Ollin Pov:
Olimme päässeet minun kotiin. "Allu laitetaan sipsit ja karkit kulhoihin!" Huusin alakerrasta yläkertaan. Aleksi kipitti keittiöön ja halasi minua. Halasin tuota pientä suloista pörröpäätä. "Noni sit aletaan laitaa näitä kulhoihin" sanoin ja aloin kaivamaan kulhoja kaapista. Laitoin kulhot pöydälle ja Aleksi avasi karkkipussit ja sipsipussit. Aleksi alkoi kaataa karkkeja kulhoon ja minä vuorostani aloin kaataa sipsejä kulhoon. Kun saimme herkut valmiiksi niin veimme ne yläkertaan. Haimme vielä redbullit ja muumilimpparit.
Asetuin makaamaan sängylleni ja Aleksi tuli viereeni. Tuo söpö pörröpää otti herkut sängylle ja tuli viereeni makaamaan. Käynnistin telkkarin ja laitoin kivan sarjan pyörimään. Vedin Aleksin lusikkaan ja siinä me sitten halailimme ja katsoimme sarjaa.
--
"Olliii" Aleksi sanoi haukotellen. "No mitäs?" Kysyin naurahtaen. "Väsyttää. Nukutaan" Aleksi sanoi ja sulki silmänsä. Hymähdin ja nostin kulhot, tölkit ja muut jutut pois sängyltäni. Sammutin telkkarin ja huoneeni valot. Painoin pääni tyynyyn ja pian Aleksi tuli puoliksi päälleni. Laitoin käteni tuon ympärille ja annoin pusun Aleksin hiuksiin."Öitä rakas" kuiskasin ja suljin silmäni.
Timeskip aamuun:)
Nousin sängystä herätessäni. Aleksi nukkui vielä joten suuntasin keittiöön. Otin jääkaapista pekonia, kananmunia, hedelmiä ja mehua. Aloin pilkkoa hedelmiä ja laitoin hellan päälle. Otin pannun ja asetin sen hellalle. Paistoin pekonit ja munat ja laitoin hedelmät kulhoon. Menin vielä kattamaan pöydän ja asetin ruuat siihen. Laitoin vielä mehukannun pöytään ja sammutin hellan.
Kävelin huoneeseeni ja laitoin sukat, hupparin ja housut päälleni. Istahdin sänkyni reunalle ja aloin silittää Aleksin hiuksia.
"Rakas olis aika herätä. Aamupala on jo valmiina" sanoin tuolle. Aleksi vetäisi minut päällensä. Naurahdin ja otin Aleksin syliin. "Olliii" Aleksi sanoi hymyillen. Kannoin Aleksin ruokapöytään ja tuon suu loksahti auki. "En tiennyt et sä osaat laittaa ruokaa" Aleksi sanoi naurahtaen. Naurahdin. "Noni syöppäs nii värjätään sun hiukset aamupalan jälkeen" sanoin ja Aleksi nyökkäsi hymyillen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 300. Miks mä kirjotan näitä lukuja yöllä?:) No mut heittäkää teijän lemppari bc shippei kommennehi nii voisin alkaa kirjottaa ehkä uutta tarinaa:))
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...