Aleksin Pov:
Oli aamu. Niko nukkui vieressäni. Kuinkakohan pitkään tuo valvoi? Itse nukahdin aluksi vahingossa Nikon syliin. Pitäisi puhua Ollille mutta kyllä sille ehtii puhumaan päivälläkin.
Otin puhelimeni yöpöydältäni ja käynnistin sen. Siinä kesti hetki. Pian tuo aukesi ja Olli oli yrittänyt soittaa snäpissä, Whatsapissa perus puhelulla. Olli oli myös laittanut monia viestejä. Jätkiltäkin oli tullut viestejä. En kuitenkaan katsonut viestejä vaan laitoin puhelimen takaisin pöydälle.
Nousin varovasti ylös sängystä ja kävelin alakertaan. Ajattelin että voisin paistaa lettuja. Minulla olisi kaikke ainakset taikinaan ja letun päälle olisi mansikoita, mustikoita, kermavaahtoa, sokeria, vadelma ja mansikkahilloa ja kinuskikastiketta. Saisi valita itse mitä laittaisi.
Aloin tekemään taikinaa. Ohjeita en teille kerro hahahaha. Vatkasin taikinaa semmoisella ei sähkövatkaimella. Olen ammattilaiskokki. Tai siis tämä on eka kerta kun teen lettuja yksin.
Sain tehtyä taikinan joten laitoin hellan päälle ja jätin taikina kulhon pöydälle. Aloin kaivamaan pannua jostain kaapista. Kun löysin sen niin asetin sen hellan päälle ja otin jääkaapista voin ja jostain laatikosta voiveitsen.
Otin voista pienen palan ja laitoin sen pannun päälle. Levitin sitä hieman ja kaadoin vähän taikinaa siihen. Näin sitten tein niitä.
--
Sanoin letut tehtyä. Laitoin ne kaikki yhden lautasen päälle ja vein lautasen ruokapöydälle. Otin kaksi lautasta lisää ja vein nekin pöytään.Valmistelin kaiken valmiiksi. Sitten vaan herättämään se unikeko.
Kävelin portaat ylös ja avasin huoneeni oven. Näky oli suloinen. Ja ei mä en tykkää Nikosta silleen.
Kävelin sängyn viereen ja istuin sängyn reunalle. Silitin Nikon hiuksia. Tuo hymähti. Hymyilin itsekin.
"Niko nyt pitäs tulla syömää aamupalaa. Mä tein sen ite" sanoin. "Okei" Niko sanoi ja nousi istumaan. Hain laatikostani ponnarin ja menin takaisin Nikon luo. Tein nikolle nutturan ja hymähdin.
"Mitä sä siinä hymyilet?" Niko kysyi naurahtaen. Hymähdin. Niko vetäisi minut viereensä. "Ja nyt kerrot mikä hymyilyttää" Niko sanoo katsoen minua. "Sä. Näytät vähän söpöltä ku sul on nuttura" sanon hymyillen ja lähden kohti alakertaa. Niko tulee nopeasti perässäja tuon suu loksahtaa auki kun hän katsoo ruokapöytää.
"Aleksi. Siis sä paistoit lettuja? Näyttää ihan vitun hyvälle" Niko sanoo. Hymähdän. "Siitä vaa syömää" sanon. Niko halaa minua ja istuu sitten pöytään.
Söimme siinä sitten yhdessä lettuja kunnes kuulin puhelimeni soivan yläkerrassa. Päätin mennä katsomaan kuka soitti. Olli...
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 355. Joojoo kyl sitä Oleksi söpöilyä alkaa tulee. Addatkaa mut snäpis jos haluutte. Mun sc on: lelluuuuuuuuws. Siinä on sitte 8 u kirjainta:)
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...