Okei otetaan alkuun pieni q/a eli kysykääs:
Aleksin kysymykset:
Ollin kysymykset:
Nikon kysymykset:
Joonaksen kysymykset:
Tommin kysymykset:
Joelin kysymykset:
Aavan kysymykset:
Minun (Leilan) kysymykset:
Ja nyt sit tarinaan:
--
Nikon Pov:Kuulin Aleksin huudon yläkerrasta ja lähdin juoksemaan ylös. Näin allun itkemässä tyynyäni vasten. "Hei mitä on käyny" kysyin ja istuin pojan viereen. "O-olli se j-jätti mut" Aleksi sanoi itkien. Vittu mä tapan Ollin. "Ei hätää. Mä puhun Ollille. Onks sul avaimet sen taloo nii käyn hakee sun loput tavarat tänne" sanoin. Aleksi antoi minulle avaimet. "Mä soitan Tommin tänne vahtii sua nii venaa hetki" sanoin ja lähdin soittamaan Tommille.
--
Tommi oli allun kanssa ja minä olin menossa Ollille. Se saatanan kusipää saa kuulla kaiken mitä sen pitää kuulla.Ollin Pov:
Aava oli meillä ja makasimme sängylläni. "Ooksä ikinä pannu ketää?" Kysyin aavalta. "Joo" aava vastasi. "Haluuksä kokeilla mun kans" kysyin. "No siis...joo vaikka" aava vastasi. "Jees. Noni eiköhän aloiteta" sanoin. En tiedä miksi mutta minua panetti aivan saatanasti. Tottakai tykkäsin aavasta muutenkin mutta nyt panetti.
--
Olimme riisuutuneet ja olin jo valmistelemassa kaluni tositoimiin. "Olli mä en halua tätä ainakaan vielä" aava sanoi. "Mä en halua edetä näin vitun nopeasti, eihän me ees olla yhdessä? Ja sitä paitsi tiiäks miltä aleksista tuntuu?" Aava jatkoi. Voi vittu.Puin vaatteeni päälleni ja heitin aavalle hänen vaatteet. "Mut aava mä oikeesti tykkään susta" sanoin. "Nii mäki tykkään susta, mut sä vasta erosit aleksista ja mä en ainakaan vielä halua suhdetta" aava sanoi. "Jooh" sanoin hiljaa.
Pian huoneeni ovi aukesi ja Niko tallusti sisään. "Olli ymmärrätkö mitä sä teit?! Sä paskoit allun just ihan totaalisesti? Allu rakastaa sua ja vittu luuli et sä rakastaisit sitä mut ei. Mä otan nyt allun tavarat ja Aleksi muuttaa meille väliaikaisesti. Me etitää sille viel oma kämppä. Sä olet täys kusipää" Niko sanoi minulle ja alkoi pakata allun tavaroita. "Mä saan tehä mitä haluun ja kyl Aleksi pärjää" sanoin. Niko otti Aleksin tavarat ja tuli minun luo. "Opi ymmärtämään kuinka paska ihminen susta tuli" Niko sanoi ja löi minua semi kovaa poskelle. Pian Niko oli jo lähtenyt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 344. Joo tota en tiiä. Kiitos ku luette ootte ihania ja tota joo:)<3 Miten teil menee?<3
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...