35.

223 16 2
                                    


Okei ekana mä en tiiä millä luokalla kukaki oli mut älkää välittäkö siitä:)

2kk myöhemmin
Tommin Pov:

Istuin työpöydälläni. Muut jätkät oli koulussa. Oma lukioni loppui jo joten nyt teintietokoneella jotain. Eli selailin netistä uusia rumpukapuloita. Vanhat katosi ja on hyvä jos niitä olisi enemmän. Joelin pitäisi tulla tänään meille kun hänen koulu loppuu. No mutta löysin kivat kapulat joten lisäsin ne ostoskoriin ja ostin ne.

Ollin Pov:

Koulu tai lukio oli täyttä paskaa. En kuunnellut tuota ärsyttävää kimittävää paskaa jota kutsutaan opettajaksi. Opettaja kuulostaa sellaiselta mukavalta ihmiseltä mutta ei ne semmosia oo.

"Olli keskity!" Opettaja sanoi luokan edestä. "Joojoo" vastasin ja painoin pääni pulpetin päällä olevien käsieni päälle.

Äitini alkoi huolehtia allun pikkuvelistä joka on hyvä juttu. Aleksin pikkuveli kyllä pian muuttaa Aleksin tädille mutta on vielä hetken aikaa meillä.

Pian puhelimeeni kilahti viesti joelilta.

Jh: Jos perustaisin bändin nii tulisiks basistiks?
O: Totta vitussa tulisin.
Jh: Jes pakko ehdottaa muillekki.

"NYT OLLI ULOS LUOKASTA!" Opettajani huusi. Otin tavarani ja lähdin ulos luokasta. Menin istumaan sohville ja odotin allua. Pian allun tunti loppuisi ja pääsisimme kotiin.

Pian tuo suloinen pörröpää käveli ulos luokastaan. "Katos Olli on tässä jo etuajassa" Aleksi sanoi hymyillen. "Joo noh lensin luokasta ulos" sanoin naurahtaen. "Ei vittu Olli sun kanssas" Aleksi sanoi nauraen.

Nousin ylös ja otin Aleksin kädestä kiinni. Lähdimme kävelemään ulos tästä vankilasta jota kutsutaan luokioksi. Minä kutsuisin sitä paskasksi teinien vankilaksi.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 230. Mä en tiiä lukioista mitää joten älkää dissatko:D Kello on 3.58:))))

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now