Timeskip pari viikkoa:
Aleksin Pov:Olin ollut viikon täysin yksin. En ollut vastannut viesteihin tai soittoihin. En ollut myöskään syönyt paljoa ja olin ilmeisesti välillä pyörtynytkin. Olin syönyt tämän viikon aikana ehkä kolme leipää ja juonut vettä. Nyt vain makasin sängylläni. Jadessan sanat pyörivät päässäni edelleen. Aloin jo uskoa että olen läski.
Ajattelin että voisin pitkästä aikaa vastata viesteihin jne. Päätin kyllä ensin soittaa Ollille videopuhelun. Pian Olli vastasi. Emme kumpikaan sanoneet mitään. Pian huomasin jadessan Ollin vieressä puhelussa. Katsoin Ollia ihmeissäni ja tuo oli kai sanomassa jotain kunnes jadessa suuteli Ollia. Tuossa vaiheessa lopetin puhelun ja aloin itkeä. Jadessa...
--
Olin itkenyt noin puoli tuntia kunnes ovikello soi. Laahustin ovelle ja katsoin ikkunasta kuka tuli. Huomasin Nikon oven takana ja avasin nopeasti oven. Halasin Nikoa tiukasti ja purskahdin taas itkuun. Niko potki kenkänsä pois jaloistaan ja otti minut syliinsä. Tuo sulki ulko-oven ja lähti kantamaan minua huoneeseeni. Huoneessani hän laski minut sängylleni ja istui viereeni."Mä kuulin Ollilta et jadessa sano sua... läskiks.." Niko sanoi hiljaa. Nyökäytin päätäni pienesti itkien. "Sä et oo syöny paljoo. Sä oot tosi kevyt" Niko sanoi ja alkoi silittää hiuksiani. Se rauhoitti hieman. "Mä en halua syödä..." Sanoin hiljaa. "Allu mä ymmärrän mut voisitko sä yrittää syödä ees vähän? Jos mentäis tekee jotain hyvää ruokaa" Niko kysyi. Nyökkäsin pienesti. Nousin ylös sängyltä Niko perässäni. Kävelimme keittiöön ja istuin vain ruokapöydän ääreen. Vedin hupun päähäni ja olin huppu päässä pää pöydän päällä olevien käsien päällä.
--
"Allu ruoka ois valmista" Niko sanoi. Nostin pääni pöydältä ja Niko laittoi lautaselleni vähän spagettia ja lihapullakastiketta. Pian tuo ojensi lautasen eteeni ja antoi haarukan."Mehua, vettä vai maitoa?" Niko kysyi. "Vettä" vastasin hiljaa. Kieritin vähän spagettia haarukkani ympärille ja söin ne. Niko on hyvä kokki. Pian ahdistus valtasi kehoni ja aloin vain tujottamaan ruokaa joka minun pitäisi syödä.
"Kaikki hyvin?"
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 340. Mulla on taas sellai fiilis etten jaksa yhtään enempää. Kukaan ei oo halaamassa ja tukemassa mua nyt nii yritän vaa nukahtaa. Kaikesta paskasta huolimatta kirjotan teille näitä lukuja<3 Rakastan teitä ja kiitos ku luette tätä<3
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...