo alkoi ottaa minulta suihin. "NIKOOHH" Huudahdin. Tuo alkoi liikuttaa päätään nopeasti ylös ja alas. Otin tuon hiuksista kiinni tukistusotteella ja ohjasin liikettä. "MÄ TUUNHH" Huusin ja laukesin Nikon suuhun. Tuo kilttinä poikana nieli kaiken nesteen ja tuli viereeni makaamaan.
"Mä rakastan sua" "Mäki rakastan sua"
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 430. Heittäkää jotai kysymyksiä kommentteihin nii vastailen niihin:D
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...