30.

299 10 11
                                    

Ollin Pov:

"Oho. Alkoko pojalla seisoo?" Aleksi kysyi virnistäen. Katsoin tuota murhaavasti. "Mä tästä meenki suihkuun" Aleksi sanoi ja livahti pois altani. Tuo antoi pusun poskelleni ja lähti kylpyhuoneeseen.

Lähdin allupallun perään. Ollipalli on vihainen. Tiedän mihin tämä loppuu. Aleksilla on perse kipeenä ja me ollaa ihan hengästyneitä tän jälkeen.

Avasin kylppärin oven ja astuin sisälle. Riisuin vaatteeni. Aleksi oli jo suihkussa.

"Katos. Sain seuraa" Aleksi sanoi virnistäen. "Joo. Kaunisvesi saa nyt sitä kauneinta" sanoin ja työnsin Aleksin seinää vasten. Raukka parka värähti ku seinä oli vähän viilee.

Tunsin Aleksin kovettuvan. Virnistn ja suutelin tuota poikaa. Aleksin kieli päätti aloittaa tutkimusmatkan suussani. Kroppamme olivat ihan kiinni toisissaan.

Pian Aleksi erkani suudelmastamme. Otin Aleksin kalusta kiinni ja vedin pari hidasta vetoa. "Pane mua jo" Aleksi sanoi. Virnistin. "Meil ei oo kortsuu tai liukkarii" sanoin. "Mennää ilma" Aleksi sanoi. Nyökkäsin.

Työnnyin Aleksin sisään ja annoin Aleksin totutella kokooni. Pian aloin liikkumaan hitaasti. "Amghhhh Ollih" Aleksi huokaisi. Nopeensin liikettäni ja aloin runkkaamaan Aleksia. "Ahhhhmmhh" huokaisin. "Ollih vittu mä tuunhh" Aleksi ilmoitti.

"AMGHHHHH!" Aleksi huusi ja laukesi kädelleni. "ALEKSIH" Huokaisin turhan kovaa ja laukesin Aleksin sisälle. Ei oo kivaa ku mällit on perseessä.
--
Suihkusessiomme loppui ja nyt katsoimme elokuvaa. Aleksi oli käsieni ja jalkojeni turvassa. "Anna pusu" Aleksi sanoi minulle ja kääntyi katsomaan minua. "Entä jos en?" Kysyin. "Sit musta tulee surullinen" Aleksi sanoi. Miten tuolle voi sanoa ei. Annoin aleksille sen pusun minkä hän halusi. Olenhan minä PaRaS poikaystävä.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 237. Kiitos ku luette tätä. VITTU 2000 LUKIJAA?????!!! Kiitos<33

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now