52.

232 18 5
                                    

Nikon Pov:

"NYT SAATANA KERROT SEN OLLI OSOTTEEN!" Jesper huusi. "En vitussa" sanoin. Pian Jesper tönäisi minut sängylle ja tuli päälleni. "Painu vittuun" sanoin. Jesper naurahti ja sitoi käteni sängyn päätyyn. "Aava hoida tän jalat kii toho" Jesper sanoi aavalle. "Aava älä" sanoin ja tunsin nyrkin naamassani. Pian jalkani kiinnittyi sängyn toiseen päätyyn. Paino päältäni lähti. "Noni kerroppas se Ollin osote" Jesper sanoi hymähtäen. "Mä en vitussa ole kertomassa" sanoin. Jesper tuli lähemmäs minua. Jesper löi minua naamaan nyrkillä entistä kovempaa. "VITTU SAATANA LOPETA!" Huusin ja kyyneleet puskivat silmistäni. Tällä kertaa sattui aivan vitusti. "Eli kerrotko Ollin osotteen vai et?" Jesper kysyi virnistäen. "En vitussa. Sä oot siis se joka raiskas ollin sillon. Mä en vitussa ole kertomassa" sanoin itkien. "Okei en käytä suhun enempää aikaa. Aava hae puukko"

Ollin Pov:

Olin kotonani soittamassa bassoani. Mistään ei tullut mitään. Tuntui etten onnistunut missään. Oli tylsää joten päätin soittaa nikolle, mutta kukaan ei vastannut. Oletin vaan että nikolla olisi muuta tekemistä. Kyllä Niko soittaa sitten takaisin. Päätin kutsua Aleksin tänne.

Puhelu:

O: Tuuks tänne?
A: Joo. Ooks kuullu nikost mitää ku se ei tullu tänne?
O: En. Yritin kyl soittaa mut se ei vastannu.
A: Outoo mut kai se soittaa sit takas.
O: Niih.
A: No mut mä tuun, moikka.

Aleksi oli tulossa. Mietitytti kyllä Niko, mutta oletin että tuo olisi kunnossa. Tai mitä nikolle olisi voinut käydä. Kuulin ovikellon soivan. Oliko Aleksi noin nopea?

Kävelin ovelle ja avasin oven. Näin Aavan. Olin sulkemassa ovea kunnes aava laittoi jalkansa oven väliin. "Painu vittuun" sanoin. "Mä tiedän missä Niko on" aava sanoi. "Sä oot tehny sille jotai" sanoin. "En mä virallisesti paljoo mitää tehny. Jesper teki" aava sanoi hymähtäen. "Jesper!?" Huusin. Aava nyökkäsi ja pian Jesper tuli Aavan viereen.

"Mitä te teitte nikolle!" Huusin. "Turpa kii tai sulle käy samalla lailla" Jesper sanoi ja työnsi minut sisälle talooni. Pian olin seinän ja jesperin välissä. Jesper alkoi suudella minua. Yritin estellä mutta en onnistunut.

"IRTI OLLISTA!" Kuulin Aleksin huutavan. Katsoin jesperin taakse ja näin Aleksin puhelin kädessään. "Mä soitan poliisit" Aleksi sanoi ja alkoi soittaa hätäkeskukseen. "Vitun pentu painu helvettiin" Jesper sanoi ja käveli Aleksia kohti. Potkasin jesperiä ja tuo kaatui maahan. "Poliisit on tulossa" Aleksi sanoi. Huomasin Aavan tulevan luoksemme.

"Jos te ette auta nopee nikoo nii sen elämä päättyy" aava sanoi hymähtäen. "KERRO MISSÄ NIKO ON!" Huusin ja työnsin tuon seinää vasten ja nostin nyrkkini ilmaan. "Semmoses mökis siel metsän keskel" aava sanoi. "Mä tiiän missä se mökki on" Aleksi sanoi. "Allu mee auttaa nikoo nii mä hoidan nää" sanoin ja Aleksi lähti juosten metsää kohti.

Kuulin poliisiautojen sireenit. Pian poliisit tulivat sisälle. "Ottakaa toi tyttö ja toi maassa makaava poika ja viekää ne pois" sanoin poliiseille. Kaksi poliisia ottivat Aavan ja jesperin ja yksi jäi selvittämään asiaa kanssani. Selitin koko homman poliisille. "Joo lähetään kohti sitä metsää ja etsitään se sun kaveri" poliisi sanoi. Nyökkäsin ja menin poliisin mukaan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 480. Mä en sit tiiä poliisihommista mitään joten joo.

I Will Never Forget You // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora