31.

266 14 7
                                    

Aleksin Pov:

Olin yksin kotonani. Olli lähti pois jonkin aikaa sitten. Olisihan Olli voinut jäädä yöksi mutta ei sitten.

Jos pyytäisin Joelin tänne? Joo no miks ei. Koska minä Aleksi Matias Kaunisvesi olen laiska niin päätin soittaa joelille. En jaksa kirjoittaa viestejä.

Jh: Moroo A: Voiks tulla tänne. Mul on tylsää yksin Jh: Juu tuun

Joelilla ei pitäisi kestää kauaa joten ei ole järkeä alkaa tekemään mitään. Minun ja Ollin suhde on heikentynyt. Nojoo pantiin me mut silti. Tuntuuks tää enää oikeelta?

Pian kuulin ovikellon soivan. Laahustin eteiseen. Vittu miks sohvat ei voi liikkua. Avasin oven ja siellä oli tuo minua pidempi jätkä.

"Mitäs pikkumies" Joel kysyi ja pörrötti tukkaani. "Mitäs täs. Tuu sisää" vastasin ja kävelin taaksepäin. Joel astui sisälle ja potki kengät pois jaloistaan.

"Mitä tehää" kysyin kun istuimme sohvalla. "Mitä haluut?" Joel kysyi. Mietin hetken. "Leivotaan kuppikakkuja" sanoin innoissani. "Kohta tätä kämppää ei enää ees oo jos me aletaan leipoo" Joel sanoi naurahtaen. "Ihan sama. Muutan sit jonnekki mut pääasiassa me leivotaan nyt" sanoin ja otin Joelin kädestä kiinni jotta voin raahata tämän keittiöön.
--
Meillä oli jotkut ihme essut päällä ja pesimme kädet.

"Vittu" Joel kirosi kun ei saanut hiuksiaan kiinni. Naurahdin tuolle. Pian menin Joelin taakse ja laitoin tuon hiukset nutturalle. "Heh kiitti" Joel sanoi hymähtäen. Naurahdin vain.

"Aleksi mis sun kuppikakku ne jotku mitkä vitun muotit ikinä onkaa nii mis ne on" Joel kysyi. Menin ottamaan kyseiset muottiasiajutut(mitä ne kuppikakku muotit on nimeltään?) keittiön kulmakaapista. Annoin ne joelille ja tuo alkoi laittamaan tekemäämme taikinaa niihin.

Laitoimme peltiasiajutun uuniin ja uunin luukkuoviasian kiinni.(mä en tiiä mitä ne on nimeltään okei?)

Menimme sohvalleni odottamaan että kuppikakut olisi valmiita. Katsoin puhelintani kunnes sain viestin tommilta. Olli on sairaalassa..
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 284. Meen tänää espanjaa 2 viikoks nii en tiiä tuleeks multa tarinoihin jatkoa hetkeen. Ily all kiitti ku luette tätä<3

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now