36.

233 14 4
                                    

OK NAURAN KU MUISTIN JUST ET OLLI ÄITI OLI KAI KUOLLU TÄS TARINAS MUT IHAN SAMA.
Ollin äitin Pov:

Olli oli taas lentänyt luokasta ulos. Tuo Ollin opettaja laittoi viestiä juuri. Olli ei kuulemma keskittynyt. Mikäköhän sitä poikaa vaivaa.

Pian kuulin ulko-oven avautuvan ja menevän kiinni. "Olli tuuppas käymää täällä!" huusin Ollille. Pian minun poikani käveli keittiöön jossa olin.

"Onks jotai käyny?" Olli kysyi. "Sä lensit ulos luokasta" sanoin. "No oikeestaan kävelin mutta joo?" Olli vastasi. "Kerro hyvä syy. Tää ei oo olli eka kerta ku joudut ulos luokasta" sanoin. "En voi keskittyy okei? Ja muutenki koko luokka vihaa mua" Olli vastasi. "Olli rakas. Entä jos vaikka pitäisit taukoa aleksista ja keskittyisit kouluun" "En vitussa" "Olli-" "Äiti ei. Aleksi on mun motivaatio elää. En voi olla ilman sitä" Olli sanoi ja hänen silmäkulmasta valui kyynel. "Voi kulta" sanoin ja menin halaamaan poikaani.

"No jos menisit ylös ja tekisit läksyt ja sit voisit olla allun kaa rauhassa" "Mut emmä osaa niitä tehtäviä, mut voin kysyy allulta apuu" Olli sanoi ja pyyhki kyyneleensä. Pian minun pieni poikani lähti kohti huonettansa.

Ollin Pov:

Kävelin huonettani kohti. Pian avasin oven ja näin Aleksin istumassa sängylläni. Tuo katsoi puhelintansa. "Tota Allu osaaksä auttaa mua nois läksyis" kysyin vaisusti. "Tottakai. Mut mistä lähtien sua on alkanu koulu kiinnostaa?" Aleksi kysyi. "No äiti sano et pitää alkaa keskittyy. Mut joo tehää nyt ne läksyt pois alta" sanoin ja otin reppuni ja avasin sen.
--
"Noin" Allu sanoi. Hymähdin ja heitin reppuni lattialle. Lysähdin makaamaan sängylle ja vedin Aleksin kanssani lusikkaan. Söpöä? Tiedän.

"Olli?" Aleksi sanoi kysyvästi. "No mitä alluska?" Kysyin. "Sit ku me isompana muutetaan toivon mukaan yhteen nii voidaanko ostaa mäyräkoira?" Aleksi kysyi söpösti. Nyökkäsi hymyillen ja halasin allua.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 284. Tänää vois mennä vähän aikasemmin nukkuu heh:D

I Will Never Forget You // Oleksiजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें