40.

274 17 9
                                    

Ollin Pov:

En tiedä missä olin. Tiedän vain sen että palaan kotiin joskus. En tiedä millon mutta joskus.

Pian vastaani käveli kolme poikaa. "Moi hei tota missä mä oon?" Kysyin noilta. "Öö. Kuopiossa? Ooksä eksyny?" Yksi noista vastasi. Kuopiossa!? "No siis tavallaan. Tai no tulin Oulusta ilmeisesti tänne ku meni hermo äitiin ja nyt vähän kaduttaa et jätin mun parhaat kaverit ja poikaystävän sinne" vastasin. "Hei mikä sun nimi on? Voisit tulla meijän luo hetkeks. Mä oon Jesse" Lyhyt tukkainen blondi sanoi. "Ööh mä oon Olli. Ja ois kyl kiva jos pääsisin teille hetkeks" vastasin. "Tottakai pääset. Täs on viel Jere ja Jasper" Jesse sanoi. Jerellä oli keskipitkä tukka joka oli brune ja Jasperilla oli mustat pitkät hiukset.
--
Olimme jessellä. "Tehääks jotai?" Jesse kysyi virnistäen. Jere ja Jasper käänsi päänsä minua kohti ja hymähtivät. Nyt pelottaa. Jere tuli lantioni päälle, veti paitani pois ja painoi käteni yläpuolelleni. Jesse taas kaivoi käsiraudat ja laittoi käteni kiinni sängyn päätyyn.

"Päästäkää mut pois!" Huusin ja yritin riuhtaista itseni irti siinä onnistumatta. Pojat vain hymähti. "Kuka haluu panna tota seksikästä...oliksä Olli?" Jesse kysyi. "Mä panen" Jasper sanoi. Pian housuni lähtivät pois boksereita myöten. "Älkää tehkö tätä mulle" sanoin. Kyyneleitä alkoi valua silmistäni. Halusin pois nyt heti. Miksi lähdin. Oon idiootti.

Pian Jasper repi vaatteensa pois ja istui lantioni päälle. Jere antoi tuolle jesarin ja sakset ja pian Jasper leikkasi pienen palan teippiä ja tukki suuni. Halusin pois.

Tuo laittoi vaan liukkaria kalulleen ja työntyi voimalla sisääni. Itkin koska tämä sattui ja tuntui ihan helvetin väärältä. 

Timeskip 1h

Nuo kaikki pojat olivat nukahtaneet mutta ottaneet minut irti sängystä. Jokainen poika noista pani minua. Puin nopeasti vaatteet päälleni ja otin tavarani. Lähdin juosten ulos tuosta talosta. Laitoin nopeasti reittiohjeet Joonaksen luo. Juoksin jonkin aikaa kunnes kuulin takaani äänen ja törmäsin.

Heräsin maasta. Olin metsässä. Jatkoin juosten matkaani. Tässä menisi pitkään. En minä koko matkaa jaksa juosta mutta ainakin puolet. Vittu oli idioottimainen idea tulla tänne ja mennä sinne vitun jesselle. Haluan allun luo.
--
Olin vihdoin Oulussa. Olin kouluni edessä. Kello oli 18.49. kävelin Joonakselle. Itkin.

Koputin Joonaksen oveen. Pian tuo avasi oven ja otti minut heti haliin. Itkin vieläkin. En enään ikinä mene tuntemattomien luo.

"Olli mitä tapahtu? Sä oot aivan paskana. Mä huomaan sen sun silmistä" Joonas sanoi huolestuneella äänellä. "M-mä menin joittenkin p-poikien luo ja n-ne..." Änkytin mutta purskahdin itkuun. Joonas halasi minua taas. "Ne raiskas sut eiks nii?"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 400. Mä en tiiä. Vinkkejä miten jaksaisin enää elää? Otan kaikki vinkit vastaan. Mä en nimittäin jaksa elää.

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now