Aleksin Pov:
Heräsin aamulla. Kello oli jo 11.46. Olli nukkui sikeästi vieressäni. Nyt kuulkaas tuo söpöläinen saa luvan herätä. Menin tuon jätkän päälle ja aloin pusutella tuon naamaa. Olli vihdoin heräsi ja alkoi nauramaan. "Aleksi lopeta" Olli sanoi naurunsa seasta. Puristin tuon haaraväliä ja menin tuon viereen makaamaan.
"Tää oli mukavin herätys ikinä. Siis jos tota viimestä temppua ei lasketa" Olli sanoi hymyillen. Hahahahahaha. "Haluuksä muka tehä ✨SiTä✨?" Olli kysyi virnistäen. Nyökkäsin koska miks ei. Ollin faija ei kuitenkaan oo ees kotona nii kyllähän tässä voi nyt tehä kerran.
Olli tuli päälleni hajareisin ja veti minut suudelmaan. Näykkäsin tuon alahuulta jotta kieleni pääsi tekemään tutkimusmatkaa ollin suuhun. Hetkellisen kielarin jälkeen Ollin käsi tuli paitani alle. Pian paitani lensi kauniissa kaaressa lattialle. Ollilla ei edes ollut paitaa. Nyt olimme molemmat pelkissä boksereissa. Ollin käsi oli pian minun bokserien resorilla. Pian lensi bokseritkin. Käänsin meidät ympäri. Nyt Olli oli allani. Vetäisin tuon bokserit pois. Liikautin lantiotani niin että kalumme koskettivat toisiaan. Pian Olli nousi ja otti minut syliinsä. Tuo laski minut sängyn reunalle istumaan. Olli polvistui maahan ja otti kalustani kiinni. Ensin Olli nuoli hieman tuon kaluni päätyä ja sen jälkeen otti tuon kokonaan suuhunsa.
"Mghhm Ollih" huokailin nauttien. Olli alkoi liikuttamaan päätään edestakaisin. Tarrasin tuon hiuksista kiinni. "Ollih mä tuunh pianhh" sanoin. "Et tuu vielä" olli sanoi ottaen liukkarin ja kortsun laatikostaan.
"Ooks sä valmis" Olli sanoi kun oli asettanut kortsun paikalleen ja laittanut päälle liukkaria. Nyökkäsin. Makasin Ollin sängyllä ja tuo oli jalkojeni juuressa. Olli laittoi reiteni tuon omille ja työntyi sisääni. "Amghhhh" sanoin. Olli nopeutti liikettään ja otti kalustani kiinni. Olli alkoi vetämään aluksi hitaita vetoja ja pian nopeensi niitä.
"Ollih mä tuunh ihan justhh" sanoin. "Mäkinhh" Olli sanoi. Pian laukesin Ollin kädelle ja vatsalleni ja Olli sen jälkeen kortsuun.
Olli työntyi vielä pari kertaa sisääni ja sen jälkeen tuli viereeni makaamaan.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 305. Tota mä en ees sano mitään..... Kello on 2.00 yöllä. Nyt mä oikeesti meen nukkuu:)
DU LIEST GERADE
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...