Ollin Pov:
"OLLI NYT YLÖS KU MYÖHÄSTYT KOHTA" Äitini huusi. Voi helvetti sen kanssa. "Vittu ei kiinnosta paskaakaan" "Olli nyt jos sä et keskity koulunkäyntiin nii Allu muuttaa pois meiltä etkä saa nähä sitä" äitini sanoi. Nousin salamannopeasti ylös. "Äiti mieti ens kerralla mitä sanot" sanoin ja lähdin juoksemaan eteiseen. Allu oli siinä jo. "Huomenta muru" Allu sanoi ja pussasi minua poskelle.
"Huomenta. Nähään joku päivä" sanoin ja lähdin juoksemaan pois. Ei määränpäätä. Juoksin vain pois. Nukuin farkut ja huppari päällä joten ei tarvinnut vaihtaa vaatteita. Puhelimen olin napannut taskuuni samalla kun nousin ylös sängystä. Nyt vain juoksin.
--
En tiennyt missä olin. Olin juossut ikuisuuden. Katsoin kelloa. 13.40!? Ei herranjumala. Moi mä oon Olli ja juoksin äsken suunnillee semmoset 3h ja 40min. Vihaan äitiä. Vihaan itteeni. Missä mä ees oon. En tiiä.Katsoin puhelintani. Viestejä ja soittoja allulta, äitiltä, joonakselta ja muilta jätkiltä. Päätin soittaa Joonakselle.
Joonas: Olli missä vitussa sä oot?! Ooksä okei?? Minä: No semmonen kiva juttu että en itekkää tiiä missä oon. Emmä Oulussa ainakaa oo. Ja en vitussa oo okei. Koulu stressaa mua ihan helvetisti ja äiti jankkaa siitä kuinka mun pitäs keskittyy mut vitut ku en pysty. Äiti sano et jos en keskity koulunkäyntiin nii en saa nähä alluu ja sen pitäs muuttaa pois. Sit sanoin äitille et sen kannattaa miettii mitä sanoo ja lähin helvettiin. Joonas: Okei mitä helvettiä. Tota paljonks sul on akkuu? Minä: Voi helvetin perse. Unohin laittaa puhelimen yöllä laturiin nii mun on 7% akkuu. Joonas: Kato nopee Google Mapsista missä oot ja lähetä mulle viestii nii tuun hakee sut. Minä: Ethän sä nyt yksin voi tulla ku sul ei ees oo autoo. Joonas: No tuun sinne ja mun puhelimes on 100% akkuu nii voidaan kattoo mun puhelimen mapsista reitti takas. Lähetä nyt vaa sun sijainti. Minä: Okei lähetän viestil moro.
Menin mapsiin ja lähetin Joonakselle sijaintini ja pian akkuni päätti loppua. Sentään täällä on ihan ok lämmin. Jos tuntee Joonaksen nii se tulee tänne tuplasti nopeemmin ku minä.
Noin 1,5h myöhemmin
Näin jonkun juoksevan kaukaa minua kohti. Hetkinen? JOONAS.
Lähdin juoksemaan Joonaksen luo. Joonas halasi minua tiukasti. Halasin takaisin. Aloin itkeä. Mulla on paras kaveri ikinä sanoitte mitä sanoitte. Joonas on paras.
"Olli kaikki on hyvin ei hätää" Joonas rauhoitteli. "Sä oot paras kaveri mitä voi olla. Sä oot ihan helvetin ihana" sanoin. "Mä välitän vaa susta niin paljon. Mut Allu ja jätkät ja sun mutsi on ollu ihan helvetin huolissaan susta joten nyt mennään takas" Joonas sanoi. Nyökkäsin ja Joonas laittoi reittiohjeen takaisin. "Mut eiks sul pitäs olla kouluu nyt" kysyin. "Joo mut lintsasin. Tai lähin vaa vetää ja heitin repun meijän pihalle ja otin avaimet ja puhelimen messii. Sit juoksin tänne. Mitä mä en tekis parhaan kaverin eteen" Joonas sanoi hymyillen. Halasin joonasta ja lähdimme kohti Oulua. En kyllä aatellu mennä kotiin joten meen varmaan allulle. Paitsi et Allu asuu meillä joten Joonakselle sit.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 488. Tästähän tuli pitkä luku. Mä en ees sano mitää muuta ku vaa kiitos ku luette ÄLKÄÄKÄ kyseenalaistako. Antakaa tähtiä jos tää tarina kiinnostaa ja ehdottakaa tätä tarinaa vaikka teijän frendeille. Tai tehkää vaikka tiktokkii mainos tästä tarinasta;) mun tiktok kt on bc.is.life eli siitä vaa sit tägää mut jos teet mainoksen;) okei joo miks luulen et kukaan haluis tehä mainoksen tästä tarinasta ku tää on vaa täyttä paskaa💀😍
ESTÁS LEYENDO
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfic✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...