11.

371 11 2
                                    

Ollin Pov:

Heräsin aamulla Nikon kissan takia. Tuo kissa tuli päälleni ja alkoi maukumaan. Aloin rapsuttaa tuota karvapalloa. Itse en ole niin paljoa kissaihminen mutta rommi on ihana.

Koska olen maailman paras kaveri mitä on niin otin rommin käsiini ja laitoin sen Nikon naamalle. Niko nukkui. Eipä nuku enään.

"Saakelin Olli. Huomenta sullekki" Niko sanoin naurahtaen. Tuo nosti kissansa pois naamaltaan. "Aleksi kyseli eilen sun perää" Niko sanoi. Otin heti puhelimeni käteeni ja katsoin Aleksin viestit. Laitoin aleksille huomenta ja tuo kysyi voisinko tulla hänen luo. Tottakai voin.

"Niko mun pitäs lähtee nyt allulle nii voisiks jutella Joonakselle sun tunteista sitä kohtaan?" Kysyn. Niko nyökkää.

Otan kamani mukaan ja menen ulko-ovelle. Laitan kengät jalkaan ja takin päälleni. Otan kamani lattialta, avaan oven, astun ulos, suljen oven ja lähden aleksille päin.

Pimpotan Aleksin ovikelloa ja tuo väsyneen mutta söpön näköinen poika avaa oven. Menen sisään ja jätän ulkovaatteet eteiseen.

Lähden Aleksin huonetta kohti kunnes kuulen kolahduksen. "Ai saatana!" Kuulen Aleksin huutavan. Juoksen Aleksin luo ja näen tuon kaatuneena lattialla.

Otan tuon syliini. Aleksi itkee hysteerisesti. Häntä vaikutti sattuvan harvinaisen paljon. Kannan Aleksin hänen huoneeseen ja vien hänet sängylleen makaamaan.

Itse istun sängyn reunalle ja alan silittämään Aleksin poskea. "Voi mun pikkusta allua" sanon silittäen Aleksia.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 205. Uus luku jeejee. En oo enää niin akti tän tarinan kaa. Soriii. Mut kyl tätä viel tulee<3

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now