Nikon Pov:
Olimme jätkien -paitsi ollin- kanssa koulun pihalla. Pian näin Ollin kävelemässä meitä päin. Aleksi näytti ahdistuvan hieman.
"Alek-" "Painu vittuun" Joel sanoi. Olli oli hiljaa katse maassa. "Etkö vittu kuullu? Se sano painu vittuun!" Sanoin korkealla äänen sävyllä. Olli katsoi minua pelokkaasti. "Mene tai vittu tulee turpaan" Joel sanoi. "Nyt vittu saatana lopettakaa" Aleksi sanoi ja alkoi itkeä. Voi helvetin perse. Olin menossa halaamaan Aleksia kunnes tuo sanoi: "älkää koskeko. Mä haluan puhua Ollin kanssa" Aleksi tarttui Ollia kädestä. Pian nuo menivät syrjäisempään paikkaan.
Aleksin Pov:
Olin Ollin kanssa. Olimme täydessä hiljaisuudessa. "Anteeks. Allu, mä rakastan sua ja tiiän et oon aivan täys kusipää mut mä silti pyydän anteeks. Mä en tiiä mikä helvetti muhun meni j-ja mä e-en voi uskoo e-et mä jätin sut ku mä r-rakastan sua. Anteeks" Olli sanoi pienesti itkien. "Anteeks et olin vaivaks m-mä meen pois j-ja sun ei tarvi enää k-kestää mua" Olli jatkoi ja lähti pois päin. Menin tuon perään ja käänsin tuon minuun päin. Olli katsoi minua pelokkaasti. "Älä lyö" Olli sanoi ja suojasi itseään käsillään. Pian halasin Ollia. Rakastin tuota mutta en vielä kunnolla luota Olliin. "Aleksi älä. Mä en oo hyväks sulle" Olli sanoi pyyhkien kyyneliään. "Olli sä oot se ketä mä vittu rakastan. En voi viel luottaa suhun kunnol mut me voidaan olla ainaki kavereita" sanoin pienesti hymyillen. "Mä rakastan sua ja sun hymyä" Olli sanoi hymähtäen. Hymyilin itsekin.
"Tuu mennää takas" sanoin. "Aleksi ne kohta varmaa tappaa mut" Olli sanoi. "Ei tapa" sanoin ja vedin Ollin mukaani. "Alluu" Olli sanoi hieman peläten. Pian olimme jätkien luona. "Miks sä nyt toit ton vitun kusipään tänne" Joel kysyin. "Antakaa nyt vittu Ollin olla" sanoin. "Mut-" Niko oli sanomassa kunnes Joonas laittoi kätensä Nikon suun eteen. "Mä tiiän että te kaikki varmaan vihaatte Ollia koska se jätti mut mut antakaa sille anteeks" sanoin. "Oottekste taas yhes vai?" Tommi kysyi. "Ei me yhes olla. Ollaa vaa kavereita ainaki täl hetkel" sanoin. "No meikäläinen ainaki antaa anteeks" Joonas sanoi ja halasi Ollia. Hymähdin. "Mä myös" Tommi sanoi ja halasi Ollia. Joel ja Niko vain tuijottivat meitä ihmeissään. "Okei fine mäki annan anteeks tän kerran" Niko sanoi ja halasi Ollia. Joel naurahti ja yhtyi Nikon ja Ollin haliin. "RYHMÄHALI!" Porko huudahti ja pian kaikki olimme pienessä ryhmähalissa. "Kiitti jätkät" Olli sanoi hiljaa ja pienesti hymyillen. "Eipä mitää veli" Joonas sanoi ja hyppäsi Ollin reppariin. Pian kaksikko kaatui maahan. Pian repesimme nauruun.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 408. En tiedä. Yhtäkkiä nää on taas parhaita kavereita. Outo tarina sanon minä:)
ESTÁS LEYENDO
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfic✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...