Timeskip aamuun:
Ollin Pov:Heräsin sängystäni valitettavasti ilman Aleksia. Tänään se helvetin jadessa tulisi tänne. Helvetti. Miks äiti tekee mulle näin? Laitoin päälleni kollarit ja ylisuuren hupparin joka tuoksui Aleksilta. Aleksi oli pitänyt tätä useasti.
Kävelin ruokapöytään ja aloin selata puhelintani. "Jadessalla menee noin 5 minuuttia" äitini sanoi. "Ei paljoo kiinnosta" sanoin katse kiinni puhelimessani.
--
Ovikello soi ja pian äitini meni avaamaan. Hetken päästä jadessa ja äitini kävelivät keittiöön. "Allu on tulos tänne" sanoin äidilleni hymyillen. "Olli Aleksi ei saa tulla" "Mut se ois ihan yksin ja se voi tehä itselleen jotai" "No okei. Aleksi saa tulla mutta olette jadessan kanssa" äitini myöntyi. Jadessa katsoi minua hymyilen. Mulkaisin tuota.Ovikello soi jolloin pomppasin ylös tuolilta ja juoksin eteiseen. Avasin oven ja Aleksi halasi minua tiukasti. "Oli ikävä" Aleksi mutisi vasten rintakehääni. Naurahdin ja painoin pienen pusun Aleksin hiuksiin. Tuo käänsi katseensa minuun ja pussasin tuota. Aleksin kasvoille syntyi suloinen hymy ja tuo hymy tarttui myös minuun.
Kävelimme Aleksin kanssa huoneeseeni jadessa perässämme. Istuimme Aleksin kanssa sängylleni ja jadessa istui tuolille.
"Ootteks te yhes?" Jadessa kysyi. Nyökkäsin ja pussasin Aleksia. "Oliks sä Aleksi? No mut pääasiassa sä voisit olla mun kans yhdessä koska ei toi Olli sua ansaitse" jadessa sanoi. "Nyt pidät turpas kii tai lennät pihalle" sanoin varoittavasti. Jadessa vaan pyöräytti silmiään. "Mä käyn vessassa ja jos ees hipaset Aleksia nii sä oot mennyttä" sanoin jadessalle ja lähdin vessaan.
Aleksin Pov:
Jäin yksin jadessan kanssa. Pian jadessa tuli viereeni sängylle ja laittoi kätensä reiteni päälle. "Ä-älä koske muhun" sanoin ahdistuneena ja siirryin pois päin. "Tiesitkö et sä oot aika kuuma tollasena heikkona läskinä paskana" jadessa sanoi ja suuteli minua. Tonäisin tuon lattialle ja kyynel valui poskelleni. Oonko mä läski paska? Ja heikko?
Jadessa istui syliini hajareisin. Tuo tukisti minua. "Sun kannattais tappaa ittes" jadessa sanoi ja suuteli minua tukistaen samalla. Kyyneleet valuivat silmistäni. Päähäni särki kun jadessa tukisti. Yritin työntää jadessan pois mutten onnistunut.
Pian tunsin kun joku repi jadessan pois päältäni. Olli.
"MÄ SANOIN SULLE ETTET SÄ KOSKE ALEKSIIN!" Olli huusi jadessalle. Olli otti jadessan syliinsä ja lähti viemään jadessaa pois. Lähdin tuon perään mutta romahdin lattialle. Olli kääntyi minuun päin ja pudotti jadessan maahan. "Ai vittu" jadessa kirosi. Olli tuli luokseni ja halasi minua. Aloin itkeä Ollin rintaa vasten.
"Olli mitä vittua sinä teet?!" Ollin äiti kysyi ärtyneenä. "NO TOI YKS VITUN ÄMMÄ AHISTELI ALEKSIA JA OLIN HEITTÄMÄS SEN PIHALLE" Olli huusi äidilleen. Ollin äiti hiljeni. Pian Olli otti minut syliinsä ja lähti viemään minua huoneeseensa. Tuo laski minut sängyllensä ja tuli viereeni makaamaan. Halasin Ollia. "Kiitti" nyyhkytin.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 430. Joo tota en tiiä mitä pitäs sanoo..
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...