Tässä luvussa on sitte s juttuja että joo. Eka kerta ku ees yritän kirjoittaa smuttii joten älkää tuomitko tai heitän teitä lusikoilla:)
*timeskip 2vko*
Ollin Pov:Olimme aleksilla. Tuossa pari päivää sitten mietittiin jos kokeiltaisiin sitä kauneinta. Joojoo tiiätte kyl mitä tarkotan. Olimme jo valmiiksi sängyllä.
"Aleksii" sanon. "No mitäs ollulla on mielessä" Aleksi kysyy naurahtaen. "Aattelin vaa et haluisiks kokeilla sitä?" Kysyn virnistäen. Aleksi nyökkää ja tulee päälleni. Huomaan että minulla alkaa jo seisomaan. Ilmeisesti aleksikin huomaa sen koska hänen naamalle leviää suuri virne.
Vedän Aleksin paidan pois jolloin Aleksi vetää minun paitani pois. Aleksi virnistää ja alkaa suudella kaulaani. En osaa olla hiljaa joten huokailen vähän väliä. Aleksin kädet alkaa avaamaan housujeni vyötä. Pian olen pelkillä boksereilla. Riisun Aleksin housut ja nyt olemme molemmat pelkillä boksereilla. Aleksin käsi tulee bokserieni resorille. "Älä hidastele" sanon. Aleksi vain virnistää ja vetää bokserini pois. Pian tuo ottaa kalustani kiinni. Aleksi alkaa vetää hitaita vetoja ja suustani pääsee huokauksia. "Alekshhi nopeempaah" sanon. Aleksi tekee sen minkä halusin eli nopeentaa tahtia. "Mä tuun ihan justhh" sanon. Aleksi saa ilmeisesti mahtavan idean ja ottaa kaluni suuhun. Lämmin aalto virtaa kehoani pitkin kun tulen Aleksin suuhun. Aleksi nielee kaiken ja nousee istumaan viereeni. Nousen itsekkin.
"Sä saat viel jonain päivänä tehä tän saman mulle" Aleksi sanoo hengästyneenä. Nyökkään ja kaadan Aleksin makaamaan sängylleen. Menen tuon päälle makaamaan ja suutelen allua.
--
Makaamme vierekkäin Aleksin sängyllä. Aleksi piirtelee sormellaan jotain minun rintakehälle. "Pitäsköhän käydä suihkus" kysyn. Aleksi nyökkää ja ottaa minun kädestä kiinni. Aleksi lähtee vetämään minua mukaan suihkuun. Kävelen kiltisti mukana.Olimme päässeet suihkuun. Aleksi pesee hiuksiani. Tuntuu kivalta. "Noniii" Aleksi sanoo. Ilmeisesti hän sai pestyä hiukseni. Olin jo lähdössä pois suihkusta kunnes Aleksi vetäisi minut takaisin. Tuijotin tuota sellaisella wtf ilmeellä. Aleksi suuteli minua ja päästi minut sitten pois. Allu pesi itsensä, sammutti suihkun, otti pyyhkeen ja kuivasi itsensä.
Aleksi lähti omaan huoneeseensa ja otti kaapista bokserit, gollarit ja hupparin. Menin Aleksin luo. Otin Aleksin kaapista itselleni samat vaatteet eli bokserit, gollarit ja hupparin. Aleksi hymähti minulle. Hymyilin takaisin ja laitoin vaatteet päälleni.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 340. Saitte nyt sitte smuttia. Ja joooooo. Kiitos ku luette näitä ja antakaa tähtiä jos haluutte näitä lisää<3
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...