65.

193 15 5
                                    

Nikon Pov:

"Kaikki hyvin?" Kysyin Aleksilta. Tuo pudisti päätään ja kyynel valui hänen poskelle. Menin allun luo ja halasin tuota. "Anteeks.." Aleksi sanoi. "Mistä sä anteeks pyydät" kysyin halaten häntä edelleen. "Siitä et mä oon läski ja vaan vaivaks. Siitä etten mä oo täydellinen niinku muut ja siitä etten oo hyvä missään" Aleksi sanoi ja purskahti itkuun. "Allu rakas. Sä et oo läski etkä vaivaks.  Oot täydellinen ja hyvä monessa asiassa. Mut kukaan ei oo hyvä kaikessa" sanoin silittäen Aleksin hiuksia. Aleksi nousi seisomaan ja halasi minua. Kiedoin käteni tuon ympärille. Siinä me halasimme keittiössä.
--
Aleksi oli saanut syötyä yhden lihapullan ja hieman spagettia. Olin ylpeä aleksista. Mietin myös miksi tuo ei ollut Ollin kanssa. Makoilimme Aleksin kanssa tällä hetkellä sohvalla. Emme tehneet muuta kun vain makoilimme.

Yhtäkkiä ovikello soi. "Mä voin mennä" sanoin ja nousin ylös. Aleksi roikkui minussa kiinni eikä ilmeisesti aikonut ikinä päästää irti. Menin oven luo. Avasin oven ja näin jonkun tytön??

Aleksin Pov:

Oven takana oli jadessa. Päästin irti nikosta ja seisoin Niko vieressä. "Te ootte kyl söpöjä. Petätteks te Ollia?" Jadessa(nauran ku kirjotin aluks Jessica😭) kysyi hymyillen. "Niko vaan piristi mua halaamalla mua ja oli mun tukena. Mä voisin kyl kysyy sulta et petätteks te mua Ollin kaa? Tai ihan sama ku ei mua vittu ees kiinnosta joten häivy" sanoin ja tönäisin jadessaa kauemmas ja suljin oven. Romahdin maahan itkemään. Kehoni alkoi täristä ja hengitys alkoi tuntua vaikealta. Niko tuli viereeni ja otti minut halaukseen. "Allu oo ihan rauhassa ja yritä hengittää samaan tahtiin ku mä" Niko sanoi minulle.

Jonkin ajan päästä kaikki oli taas normaalisti. Tavallaan. "Allu mikä on?" Niko kysyi surullinen ilme kasvoillaan. "Noku vittu soitin Ollille videopuhelun ja sit jadessa suuteli Ollia ja sattu kattoo vierestä.." sanoin nyyhkäisten. Niko halasi minua tiukasti. "Kaikki järjestyy vielä" Niko sanoi.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 300. Terve taas kaikille. Tää tarina loppuu 5 luvun päästä. Jännääää. Mulla on vitutusahistusmasennuspaska päällä nykyään joka päivä mutta vitut siitä. Kun tää tarina loppuu nii toivon että meette lukee mun nileksi tai joleksi kirjaa. Koska...miksei. Oon käyttäny niihin tarinoihin aikaa ja vaivaa (en ees paljoo lolss) joten käykäähän lukasemassa😍❤️




























































Moi<3:D

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now