Ollin Pov:
Aleksi lähti itkeneen näköisenä pois. Kyynel vierähti poskelleni. Tein taas jotain väärin. Mutta päätin lähteä Aleksin perään. Vittu mä tapan itteni jos mun allulle on käyny jotain. Mun Allu ei sun.
Olin kävellyt hetken aikaa kunnes näin maassa Aleksin puhelimen. Voi vittu. Kävelin metsäpolkua pitkin hetken kunnes tuli kolme polkua lisää. Vittu emmä tiiä mihin näistä Aleksi on menny.
Lähdin kävelemään keskimmäistä polkua pitkin. Katsoin kelloa puhelimestani. 15.37. siitä on jo n. 15min kun lähdin etsimään Aleksia. Isä varmaan ihmettelee että missä olemme.
Kävelin ikuisuuden kunnes aloin kuulemaan itkua. Yritin kuunnella mistä ääni tulee. Lähdin vasempaan suuntaan ja kurkistin puskien takaa että onko siellä joku. Pian näin Aleksin.
"Aleksi mä täällä" sanoin. Aleksi käänsi katseensa minuun ja juoksi halaamaan minua. "Olli anteeks et mä lähin pois" Aleksi sanoo itkien. "Kultapieni ei oo mitään hätää. Mä oon nyt tässä ja tiiän miten me päästään pois täältä" sanon halaten tuota.
--
Kävelimme Aleksin kanssa pitkään kunnes mökkini näkyi edessä päin. Otin Aleksin kädestä kiinni ja kävelimme yhdessä mökkiin. Pian isäni tuli vastaan. "Pojat missä te olitte" isäni kysyy. "Allu lähti metsäreitille ja eksy nii lähin ettii sen" vastasin. Isäni vain nyökkäsi.Makasimme mökkihuoneeni sängyllä Aleksin kanssa. Aleksi oli puoliksi päälläni. Silitin tuon hiuksia.
"Olli mee laittaa saunaan ja paljuun puita!" Isäni huusi alakerrasta. Nousin söngystä ylös. Aleksi vain jäi nukkumaan. Tuota poikaa väsytti liikaa. Kävelin portaat alas ja otin tulitikkuja mukaani. Laitoin kengät jalkaani ja lähdin kohti saunaa ja paljua. Puut oli valmiiksi aina siellä.
Menin saunaan sisään ja avasin kiukaassa olevan luukun. Laitoin sinne puita ja sytytin sen. Arvasin että tämä koko juttu olisi jo sammunut. Sen takia se piti sytyttää uudestaan. Menin ulos saunasta paljua kohti. Avasin sen luukun ja laitoin sinnekin puita. Senkin tuli oli sammunut joten jouduin sytyttää senkin uudestaan. Ja koska olen Olli Matela niin onnistuin osumaan kädelläni kuumaan luukun oveen. "AI SAATANA!" Huusin. Menin laiturille ja tarkoitukseni oli olla kyykyssä ja pitää kättäni järvessä. Mutta tämä oli Olli Matela moment part 2 joten tipuin kyseiseen järveen. Vituiks meni tääki. Nousin tikkaita pitkin pois vedestä ja laitoin kengät jalkaani kunnolla. Yritin kävellä mökkiin mutta onnistuin kompastumaan omiin jalkoihin ja kaatusin. "Voi nyt helevetin helevetti" sanoin itselleni. Nousin ylös maasta. Olin aivan märkä ja ruohossa. VIHDOIN pääsin mökin ovelle. Avasin ov n ja astuin sisään. Aleksi istui ruokapöydässä ja isä teki ruokaa. "Olli mitäs sulle kävi?" Isäni kysyi naurahtaen. "Käsi osu kuumaan luukun oveen, tipahin järveen ja kaatusin nurmikolle" vastasin.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 404. Olli Matela moments:D No mutta btw mille bc keikoille meette viel tänä vuonna (jos meette)
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...