Ollin Pov:
Olin kiitollinen siitä että jätkät antoivat minulle anteeksi. Rakastan Aleksia ja todella toivon että tuo antaa vielä kunnolla anteeksi ja alkaa luottaa minuun.
Pian menimme sisälle ja Niko veti minut sivuun. Katsoin Nikoa pelokkaana. "Älä lyö" sanoin ja laitoin käteni pääni eteen. "Hei emmä sua lyö. Haluun vaa kertoo et jos satutat vielä allua nii sulle käy huonosti" Niko sanoi. "Emmä halua satuttaa sitä" sanoin katsoen käsiäni. "Mut sä satutit jo" Niko sanoi. "No vittu tiedän nii älä muistuta!" Sanoin kun kyyneleet alkoivat tulvia silmistäni. Juoksin Nikon ohi ja lukittauduin vessaan. Kyyneleet vaan tulvivat.
Nikon Pov:
Olli juoksi juuri minun ohi itkien. "Voi nyt vittu" sanoin ja valuin seinää pitkin maahan. Istuin seinää vasten jalat suorina. Miks mä sanoin niin? Miks mä en vaan luota Olliin? Olli rakastaa Aleksia ja nyt mä saan Ollille paskan fiiliksen. "Vittu!" Huusin ja läimäytin käteni suuni eteen. Ei pitänyt huutaa.
"Kaikki hyvin?" Aleksi kysyi kun tuo tuli luokseni. "Joo sattuu vaa vähän jalkaan" sanoin tekohymyillen. Valetta. En vaan nyt halua että Aleksi huolestuu minusta ku juuri äsken Allu oli paskana. "No hyvä. Mis Olli?" Aleksi kysyi. "Emmä tiiä. Mä voin mennä ettii sen" sanoin. "Joo mee vaa. Mä ja jätkät ollaa sohval" Aleksi sanoi. Nyökkäsin ja nousin ylös. Lähdin vessoille päin.
Ollin Pov:
Avasin reppuni ja otin sakset penaalistani. Vedin housujeni lahkeen ylös päin ja olin viiltämässä kunnes kuulin jonkun tulevan vessoille päin.
"Ollii??" Kuulin Nikon sanovan. Kyyneleitä alkoi valua lisää. Pelotti ja ahdisti. Jos Niko tekee minulle jotain. "Olli ooksä täällä?" Niko kysyi. Pian nyyhkäisin ja tuli täysin hiljaista. "Olli?" "N-niko" sanoin pelokkaasti. "Olli avaa ovi jooko" Niko sanoi. Hengitys alkoi tuntua raskaammalta ja kyyneleitä tulvi silmistäni. "Olli avaa jooko" Niko sanoi. Lyyhistyin lattialle ja avasin oven. Ovi aukesi ja kohtasin Nikon huolestuneen katseen.
"Olli oo ihan rauhassa ja yritä hengittää samaan tahtiin ku mä" Niko sanoi minulle rauhallisesti. Tasaisin hengitystäni hetken aikaa kunnes sain taas normaalisti happea. "Olli anna anteeks. Mä en halua olla sulle ilkee. Mä tiedän että sä rakastan aleksia. Vielä kerran anteeks" Niko sanoi. Halasin nikoa. Pian ovelle tuli Joonas. "Olli ooksä okei?" Joonas kysyi. Nyökkäsin ja pyyhin kyyneleeni. "Mitä kävi?" Joonas kysyi. "Noku Niko aluks-" olin sanomassa kunnes Joonas sanoi nikolle: "painu vittuun". Niko katsoi joonasta hämmentyneenä ja surullisena. "Mä sanoin painu vittuun" Joonas sanoi. "Joonas-" "MENE VITTUUN!" Joonas huusi. Niko katsoi joonasta pelästyneenä ja pian lähti pois juoksuaskelien kera.
"Niko!" Huusin mutta tuo oli jo mennyt. Katsoin vessojen käytävää ja kyynel valui poskeani pitkin. "Hei Olli mikä on?" Joonas kysyi. "Niko autto mua just ku mul oli kohtaus ja se tuli auttaa mua ja nyt sä häädit sen pois" sanoin hieman itkien. "Ei vittu. Anteeks ku en kuunnellu loppuu asti" joonas sanoi katsoen käsiinsä. "Sä vaa yritit suojella. Mä ymmärrän. Mut sun pitää pyytää nikolta anteeks" sanoin silittäen joonaksen selkää. "Joo nii pitää. Mut voidaaks mennä jätkien luo" Joonas kysyi. Nyökkäsin.
--
"Mitä helvettiä on käyny ku Niko juos täst itkien ohi" Joel kysyi. "Kävi vaa pieni väärinymmärrys. Ja mihin Niko meni?" Vastasin. "Kai matikan luokkaa" Joel sanoi. "Mul on kans matikkaa" sanoin. "Mullaki" Aleksi sanoi. "Tuu Allu mennään" sanoin ja Aleksi nousi ylös sohvalta ja otti reppunsa. Kävelimme matikan luokkaan ja huomasimme Nikon nurkkapöydässä yksin. Niko oli huppu päässä pää pulpetin päällä olevien käsien päällä. "Mee sä nii mä käyn vessas" Aleksi sanoi ja lähti vessoille. Kävelin Nikon luo.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 560. Elämä on paskaa:')
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...