51.

240 19 38
                                    

Nikon Pov:

Vitutti, ahdisti ja masennutti. Pian kuulin jonkun istuvan viereeni. "Niko?" Olli sanoi kysyvästi. Olin vain hiljaa. Ei huvittanut puhua. "Niko ei Joonas tarkottanu" Olli sanoi. "Ihan sama tarkottiko vai ei. Se silti sano mitä sano. Tai ennemminkin huus. M-mua ahistaa" sanoin hiljaa sortuen lopussa. Kyyneleet puskivat silmistäni. Vaikka mä autan ihmisiä nii silti kyllä mäkin olen heikko. "Voi sua. Kyllä kaikki järjestyy" Olli sanoi silittäen selkääni. "V-voiksä halata m-mua?" Kysyin itkuisena. Pian tunsin Ollin kädet ympärilläni. Halasin Ollia takaisin.

"Noniin tunti alkaa ja Niko katso taululle!" Opettaja karjui. "Ole sinä vitun Pirjo (nauran ku mun mummon nimi on Pirjo😭) hiljaa" sanoin vittuuntuneena. "Puhu asiallisesti" Pirjo sanoi. "No vittu yritä ite keskittyä tuntiin just sillon ku kaikki on paskasti" sanoin ja sain tarpeekseni pirjosta. Otin tavarani ja häippäsin luokasta.
--
Olin kävelemässä ulos koulusta kunnes kuulin takaani juoksuaskelia. "Niko oota!" Joonas huusi. Pysähdyin automaattisesti vaikka en olisi halunnut. Pian Joonas tuli halaamaan minua. "Niko anteeks ihan vitusti. Mun ois pitäny kuunnella ekana ennenku alan huutaa" Joonas sanoi. Silitin tuon selkää ja painoin pääni Joonaksen olalle. "Rakas ei se haittaa" sanoin Joonakselle. Tuo käänsi katseensa minuun ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan.

"Sori mun pitää mennä ku mutsi ja faija tuli kotiin" sanoin ja lähdin kohti kotiani. Kävelin tutuksi tullutta metsäpolkua pitkin. Pian kuulin rusahduksen takaani. Katsoin taakseni enkä nähnyt ketään. Käänsin pääni taas eteenpäin ja huomasin siinä seisovan Aavan.

"Moi. Tiesiksä et sä oot aika kuuma" aava sanoi. "Okei? Mua ei kiinnosta paskaakaan sun puheet mulle" sanoin ja jatkoin matkaani joka loppui lyhyeen. Katsoin kuka minut pysäytti ja huomasin siinä seisovan jonkun jätkän Aavan kanssa. "Kuka vittu sä oot?" Kysyin. "Mä oon Jesper. Kiva tutustua" ilmeisesti Jesper sanoi. "Bro en mä suhun oo tutustumassa ja mä meen nyt kotiin joten moro" sanoin mutta pian olin ilmassa. Jesper kantoi minua pientä mökkiä kohti. "Päästä mut helvettiin" sanoin. "En. Sä tunnet Ollin. Ja mä haluan tietää missä Olli asuu. Jos et kerro nii sä oot seuraava" Jesper sanoi ja kantoi minut mökkiin ja lukitsi oven.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 337. Jesper on palannut. Nyt tuli pikkasen Nikon nk :) ja Niko ja Joonas on sit yhdessä.

I Will Never Forget You // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora