Timeskip 1kk.
Aleksin Pov:Elämäni oli mennyt tässä kuukauden aikana huonompaan suuntaan. Olin ollut useasti syömättä sekä satutin itseäni. Ahdistus oli kasvanut ja stressasi monet asiat ja pelkäsin menettäväni Ollin. Tällä hetkellä minulla ja Ollilla oli kaikki todella hyvin. Jadessa oli palannut kotiinsa ja olimme puhuneet Ollin kanssa siitä mitä tapahtui.
Olin myös käynyt pari kertaa tädilläni puhumassa asioistani. Sinne tosin menin aina bussilla tai taksilla. Menisin taas huomenna tädilleni tällä kertaa taksilla.
--
Olli oli tullut meille ja nukahtanut heti kun tuli sängylleni makaamaan. Minä olin vain viestitellyt jätkille koko ajan. Alkoi olla tylsää kun tuo yksi vain nukkui."Ollii" sanoin kiiveten tuon päälle makaamaan. Katselin Ollia ja painoin suudelman Ollin huulille. Tuo ei vastannut suudelmaan. Perkeleen unikeko. "Olluskapolluska herää. Mä kaipaan sua" sanoin ja tuo raotti silmiään hieman. "Olliii" sanoin innoissani ja halasin Ollia tiukasti. Olli naurahti ja kietoi kätensä tiukasti minun ympärille.
--
Olimme vain makoilleet Ollin kanssa. "Anna pusu" sanoin ja laitoin kasvoni Ollin naaman eteen. "Söppänä oot" Olli sanoi hymyillen ja pussasi minua. Pusu muuttui suudelmaksi ja suudelma kielariksi. Erkaannuttuamme pususuudelmakielariasiasta painoin pääni Olli rintakehää vasten. "Rakastan sinua oi rakas ollini" kerroin. Olli naurahti. "Minäkin rakastan sinua oi rakas aleksini" Olli kertoi minulle. Hymyilin.Kyyneleet puskivat silmistäni tajutessani että lähden huomenna taas tädilleni. Tätini on kiva mutten halua jättää Ollia tänne. Mutta en myöskään halua ottaa Ollia mukaan.
"Rakas mitä kävi?" Olli kysyi. "Kiakki on hyvinm mä vaa en haluu mennä tädille huomenna" nyyhkytin. Olli halasi minua tiukasti. "Rakas kaikki menee hyvin niinku ennenkin. Ja kun sä tuut takas nii me voidaan olla kahestaan" Olli selitti ja pussasi hiuksiani. Kurottauduin suutelemaan Ollia. Pian kuitenkin erkaannuimme suudelmasta.
"Mä haluan suudella ja halata sua aina. Mä rakastan sua ihan helvetisti" kerroin. "Allu mäkin rakastan sua ja sä voit suudella ja halata mua aina" Olli sanoi hymyillen. Halasin Ollia tiukasti.
"Sä halaat mua niin tiukkaan et tuntuu et mä kuolen kohta tähän ja tää jäisi viimeseks haliks" Olli sanoin hieman naurahtaen. Hellitin otettani hieman jottei tuo seksikäs joogaaja kuolisi. Olli mä rakastan sua.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 340. Mä. Haluan. Kuolla. Mut sit samaan aikaan en todellakaan halua kuolla. Haluan ihmisen keneen voisin luottaa, ketä voisin suudella, ketä voisin halata ja ketä voisin rakastaa... Sellasta ihmistä ei helpolla löydy.APUA TÄÄ TARINA LOPPUU 4 LUVUN PÄÄSTÄ
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...