60.

195 21 9
                                    

Ollin Pov:

Aleksi oli tullut meille. Shit. Pelotti ja ahdisti. En olisi halunnut että Allu tulee tänne mutta nohh. Täällä se rakas allupallu on. Käänsin katseeni tuohon pörröpäähän.

"Olluska, mikä on?" Aleksi kysyi ja tuli viereeni. "Pelottaa ja ahistaa. Ei sillä oo mitää väliä" sanoin. "Kyllä sillä on väliä. Olli mä rakastan sua ja haluun et sulla on hyvä olla" Aleksi sanoi. Aloin taas itkeä. Herkkä olluska.
--
Olin lopettanut itkemisen. Vihdoin. "Allu..?" Kysyin hiljaa. "Joo?" Aleksi vastasi. "Etkai sä jätä mua ikinä? Tai mee Joelin kaa yhtee...?" Kysyin taas hiljaa. "Voi rakas mä en jätä sua enkä mee Joelin kaa yhteen" Aleksi sanoi ja halasi minua. Minun oma Aleksi. Ei sinun, vaan minun.  Mun rakas.

"Olluskapolluska mä rakastan sua" Aleksi sanoi. "Alluskapalliaivo mäkin rakastan sua" sanoin. "Mikä vitun alluskapalliaivo?" Aleksi kysyi nauraen. "Se on sun uus lempinimi" sanoin ylpeänä. Rakas poikaystäväiseni vain nauroi tuolle upealle ja luovalle nimelle jonka keksin. Aika töykeä rakas.
--
"Olli tule käymään!" Äitini huusi alakerrasta. Jaahas. Nousin ylös sängystä ja lähdin alakertaan. Aleksi tuli perässäni.

"Mitä asiaa?" Kysyin äidiltä. "Jadessa tulee meille huomenna pariksi päiväksi" äitini sanoi. "Ei vitussa tule. Tai tulkoot vaa nii mä oon allun kaa" vastasin. "Olli sinä olet jadessan kanssa ja hän nukkuu sinun kanssasi sinun sängyssä kun se sänky on niin iso. Pidät jadessalle seuraa" äitini sanoi. "Ei käy. Mä en vitussa nuku sen kaa enkä oo sen kaa vaa mä oon Aleksin kanssa" sanoin. "Joko olet huomenna jadessan kanssa tai et saa nähdä Aleksia pariin viikkoon" äitini sanoi. Tuhahdin ja lähdin huoneeseeni.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 260. Sori et tää on taas lyhyt luku:')

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now