63.

188 27 8
                                    

Aleksin Pov:

Menin avaamaan oven ja Olli syöksyi nopeasti sisälle ja sulki oven. Katsoin tuota kysyvänä kun tuo otti kenkiään pois. "Älä kysy. Miks sulla on puukko kädessä?" Olli kysyi ja tuon ilme muuttui huolestuneeksi. "Öööhhh" "Sä ajattelit viiltää taas?" Olli kysyi.  Nyökkäsin kääntäen katseeni lattiaan. Olli otti puukon pois minulta ja vei sen keittiöön. Pian Olli tuli luokseni ja halasi minua. "Rakas älä satuta ittees. Se ei oo järkevää eikä auta mitään. Ja mä en haluu menettää sua" Olli sanoi halaten minua.

Purskahdin jostain syystä itkuun ja valuin maahan. Vedin polvet koukkuun ja painoin pääni polviini. Olli istui viereeni ja silitti hiuksiani. "Kaikki on hyvin. Ei mitään hätää" Olli sanoi. Nojasin Olliin. Tähän voisi tavallaan nukahtaa. Väsytti jostain syystä. Pian silmäni painuivat kiinni.

Ollin Pov:

Aleksi nukahti. Höpsö. Nostin Aleksin syliini. Aleksi oli todella kevyt tai sitten minä olen vahva mies. Tai poika. Mikä ikinä olenkaan. Kannoin Aleksin hänen sängylle ja kömmin tuon viereen. Katselin Aleksin täydellisiä kasvoja. Tuon suusta valui kuolaa. Söpö Allu. Aloin silittää tuon pehmeitä hiuksia ja vedin Aleksin puoliksi päälleni. Välillä annoin Aleksin hiusten sekaan suukkoja.

"Olli anna mun jäätelö takas" tuo mutisi hiljaa unissaan. Naurahdin hiljaa. "Ai jäätelö?" Kysyin hymyillen. "Joo. Mä haluun syödä sen" Aleksi jatkoi. "Enks mä kelpaa?" Kysyin naurahtaen. "Sä et oo ruokaa. Olli on vähän hölmö" Aleksi sanoi pienesti hymyillen. Hymyilin ja annoin Aleksin huulille pienen pusun. Kiedoin käteni Aleksin ympärille ja suljin silmäni.

"Rakastan sua, Aleksi"

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 266. Kiitos kaikille ketkä lukee tätä tarinaa<3 ootte super ihania ja rakastan teitä. Tää tarina loppuu ku tässä on 70 lukua eli pian. Vielä 7 lukuu jäljellä:)

I Will Never Forget You // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora