Ollin Pov:
Heräsin Nikon sylistä. Niko naurahti hieman. "Näytät erittäin pirteältä" Niko sanoo alkaen nauraa. Hymähdän ja katson Aleksia. Raukka makaa edelleen sängyssä.
*Timeskip siihen että Aleksi on päässy menee sieltä fucking sairaalasta*
Aleksi ei puhu minulle. Tai no en minäkään puhu kovin paljoo hänelle. Tottakai olen iloinen että Aleksi on vielä hengissä mutta tuntuu että hän vihaa minua. Ja siis tällä hetkellä kävelemme vierekkäin silleen että Aleksin vieressä on Niko ja minä olen Nikon toisella puolella.
Pian kuitenkin Niko pysähtyy pysäyttäen samaan aikaan minut ja Aleksin. Katson nikoa kysyvästi. Pian tuo kääntyy katsomaan minua ja Aleksia. "Te ette oikeesti voi olla puhumatta toisillenne. Te ootte niin perfect couple et ette te yhtäkkii voi vaan mököttää toisillenne. Eli sovittelun asian kahdestaan ja mä lähen nyt mun omaan himaan joka on tossa ihan vieressä" Niko sanoo lähtien omaa kotiansa kohti. Katsomme hetken aikaa Aleksin kanssa toisiamme.
"Anteeks ku oon ollu kauhee kusipää sua kohtaan, haukkunu sua ja jätin sit viel yksin itkemään teille vaikka oisit tarvinu tukee" Aleksi sanoo alkaen itkemään. Syöksyn halaamaan tuota. Aleksi valuu maahan ja itkee siinä. Kyykistyn hänen viereen ja vedän hänet haliin. Ja koska tasapainoni on paska/5 niin pyllähdän siihen maahan Aleksi halissani. Aleksi naurahtaa hieman.
Allu nousee ylös ja ojentaa minulle kätensä söpöä. Nousen ylös ja halaamme ilmat kaatumista tällä kertaa. Näen Nikon katsovan meitä hymyillen talonsa kuistilta.
--
Menimme minun kotiin ja tällä hetkellä makaamme sängylläni. Aleksi on vieressäni ja meinaa nukahtaa. Vedän Aleksin syliini ja alan silittämään tuon pörröisiä hiuksia. Pian vierestäni kuuluu jo suloista ja rauhallista tuhinaa. Tuo höpsö mutta söpö poikaystäväni päätti sitten nukahtaa. Ei siinä mitään. Onhan hän nyt söpö.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 270. <33
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...