21.

331 12 0
                                    

OKEI JOO MITÄ TÄLLÄ KIRJALLA ON YLI 1000 LUKIJAA!? KIITOS IHAN HELVETISTI<3! Teen tästä luvusta sen kunniaksi pitkän luvun:) Nauttikaa<3

Aleksin Pov:

Olimme lähdössä Ollin ja hänen isänsä kanssa Ollin mökille. Vuhuu. Automatka kesti about 5h. Pääsimme kuitenkin vihdoin autoon. VITTU VIHDOIN. Ollin isä käynnisti auton ja lähdimme ajelemaan kohti Ollin mökkiä. Minä istuin oven vieressä, Olli istui minun vieressä ja Ollin toisella puolella oli evästä automatkallemme. Minua väsytti. Kello oli 9.37 aamulla. Haukottelin.

"Väsyttääkö" Olli kysyi. "Mhm" vastasin. Olli halasi minua. Pääni makasi Ollin olalla ja Olli silitti minua. Ihanaa. Pian nukahdin.

*Timeskip 3h*

"Allu herätys" Olli sanoi ravistellen minua hellästi. Avasin silmäni. Olimme ilmeisesti jossain abc:n parkkipaikalla. "Jos nyt on vessahätä nii ois mahollista käydä" Ollin isä sanoo. Pudistan vain päätäni. "No minä käyn veskissä nii oottakaa täällä" Ollin isä sanoi ja lähti. Avasin turvavyöni ja kiipesin Ollin päälle avaten Ollin turvavyön. "Anna hali" sanoin. Olli halasi minua. Olimme siinä sitten sylikkäin siihen asti että näimme Ollin isän kävelemässä ulos abc:stä.

Jatkoimme mökkimatkaa. Katsoin puhelimestani ig:tä. Olli ei edes katsonut puhelinta vaan maisemia. Miten se jaksaa. Pian tuo käänsi katseensa minuun ja hymähti. Hymyilin takaisin. Ollilla ei ole sisaruksia. Hän ei vaikuta olevan lapsi-ihminen. Toisin kuin minä jolla oli rakas pikkuveli. Muistan sen päivän kun Santtu tuli näyttämään minulle hänen koettaan. Se poika oli niin iloinen. Ja äiti oli paras äiti mitä lapsi voi toivoa. Ei heidän olisi pitänyt kuolla.

Katsoin ikkunaan päin ja silmästäni vierähti kyynel joka valui poskeani pitkin ja pian tippui syliini. Tunsin Ollin katseen minussa. "Aleksi kaikki hyvin?" Olli kysyy kuiskaten. Käännän katseeni olliin. Tuo halaa minua. Halaan takaisin ja parin minuutin päästä nukahdin. Jälleen.
--
"Aleksi me oltais nyt täällä mökillä" Olli sanoo naurahtaen. Tuo sitten on iloinen ja pirteä. "No kanna mut sisälle nii suostun tulee" sanon hymyillen. Olli ottaa minut syliinsä ja lähtee kohti mökkiään.

Pian Olli laskee minut maahan. Horjahdan hieman mutta en kaadunnut. Ollin isä teki ilmeisesti ruokaa keittiössä.

"Tuu mennää" Olli sanoi ja otti kädestäni kiinni. Tuo lähti vetämään meitä yläkertaan. Kävelin kiltisti perässä.

Menimme istumaan sängylle. "Tää on mun huone tääl mökil" Olli sanoi. Katsoin ympärilleni. Tämä oli kyllä cool.

"Mut Aleksi mikä sulle tuli sillon siel autos?" Olli kysyy. Ei vittu. Oliko pakko muistuttaa. "Noku mä ajattelin äitiä ja mun veliä" sanon ja pian silmäni kostuvat. Vittu Aleksi et nyt ala tässä itkee. "Voi Aleksi rakas" Olli sanoo halaten minua. Nyyhkäisen ja alan totaalisesti itkemään. Halaan Ollia enkä halua päästää irti. Olli kaataa meidät hänen sängylle. Tuo vetää peiton päällemme. "Aleksi mä lupaan et kaikki järjestyy" Olli sanoo pussaten minua poskelle. Pian tuo silittää hiuksiani.
--
"Pojat tulkaas syömää!" Ollin isä huutaa alakerrasta. Olen jo lähdössä kävelemään kunnes Olli vetää minut suudelmaan. Suutelen takaisin hieman hämmentyneenä. Pian Olli erkanee suudemlastamme ja silittää poskeani. "Mä rakastan sua" Olli sanoo hymyillen. Halaan tuota. "Mäki rakastan suo" sanon.

Lähdemme kävelemään kohti alakertaa käsikädessä. Pian pääsemme keittiöön jossa Ollin isä on. Ollin isä kääntää katseensa meihin ja alkaa hymyilemään. "Mitä?" Olli kysyy naurahtaen. "Ootte söpö pari" Ollin isä vastaa. Hymyilen ja otan lautasen. Lastaan siihen ruokaa ja istun pöydän ääreen. Olli istuu viereeni.
--
Saimme syötyä. "Haluisitteko mennä uimaan tänään? Voisin laittaa saunan päälle" Ollin isä sanoo. Tuo katsoo minua ja nyökkään. "Joo laita vaa" Olli vastaa ja nousee pöydästä. Nousen perässä. Viemme astiat tiskipöydälle ja menemme käsikädessä yläkertaan.

Olli sulkee huoneensa oven ja istuu sängyn reunalle. Menen Ollin viereen. "Aleksi onks sul kaikki hyvin?" Olli kysyy. Tuon huulilla ei olee pientäkään hymyä. "No siis joo. Ahistaa vaa vähän mennä uimaan ku mul on edellee viiltely jäljet käsissä ja jaloissa" vastaan. "Ei sun oo tietenkään pakko tulla uimaan jos sua ahistaa liikaa" Olli vastaa. "Mut ne jäljet on alkanu parantuu joten kyl mä voin. Kunhan sun iskä ei tuu samaan aikaan uimaan ku me" sanon hymyillen pienesti. "Ei se samaan aikaan tuu" Olli vastaa.

Kiipeän tuon syliin hajareisin ja kaadan tuon sängylle. Pian alan kutittamaan Ollia. Olli nauraa ihan kunnolla. "Aleksi pliis lopeta" Olli sanoo naurunsa seasta. Olen tälläkertaa ystävällinen ja lopetan.

Ollin Pov:

Käy sääliksi Aleksia. Tuo kärsii edelleen. "Pojat te voitte mennä uimaan" isäni sanoi kurkaten oven takaa. Nyökkään. Isäni lähtee ja Aleksi pussaa minua. "Tuu nii mennää" Aleksi sanoo. Aleksi menee hänen laukkunsa luo ja ottaa sieltä uimahousut. Menen itsekin ottamaan uimahousuni laukustani.

Kävelemme yhdessä kohti rantaa. Vaihdoimme uimahousut jo sisällä ja laitoimme aamutakit päällemme. Nyt olimme saunan ja järven luona. Jätimme aamutakkimme saunan semmoisen ulkotasanteen kaiteelle ja menimme saunaan.
--
Olimme laiturilla. Aleksi testaili vettä. "No uskallatko mennä sinne" kysyin naurahtaen. Aleksi katsoi minua hymyillen ja roiskautti vettä päälleni.
"Ääääää" huusin. Olin jo menossa Aleksin luo laiturin reunalle ja silloin tuo hyppäsi järveen pommilla ja vettä roiskui saatanasti päälleni. "Hhaahahaha" Aleksi sanoi vedestä nauraen. Hyppäsin perässä. Tästä alkoi sitten vesisota.
--
Kello oli 21.49. "Iskä voidaaks me mennä aleksin kaa ulos" kysyin. Isäni nyökkäsi. Otin Aleksin kädestä kiinni, avasin ulko-oven ja vetäisin meidät pihalle. Laitoimme kengät jalkaan ja otin Aleksin kädestä kiinni. "Seuraa mua" sanoin. Kävelimme kohti tikkaita. Lähdin kiipeämään niitä ylös ja Aleksi tuli perässäni.

Olimme mökkini katolla. "Täällähän on kauniit maisemat" Aleksi sanoi. Aurinko oli laskemassa joten taivas oli pinkki. Istuimme vierekkäin mökkini katolla katsoen auringonlaskua. Romanttista eikö vaan? Sitä minäki. Laitoin käteni Aleksin käden päälle. Aleksi katsoi minua ja hymähti. Hymyilin takaisin ja suutelin Aleksia. Tuo vastasi suudelmaani. "Sä oot paras poikaystävä mitä on olemassa" Aleksi sanoo. "En mä voi olla paras ku sä oot" sanon. Aleksi halasi minua. Katselimme siinä auringonlaskua yhdessä ja pidimme käsistämme kiinni.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 1000. KIITOS EDELLEEN KU OOTTE LUKENU TÄTÄ TARINAA<33 Mä en ikinä ois uskonut et saan ees 100 lukijaa:D Oon erittäin kiitollinen että luette tätä mun UpEaA tarinaa<3

I Will Never Forget You // OleksiOnde histórias criam vida. Descubra agora