57.

192 21 9
                                    

Ollin Pov:

Saimme syötyä. "Mee sä jo suihkuhuoneeseen nii mä haen sen värin ja kaikki loput tarvittavat jutut" sanoin. Aleksi nyökkäsi ja käveli suihkuhuoneeseen. Lähdin hakemaan kyseistä hiusväriä. Löysin värin joten lähdin alakertaan. Kävelin suihkuhuoneeseen ja otin kaapista harjan.

"Mä en sitte lupaa et oisin mikään ammattilaishiusjärjääjä" sanoin naurahtaen. "Juu ei se mitään" Aleksi sanoi hymyillen ja istui tuolille. Tuolla ei ollut vaatteita päällä koska menisimme suihkuun. Otin paitani ja sukkani pois.

Otin harjan käteeni ja aloin harjata hellästi Aleksin hiuksia. Kun olin harjannut Aleksin hiukset, otin kumihanskat kaapista. Laitoin kumihanskat käteeni ja nappasin värin käteeni. Aloin laittamaan väriä Aleksin päähän ja hieroin sitä hiuksiin.
--
Olin vidhoin saanut levitettyä värin Aleksin päähän. Nyt piti odotella hetki ja sitten pestä väri.

"Onko kivaa saada mustat hiukset?" Kysyin Aleksilta. "Joooo. Jos ne siis näyttää hyvältä. Mut koska sä oot mun rakas poikaystäväiseni niin viittiitkö hakee mun puhelimen?" Aleksi kysyi hymyillen. Nyökkäsin hymähtäen ja lähdin kohti huonettani.

Huomasin Aleksin puhelimen värisevän useasti. Otin puhelimen käteeni ja katsoin. Viestejä joelilta? Varmaan jotain että joelilla on tylsää. Päätin katsoa.

Joel: Allu mä tykkään susta:)
Joel: Tuu meille, pliiss.
Joel: Miksi Allu ei vastaa?
Joel: Mut oon tosissani. Oon vitun kuses suhun...

Luettuani viestit olisi tehnyt mieli heittää tuo puhelin seinään. En tehnyt sitä koska se oli Aleksin puhelin. Kävelin suihkuhuoneeseen Aleksin puhelin kädessäni ja annoin sen tuolle. Tuo ilmeisesti avasi myös viestit ja katsoi minua.

"Joel tykkää musta..?"
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 240. Joo tää oli lyhyt mut tää tarina loppuu sit ku on 70 lukua:)) eli kohta. Mut uutta tarinaa on tulossa sit mut ei jatkoa tähän tarinaan.

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now